 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 16.01.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.08.2015
|
|
obiectiv | |
|
Obiectiv : Îmi doresc să folosesc studiile în domeniu, experienta dobandita precum și abilitățile mele de comunicare și negociere, cu scopul de a îmi îndeplini eficient rolul în compania dumneavoastră, de a îmi extinde cunostiintele si experienta mea in achizitii sau alt domeniu.
Salariu: nespecificat Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Altele, Arhitectura / Design interior, Publicitate, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Pitesti, Mioveni Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2017 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: reprezentant dep. achizitii Responsabilitati: Responsabilitati:
Asigur necesarul de materii prime, materiale, obiecte de inventar s.a. in vederea desfasurarii cu eficienta ridicata a activitatii de productie;
Negociez contractelor de furnizare in limitele de competenta atribuite de catre managementul societatii;
Identific si selectez potentiali furnizori;
Stabilesc relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor aparute;
Realizez si intretin lista furnizorilor acceptati, pentru o buna functionare a procesului de aprovizionare;
Evaluarea anuala a furnizorilor si intocmirea punctajului;
Participare la auditurile programate sau neanuntate de secunda parte;
Centralizez necesarele de achizitii primite de la sectile si departamentele beneficiare, pentru cele 3 puncte de lucru ale societatii;
Expediez si urmaresc comenzile de aprovizionare pana la receptia finala, tinand legatura continua cu colegii din cele trei puncte de lucru pentru a ma asigura ca marfa livrata este in regula, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ.
Inregistrarea facturilor primite in registrul de intrare facturi si verificarea lor, pentru a ma asigura ca au fost respectate ofertele si contractele semnate cu furnizorii.
Activitati de vanzare materie prima, atunci cand anumite materii prime rezultate din transare, nu ne sunt necesare in procesul de productie. |
|
01.01.2009 - 31.05.2015 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Inregistrarea si administrarea documentelor
Primirea si distribuirea corespondentei
Intampinarea clientilor, furnizorilor, s.a.
Contabilitate primara
Emiterea instrumentelor de plata (CEC, BO) si operarea lor;
Preluarea apelurilor si directionarea lor
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
Asigurarea suportului administrativ pentru toate
departamentele companiei |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE - ADMINISTRAREA AFACERILOR la UNIVERSITATEA DIN PITESTI din PITESTI.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: MATEMATICA INFORMATICA la COLEGIUL ECONOMIC "MARIA TEIULEANU" din PITESTI.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|