Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.11.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.05.2008

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bistrita, Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent i

01.09.2010 - 01.03.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

01.09.2008 - 31.08.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Relatii:
-Ierarhice:subordonat direct Contabilului Sef.
-Functionale:cu toate compartimentele functionale ale societatii.
-De colaborare:cu posturile amplasate pe acelasi nivel ierarhic,insa din departamente diferite.

Descrierea postului:
Realizeaza in termenul si conditiile stabilite de seful ierarhic a activitatilor privind gestiunea Casa si raspunde de gestiunea documentelor cu regim special.

Sarcinile si atributiile postului:
-gestioneaza si pastreaza mijloacele banesti si actele de valoare , in conformitate cu actele normative in vigoare si cu instructiunile interne.
-efectueaza operatiunile cu numerar necesare bunei desfasurari a activitatii societatii,cu respectarea dispozitiilor legale si a instructiunilor interne in acest sens.
-asigura evidenta si controlul operatiunilor de gestionare a Casei.
-intocmeste zilnic Registrul de Casa(in programul extracontabil)
-in exercitarea actului de gestiune, casierul trebuie sa tina seama de faptul ca platile in numerar se fac pe baza de documente justificative, vizate si aprobate de persoanele competente.
-intretine relatia cu bancile.
-se preocupa permanent in vederea perfectionarii profesionale.
-indeplineste sarcinile de serviciu stabilite de seful ierarhic privind buna desfasurare a activitatii in societate.
-respecta prevederile stabilite in regulamentele si normele interne.
-stabileste zilnic soldul de casa si urmareste incadrarea acestuia in plafonul stipulat de reglementarile legale;
-depune si ridica de la banca numerar pe baza de documente justificative;
-depune si ridica de la banca documentele de incasari si plati, primeste extrasele de cont, verifica ca anexele acestuia sa ne apartina, apoi le preda compartimentului contabilitate;
-arhiveaza registrele de casa, chitantierele si toate documentele justificative aferente lucrarilor efectuate;
-sesizeaza contabilului sef sau conducerii sucursalei cu privire la orice abateri sau deficiente constante;
-face propuneri de imbunatatiri a activitatii, urmareste cresterea calitatii si eficientei muncii, colaborand in acest sens cu lucratorii din compartimentele contabilitate si celelalte.

Alte sarcini si atributii specifice:
-aplica intocmai prevederile - care privesc functia de casier - prevazute in Fax Circular Nr. 11430-S/14.08.2008 privind noul sistem de colectare a primelor de asigurare valabil de la 1 septembrie 2008;daca aceste prevederi vor fi modificate/abrogate,se va proceda in consecinta.
-recomanda catre inspectorul specializat life,potentiali clienti in vederea incheierii de asigurari de viata.
-participa la activitatea de clasare, indosariere si pastrare in arhiva a tuturor documentelor care stau la baza operatiilor contabile, conform cu reglementarile legale in vigoare.
-utilizarea echipamentelor electronice si programelor informatice cu respectarea politicii de securitate privind Sistemul Resurselor Informatice si de Comunicatii din Allianz Asigurari SA.
-are sarcina de a informa in cel mai scurt timp, in mod obligatoriu, contabilul sef sau directorul sucursalei de orice caz de frauda sau intentie de frauda despre care are cunostinta in legatura cu activitatea in cadrul sucursalei.

Raspunderi:
Poarta intreaga raspundere in conformitate cu actele normative care reglementeaza activitatea pe care o desfasoara, valabile pe durata contractului individual de munca.

Realizari:

Nu este cazul.

12.04.2007 - 11.08.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

Sarcini si responsabilitati

Sarcini administrative:
Financiare:

-asigura sprijinul din punct de vedere administrativ in privinta colectarii banilor,contabilitatii sucursalei;
-colecteaza primele initiale incasate de catre consultantii de asigurari, verifica chitantele,depune banii la banca in maxim 24 de ore, in conformitate cu procedurile interne in vigoare;
-pastreaza evidenta registrelor de casa ale sucursalei si satelitilor acesteia, in mod corect, complet si la termen;
-completeaza si trimite departamentului Financiar registrul de casa in format electronic ;
-administreaza: sumele de plata catre clienti, cheltuielile agentiei, chitantierele agentiei si ordinele de plata pretiparite, materialele pentru instruirea desfasurata in agentie;
-distribuie consultantilor de asigurari chitantele si materialele de instructie.
-preia chitantierele detinute de consultantii de asigurari atunci cand acestia isi incheie activitatea;
-actualizeaza inventarul chitantierelor primite de la sediul central si distribuite consultantilor;


Vanzari:

-inregistreaza cererile de asigurare primite de la colaboratori;
-actualizeaza baza de date a clientilor si consultantilor de asigurare;
-opereaza modificari de structura organigrama (transfer de portofoliu, trimiteri date personale colaboratori pe mail etc)


Logistica:

-asigura necesarul de rechizite (in colaborare cu Departamentul Administrativ), formulare, cereri de asigurare etc;
-asigura arhivarea eficienta a documentelor;
-pastreaza evidenta corespondentei (posta, posta electronica, telefon, fax) preluare/distribuire/transmitere, inclusiv corespondenta detinuta cu sediul central din Bucuresti.

