Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.10.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.11.2012

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: protectia mediului

Titlu Job: responsabil de mediu, specialist managementul deseurilor

Responsabilitati:

evaluarea impactului de mediu produs de companie reducerea si/sau eliminarea lui, prin respectarea normelor legale
realizarea si indeplinirea de planuri pentru reducerea poluarii si chiar implementarea unor sisteme de management de mediu
stabilirea masurilor de reducere a impactului asupra mediului;
identificarea aspectelor legate de mediu, ce caracterizeaza activitatile desfasurate de firma
pregatirea documentatiilor necesare si asigurarea obtinerii autorizatiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protectiei mediului, necesare pentru desfasurarea activitatii;
gestionarea documentatiei privind managementul deseurilor si trasabilitatea deseurilor (identificarea si codarea deseurilor, gestionarea corecta a deseurilor, intocmirea evidentei conform H.G. Nr.856/2002 cu completarile din L. Nr.211/2011, caracterizarea deseurilor periculoase, evidenta cronologica a deseurilor periculoase, transportul si destinatia deseurilor).
gasirea de solutii practice pentru gestionarea anumitor categorii de deseuri, reglementate prin acte normative speciale: uleiurile uzate, bateriile si acumulatorii uzati, deseurile de echipamente electrice si electronice, gestionarea deseurilor rezultate in urma activitatii companiei.
transmiterea raportarilor periodice catre institutiile aferente protectiei mediului
Consilierea angajatilor pentru respectarea si aplicarea prevederilor legislative de mediu privind gestionarea deseurilor, protectia naturii si calitatea aerului pentru evitarea platii amenzilor.

01.02.2017 - 30.09.2017

Departament: protectia mediului

Titlu Job: responsabil de mediu, specialist managementul deseurilor

Responsabilitati:

evaluarea impactului de mediu produs de companie reducerea si/sau eliminarea lui, prin respectarea normelor legale
realizarea si indeplinirea de planuri pentru reducerea poluarii si chiar implementarea unor sisteme de management de mediu
stabilirea masurilor de reducere a impactului asupra mediului;
identificarea aspectelor legate de mediu, ce caracterizeaza activitatile desfasurate de firma
pregatirea documentatiilor necesare si asigurarea obtinerii autorizatiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protectiei mediului, necesare pentru desfasurarea activitatii;
gestionarea documentatiei privind managementul deseurilor si trasabilitatea deseurilor (identificarea si codarea deseurilor, gestionarea corecta a deseurilor, intocmirea evidentei conform H.G. Nr.856/2002 cu completarile din L. Nr.211/2011, caracterizarea deseurilor periculoase, evidenta cronologica a deseurilor periculoase, transportul si destinatia deseurilor).
gasirea de solutii practice pentru gestionarea anumitor categorii de deseuri, reglementate prin acte normative speciale: uleiurile uzate, bateriile si acumulatorii uzati, deseurile de echipamente electrice si electronice, gestionarea deseurilor rezultate in urma activitatii companiei.
transmiterea raportarilor periodice catre institutiile aferente protectiei mediului
Consilierea angajatilor pentru respectarea si aplicarea prevederilor legislative de mediu privind gestionarea deseurilor, protectia naturii si calitatea aerului pentru evitarea platii amenzilor.

01.05.2012 - 31.12.2013

Departament: protectia mediului

Titlu Job: coordonator departament control logistica - mecanizare

Responsabilitati:

- Gestionarea deseurilor
- Coordonarea Departament Control Logistica si Mecanizare
- Urmarire incadrare in normele de consum
- Control foi de parcurs
- Monitorizare computerizata a masinilor, a modului de exploatare si traseului acestora
- Eficientizarea costurilor prin controlul consumului de combustibil, reparatiilor, reviziilor

01.11.2010 - 31.05.2012

Departament: transport / distributie

Titlu Job: tehnician transporturi

Responsabilitati:

- Administrare flota
- Control foi parcurs
- Urmarire incadrare in normele de consum
- Comunicarea nevoilor si rezultatelor activitatii

01.06.2006 - 30.11.2010

Departament: functii publice

Titlu Job: referent superior

Responsabilitati:

- Intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
- Intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
- Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor
- Inregistrarea in registrul de evidenta al salariatilor a tuturor schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
- Evidenta si pastrarea dosarelor de personal;
- Arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat
- Intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care solicita aceasta;
- Eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
- Intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;

- Programe, Proiecte – elaborare, monitorizare si raportare
- Organizare conferinte de presa
- Asigurarea promovarii si comunicarii proiectelor
- Relatii publice, Comunicare, elaborarea raspunsurilor la sesizari, reclamatii si cereri de informatii publice

01.03.2002 - 30.06.2006

Departament: functii publice

Titlu Job: referent principal

Responsabilitati:

– Inspector resurse umane
- Resurse umane– asigurarea activitatilor legate de evidenta personalului, contractelor de munca, dosarelor de personal, verificare pontaje, evidenta concedii de odihna si concedii medicale, eliberare adeverinte
- Organizare concurs angajare
- Salarizare– calcul salarii, intocmire state de plata si fluturasi, intocmire si depunere declaratii lunare, intocmire fise fiscale

01.03.2000 - 28.02.2002

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane, contabil

Responsabilitati:

- Resurse umane– asigurarea activitatilor legate de evidenta personalului, contractelor de munca, dosarelor de personal, verificare pontaje, evidenta concedii de odihna si concedii medicale, eliberare adeverinte
- Recrutare personal
- Contabilitate de gestiune

01.01.1990 - 30.11.1995

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Contabilitate de gestiune

studii

 

Facultati:

2018 - 2018 Colegiu / Studii postliceale: Auditor de mediu la Avangarde Academy din Bucuresti. Cursuri de specializare
2011 - 2013 Colegiu / Studii postliceale: Manager Proiect,Manager resurse umane, Expert achizitii publice, Evaluator proiecte , Formator la Corpul Expertilor in Accesarea Fondurilor Structurale si de Coeziune Europene din Bucuresti. Cursuri de specializare
2012 - 2012 Colegiu / Studii postliceale: Managementul deseurilor la Qualitas SA din Bucuresti. Corpul Expertilor in Accesarea Fondurilor Structurale si de Coeziune Europene – Bucuresti


Cursuri de specializare
2008 - 2011 Facultate: MANAGEMENT la FACULTATEA DE MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL din Bucuresti. - Managementul companiilor
- Micromanagement
- Management de gestiune
- Managementul resurselor umane
- Instruirea si calificarea angajatilor
- Promovarea si cresterea companiilor
2006 - 2006 Colegiu / Studii postliceale: Cunostinte operare PC la Institutul National de Administratie din Bucuresti. Curs ECDL – primele patru module
2001 - 2001 Colegiu / Studii postliceale: Inspector resurse umane la AJOFM Ilfov din Ilfov.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close