Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.11.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.04.2002

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Urmaresc sa ma dezvolt in domeniul vanzarilor cu scopul de a deveni un bun profesionist

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- creaza, administreaza si dezvolta portofoliul de clienti pe segmentul de vanzari cabinete medicale, clinici private, laboratoare analize, policlinici,spitale;
- promoveaza si extinde portofoliul de servicii oferite clientilor din portofoliul propriu;
- preia solicitarile transmise de catre clienti;
- identifica corect nevoile clientului si ii ofera solutiile optime;
- itocmeste documentele necesare vanzarii ( contracte, notificari, oferte de pret, diverse alte documente);
- urmareste incasarile clientilor din portofoliul propriu de clienti;
- intocmeste rapoarte de activitate catre superiorul ierarhic.
- planifica si realizeaza vizite la clienti din portofoliu
.

01.05.2016 - 30.11.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant vanzari business telekom

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi;
- Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de compania Telekom;
- Realizeaza saptamanal prognoza rezultatelor de venituri si vanzari;
- Responsabil de realizarea planului de vanzari alocat;
- Intocmirea ofertelor;
- Rezolvarea prompta a sesizarilor venite de la clienti;

Responsabilitati secundare:
- Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
- Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
- Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
- Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;
- Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
- Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
- Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;

01.10.2013 - 31.05.2016

Departament: banci

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Identificarea potentialilor clienti pentru produsele Băncii;
Realizarea obiectivelor de vânzări conform planului individual;
Largirea bazei de clienţi şi mentinerea relaţiiei cu clienţi/prospecţi;
Contactarea, zilnica, prin telefon şi vizitarea potentialilor clienti sau existenţi şi identificarea nevoile financiare actuale/viitoare ale clienţilor;
Informarea clienţilor despre produsele de economisire-creditare ale Băncii, conform manualelor de training şi procedurilor în vigoare, explicând beneficiile şi costurile aferente acestor produse;
Oferirea de explicaţii privind documentaţia necesară încheierii unui contract de economisire-creditare, să asişti clienţii în completarea documentaţiei şi să te asiguri că respectivii clienţi consiliaţi primesc un răspuns în timp optim;
Solicitarea / Obtinerea de referinţe de la clienţii potenţiali sau existenţi;
Intocmirea de rapoarte de activitate cu privire la întâlniri, vizite şi contacte.


Responsabilitati de casier sef: Verificarea si asigurarea respectarii Normelor interne ale Bancii si a reglementarilor legale privind activitatea de casierie;Asigura integritatea numerarului si a tuturor valorilor incredintate;Asigura alimentarea caselor operative cu necesarul de numerar;Verificarea zilnica a concordantei intre soldurile scriptice si stocurile faptice din casierie cu regularizarea contabila a eventualelor diferente;Raporteaza Directorului / Coordonatorului de Operatiuni diferentele constatate in urma verificarilor inopinante a stocului de numerar din casele operative;Raspunde de organizarea si buna functionare a activitatii de colectare de numerar;Raspunde de buna functionare a Casei de Schimb Valutar;

01.10.2009 - 30.06.2013

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti zona rapida

Responsabilitati:

Responsabilitati specifice de vanzari:
Efectuaza tranzactii cash /non-cash pentru clientii si ne-clientii de la retail (sau corporate la unitatile care nu au Centru de afaceri alaturat) .
Asigura asistenta post-vanzarea produselor
Promoveaza produsele si serviciile non-credit ale bancii si subsidiarelor / asigura consiliere clientilor existenti si potentiali in conformitate cu gama de produse disponibile tipului de unitate teritoriala si cu standardele de calitate ale bancii
Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare a produselor si serviciilor oferite de banca si subsidiare
Indeplineste obiectivele in conformitate cu regulamentele legale interne .

Responsabilitati de casier sef: Verificarea si asigurarea respectarii Normelor interne ale Bancii si a reglementarilor legale privind activitatea de casierie;Asigura integritatea numerarului si a tuturor valorilor incredintate;Asigura alimentarea caselor operative cu necesarul de numerar;Verificarea zilnica a concordantei intre soldurile scriptice si stocurile faptice din casierie cu regularizarea contabila a eventualelor diferente;Raporteaza Directorului / Coordonatorului de Operatiuni diferentele constatate in urma verificarilor inopinante a stocului de numerar din casele operative;Raspunde de organizarea si buna functionare a activitatii de colectare de numerar;Raspunde de buna functionare a Casei de Schimb Valutar;

01.05.2006 - 31.08.2009

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Responsabilitati de casier sef: Verificarea si asigurarea respectarii Normelor interne ale Bancii si a reglementarilor legale privind activitatea de casierie;Asigura integritatea numerarului si a tuturor valorilor incredintate;Asigura alimentarea caselor operative cu necesarul de numerar;Verificarea zilnica a concordantei intre soldurile scriptice si stocurile faptice din casierie cu regularizarea contabila a eventualelor diferente;Raporteaza Directorului / Coordonatorului de Operatiuni diferentele constatate in urma verificarilor inopinante a stocului de numerar din casele operative;Raspunde de organizarea si buna functionare a activitatii de colectare de numerar;Raspunde de buna functionare a Casei de Schimb Valutar;

 Responsabilitati de casierie- Verificarea, semnarea si stampilarea documentelor prezentate de client sau eliberate acestuia, conform reglementarilor legale in vigoare si a Normelor Interne ale Bancii;Inregistrarea corecta in sistemul informatic a tuturor operatiunilor executate, conform cu Normele si Procedurile interne;Efectueaza operatiuni de depunere si retragere numerar in lei si valuta ale clientilor bancii cu respectarea stricta a prevederilor interne si legale, a standardelor de cunoastere a clientelei;Efectueaza incasari facturi utilitati (telefonie fixa, mobila, energie electrica, gaze naturale, etc.) in baza conventiilor incheiate cu furnizorii de utilitatiEfectueaza operatiuni tip WESTERN UNION, TELEGIROS sau alte sisteme de plati, conform normelor si procedurilor specifice de lucru in conformitate cu reglementarile interne aprobate.Efectueaza operatiuni de schimb valutar in cadrul casei de schimb valutar aflata la sediul bancii.

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Colegiu / Studii postliceale: ASISTENT MEDICAL RADIOLOGIE la F.E.G din BUCURESTI. ANUL I
2015 - prezent Facultate: AFACERI INTERNATIONALE la UNIVERSITATEA HYPERION din BUCURESTI. ANUL II
2001 - 2004 Colegiu / Studii postliceale: TEHNICIAN SPECIALIST AGENT VAMAL la P.A.D.O. din BUCURESTI. DIPLOMA UNIVERSITARA
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: ELECTRICIAN la Liceul “Sf. Pantelimon “ din BUCURESTI. DIPLOMA BACALAUREAT

Premii

Achieving Extraordinary Customer Relationships – in cadrul Bucur SA
Influencing your customer’s decision” – in cadrul Bucur SA
2010 Bamca Comerciala Romana „Customer Service”,
2010 Bamca Comerciala Romana „ Tehnici de vanzare”
2010 Banca Comercială Română „Standarde servire retail”
2011 Banca Comercială Română „ Smart Sales”
2011 Banca Comercială Română „ Work-Shop Produs"
2011 Banca Comerciala Romana „ Spalarea Banilor"
2012 Banca Comercială Română „ Vanzări de nota 10”



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close