Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.01.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.10.2005

obiectiv

 

Sa ajung la un nivel superior de cunoastere in domeniul in care lucrez astfel incat sa fiu motivata intelectual. Sa contribui la dezvoltarea companiei pentru care lucrez prin aducerea unui aport propriu la cresterea cifrei de afaceri, mizand pe potentialul uman.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Farmacie, Relatii clienti / Call center, Import - export, Petrol / Gaze, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: regional acquisition manager- hunter

Responsabilitati:

- prospectarea pietei;
- negocierea conditiilor de vanzare;
- desfasurare activitatii de merchandising;
- monitorizarea clientilor;
- asigurare de servicii postvanzare;
- intocmirea ofertei de pret;
- intocmirea contractelelor;
- lansarea telefonica sau electronica a comenzilor catre compartimentul de comenzi;

01.10.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: seo

Responsabilitati:

- Dezvoltarea relațiilor cu clienții;
- Prezentarea de oferte comerciale și informarea clienților strategici prin negociere face to face sau trimitere acestora mail-uri sau contactați telefonic;
- Negociere directă cu clienții;
- Promovarea și punerea în aplicare a bunelor practici de lucru în fiecare ocazie ivită;
- Gestionarea website-lui;
- Online marketing și social media;
- Customer service;
- Coordonarea activității;
- Selectarea, gestionarea și negocierea cu furnizorii internaționali en-gros;
- Revizuirea practicilor operaționale și puse în aplicare și a îmbunătățirii lor acolo unde este necesar.

01.10.2015 - 31.10.2016

Departament: management

Titlu Job: relationships director

Responsabilitati:

- Dezvoltarea relațiilor cu clienții;
- Prezentarea de oferte comerciale și informarea clienților strategici prin negociere face to face sau trimitere acestora mail-uri sau contactați telefonic;
- Negociere directă cu clienții;
- Promovarea și punerea în aplicare a bunelor practici de lucru în fiecare ocazie ivită;
- Gestionarea website-lui;
- Online marketing și social media;
- Customer service;
- Coordonarea activității;
- Suport întregii echipe, operational cât și din punct de vedere al vânzărilor;
- Transmitere de statistici către Director a performanțelor realizate săptămânal și propunere de noi abordări dacă este necesar;
- Selectarea, gestionarea și negocierea cu furnizorii internaționali en-gros;
- Revizuirea practicilor operaționale și puse în aplicare și a îmbunătățirii lor acolo unde este necesar.

01.03.2012 - 31.10.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: supervisor

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Interacțiune directă cu clienții;
- Rezolvarea problemelor prin identificarea rapidă a soluției;
- Administrarea biroului, inclusiv am răspuns la e-mail; am actualizarea și proiectat meniuri; am modificarea lucruri mici pe site (PHP);
-Marketing pe Facebook și Instagram;
- Coordonarea activității;
- Am organizat petreceri.

01.08.2009 - 31.07.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilități:
Responsabilitati:
- Am pregătit rapoarte și declarații în Excel, Word & Power Point;
- Am facut statistici privind politele încheiate în cadrul agenției Târgu Mureș (productivitatea la nivel de agenție a asigurărilor de viață, asigurarea auto și asigurările generale);
- Inspectia asigurarilor de viata;
- Am ajutat Unit Managerii la îmbunătățirea rapoartelor de activitate;
- Am gestionat și centralizat documente;
- Am promovat produsele de asigurare ale companiei Generali Insurance SA;
- Sarcini administrative;
- Am oferit consiliere asiguraților;
- Vânzări directe la companii.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Contabilitate si audit la Facultatea de Ştiinţe Economice, Juridice şi Administrative „PETRU MAIOR” din Târgu Mureş din Târgu Mureș. Durata oficială a programului de studii şi a numărului de credite: 2.0 ani/120ECTS Formă de învăţământ: Full time
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Finante banci la Facultatea de Ştiinţe Economice, Juridice şi Administrative „PETRU MAIOR” din Târgu Mureş Diplomă acordată de: Universitatea Transilvania din Braşov din Târgu Mureș. Durata oficială a programului de studii şi a numărului de credite: 3.0 ani/180ECTS Formă de învăţământ: Full time

Premii

Calificari
Sep 2012 - Jun 2013: Cambridge ESOL Entry Level Certificate in ESOL International

Hobby-uri
inot, citit, sa vizitez noi locuri, muzica, gym



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close