Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.04.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.06.2005

obiectiv

 

Vizez ca pe termen lung sa dezvolt o cariera in contabilitate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: negociabil

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati: - realizarea targetului lunar de servicii fixe si mobile;
- mentinerea relatiei cu abonatii pe o arie delimitata (36 sate);
- urmarirea indeplinirii contractului atat din perspectiva companiei cat si a abonatului timp de o luna dupa data semnarii conventiei;
- urmarirea si mentinerea gradului de satisfactie a abonatului;
- indeplinirea ponderii de peste 50% per localitate a utilizarii de servicii RDS&RCS a locuitorlor acelei zone.

01.07.2013 - 28.02.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilitati: -indeplinirea tuturor sarcinilor de inregistrari contabile (emitere facturi si chitante, emitere intrumente de plata, verificarea actelor emise de catre reprezentatul de vanzari, inregistrarea zilnica in Registrul de Casa);
- mentinerea relatiei cu toti furnizorii, negocieri ale ofertelor de marfa solicitate catre ei, supravegherea respectarii termenelor de livrare si a termenelor de plata;
- mentinerea relatiei cu clientii mari ai companiei, intocmiri de oferte, negocieri de contracte;
- Intocmirea si rezolvarea balantei de sold a agentului de distributie, supravegherea incasarilor in termenii contractuali prevazuti;
- intocmirea evidentei contractelor atat cu furnizorii cat si cu clientii companiei, intocmirea actelor aditionale la nevoie;
- mentinerea relatiei cu banca;
- mentinerea relatiei cu firma specializata in PSI si PSM;
- mentinerea stocului si verificarea periodica a produselor aferente din perspectiva vechimii, a costului etc.

01.03.2009 - 31.07.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director punct de lucru

Responsabilitati:

Responsabilitati: - indeplinirea, si supravegherea sarcinilor de serviciu a 12 persoane;
- respectarea politicii comerciale a companiei si implementarea ei la punctul de lucru Cluj;
- realizarea targetului lunar alocat celor 2 divizii ale companiei;
- aprovizionarea saptamanala a depozitului prin analiza stocului de marfa;
- discutarea balantei cu agentii de vanzari si stabilirea modului de incasare ptr problemele aparute;
- stabilirea de comun acord cu analistul Credit Controller al companiei in definirea termenilor contractuali ai noilor clienti (discount, termen de plata, termen de livrare, limita de credit).

01.09.2008 - 28.02.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: credit controller

Responsabilitati:

Responsabilitati: - verificarea emiterii facturilor si a incasarilor aferente fiecarei case de marcat din magazin;
- verificarea emiterii facturilor si a incasarilor aferente fiecarei gestiuni existente a depozitului;
- verificarea intocmirii registrelor de casa aferente fiecare gestiune si ulterior centralizarea lor in registrul principal;
- verificarea soldurilor clientilor Pj cu contract de colaborare si urmarirea incasarilor in termen.
- mentinerea legaturii cu superiorul ierarhic prin expunerea situatiei unui client pentru marirea limitei de credit sau depasirea termenului de plata.

01.11.2005 - 31.08.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent director vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati: - contabilitate primara;
- comunicarea cu bancile aferente punctului de lucru(depuneri zilnice numerar si instrumente de plata, ridicari extrase);
- relationarea cu clientii alocati punctului de lucru;
- mentinerea relatiei cu sediul central,realizarea sarcinilor de lucru solicitate de ei;
- intocmirea rapoartelor de vanzari,de stocuri de marfa.
- evidenta si completarea fiselor PSI si SSM pt toti angajatii punctului de lucru Cluj;
- participarea la inventarul anual ca persoana care supravegheaza evidenta fizica si cea scriptica a stocurilor agentilor de vanzari si a depozitului central Cluj, intocmirea actelor si stabilirea diferentelor survenite.

01.09.2004 - 31.05.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

Responsabilitati: - Intampinarea clientilor companiei;
- directionarea apelurilor telefonice si a mesageriei catre departamentele companiei;
- redactarea documentelor necesare directorului general;
- respectarea agendei de lucru si a sarcinlor date de directorul general (stabilirea de intalniri, transmiteri fax etc).

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" din Cluj Napoca.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Informatica la Colegiul National de Informatica "Gr Moisil" din Brasov. Diploma de Bacalaureat

Premii

Calificari
May 2015: Certificat de Absolvire emis de Miniterul Muncii - CONTABIL

Sep 2003: Certificat de Competente Profesionale - Ajutor Programator nivel 2

Jun 2002: First Certificate in English emis de University of Cambridge

Traininguri
Feb 2011 - Mar 2011: Tehnici de Vanzare
Training de impact facut de Sales Consulting Bucuresti dupa testarea unor agenti ale companiei (mysterious buyer). Prezentarea si discutarea greselilor si atuurilor in fiecare caz/ agent testat in format video.
Prezentarea tehnicilor de vanzare adaptate companiei.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close