Realizari:

Nu este cazul.

01.07.2005 - 12.04.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial, gestionara

Responsabilitati:

Obiectivul specific al muncii:

-incaseaza bani si bonuri de masa
-pune la dispozitia clientilor produsele comerciale
-mentine igiena locului de munca
-aranjeaza produsele expuse

Realizari:

Cresterea vanzarilor, ocupandu-ma in mod deosebit de fiecare client in parte.

01.11.2002 - 01.05.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

Obiectivul specific al muncii:

-incaseaza bani si bonuri de masa
-pune la dispozitia clientilor produsele comerciale
-mentine igiena locului de munca
-aranjeaza produsele expuse

Realizari:

Nu este cazul, pentru ca si-a incheiat activitatea la scurt timp dupa angajarea mea.

01.08.2001 - 15.09.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter si merchandiser

Responsabilitati:

Promoter:


- elaboreaza si implementeaza campanii de promovare on-line;
- identifica noi metode de promovare, pe care le implementeaza si testeaza;
- viziteaza zilnic site-urile din portofoliu si studiaza eficienta activitatii proprii de promovare;
- realizeaza rapoarte zilnice privind activitatea proprie, pe care astfel le justifica;
- raporteaza, ori de cate ori i se cere, activitatea desfasurata si problemele aparute in desfasurarea activitatii;
- raspunde pentru acuratetea informatiilor furnizate prin campaniile proprii de promovare;
- raspunde civil, disciplinar, administrativ sau, dupa caz, penal, de necesitatea, oportunitatea, legalitatea si realitatea informatiilor pe care le furnizeaza, de confidentialitatea informatiilor si a datelor, precum si de respectarea prevederilor legii drepturilor de autor;
- respecta termenele alocate fiecarei activitati;
- raspunde de utilizarea contului cu numele de utilizator de mai sus si de protectia parolei;
- raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a sarcinilor si lucrarilor repartizate;
- respecta imaginea si politica brandului in relatia cu tertii;
- program flexibil, fara un loc de munca stabil, lucrand chiar si de acasa;
-derularea unei activitati profesioniste, derularea optima a proiectelor;
-cresterea profitului si a volumului de vanzare al firmei;
-castigarea de noi clienti;
-indeplinirea obiectivelor de vanzare / negociere / marketing.

Merchandiser:


-responsabilitatea principala este, ca produsele firmei sa ajunga pe cele mai bune rafturi a magazinelor, si sa fie mereu aranjate;
-reprezentarea bradului si imaginii de business a clientului in relatiile profesionale cu punctele de vanzare;
- vizite zilnice in locatii din aria aria geografica de care este responsabil, conform planificarii pe care o realizeaza Project Manager-ul;
- verificarea implementarii tuturor materialelor de comunicare;
-actualizarea tuturor materialelor si informatiilor furnizate catre locatii (imediat ce sunt primite de la managerul superior);
- verificarea respectarii standardelor de brand impuse de client cu privire la:
• vizibilitate materiale de comunicare
• amplasare materiale de comunicare (inclusiv transport si livrare)
- organizarea si livrarea de sediuni de training de vanzari pentru personalul din locatii cu privire la produsele clientului
- implementarea activitatilor promotionale instructate de client
- monitorizarea activitatii competitiei de pe aria geografica de care este responsabil
- identificarea de noi oportiunitati de business pentru client in aria geografica de care este responsabil
- verificarea si comunicarea saptamanala catre client a informatiilor referitoare la stocurile de locatii
- intocmirea si livrarea zilnica, saptamanala, lunara si trimestriala a rapoartelor cantitative legate de vanzarile realizate in locatii
- intocmirea si livrarea zilnica, saptamanala, lunara si trimestriala a rapoartelor calitative legate de vanzarile realizate in locatii.


Realizari:

Cresterea profitului si a volumului de vanzare al firmei-exemplu cantitativ nu stiu.


Castigarea de noi clienti.

studii

 

Activitati extracurriculare

-cursuri de specializare pentru vinderea asigurarilor de viata;
-cursuri de instruire avand in vedere preocuparea fata de clienti in cadrul Ing Asigurari de Viata;
-notiuni de contabilitate primara;
-abilitati organizatorice si de comunicare;
-stapanire de sine,responsabilitate,initiativa,autoorganizare;
seriozitate,corectitudine,onestitate,confidentialitate,-munca in echipa.

Premii

-diploma de bacalaureat,iunie 2001,Bistrita
-atestat de competenta profesionala-contabilitate,2001,Bistrita
-diploma de absolvire a unui curs de informatica,2001,Bistrita

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close