Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.11.2005

obiectiv

 

I-mi doresc sa incep o cariera de viitor in conditii de lucru bune si de lunga durata.

Salariu: 1.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - 30.06.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent financiar contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor contabile primare : ( intrari - iesiri , casa, banca) pentru diverse societati comerciale, cu diverse obiecte de activitate. in softul de contabilitate (SAGA)
-Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar contabile
-Urmarirea rulajelor si a soldurilor clientilor, furnizorilor , caselor si bancilor
-Mentinerea relatiei cu clientii alocati prin intermediul telefonului/faxului/e-mailului sau direct in cadrul unor intrevederi
-Deplasarea la diverse institutii sau la sediul clientilor
-Efectuarea de rapoarte la solicitarea clientilor
-Verificarea si inregistrarea pontajelor primite;

01.05.2009 - 31.03.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

-inregistrarea corespondentei ,verificarea cererilor de asigurare de documente si in sistem daca mai au polite incheiate, introducerea cererilor de asigurare in INSERT ,OXIGEN si ACCES.
-predarea cererilor de asigurare mai departe catre colegii din departament pentru evaluarea riscului
-dupa evaluare si emitere politele se intorceau la mine pentru a fi exportate in format PDF si a fi printate, aranjate in ordine impreuna cu conditiile de asigurare si implicuite in mape,apoi trebuiau duse la registratura pentru a fi trimise in agentii in tara.
-inregistrarea confirmarilor de predare a politelor catre client in acces si aranjarea pe tipuri de produse si arhivarea lor fizica.

-ca realizari am fost un angajat extrem de muncitor si am realizat cu maxima eficienta toate responsabilitatile postului meu fara sa fac greseli
-pe langa volumul de munca foarte mare pe care il aveam intotdeauna mi-am facut timp sa-mi ajut colegii din departamentul meu si din celelalte departamente
-am realizat si depasit raportul de activitate care era conceput pe fiecare activitate cu un timp de realizare
Ma pot recomanda cu mare incredere mai multe persoane din compamie dar va mentionez doar trei:
-D-na Anemona Giurgiteanu in calitate de director departament operatiuni
-D-na Andreea Banu in calitate de director anjunct in departamentul operatiuni
-D-na Steflea Elena in calitate de sef departamentul de evaluare a riscului
-bonuri de masa

01.09.2008 - 28.02.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: operator introducere date

Responsabilitati:

Responsabilitati:
-generarea borderourilor in sistem , introducerea politelor si validarea tehnica a borderourilor (urmarirea platilor daca s-au incasat pt fiecare rata).
-dupa validarea tehnica toate se predau pe proces verbal mai departe la departamentul de verificare si control polite.
-se lucra cu patru judete si anume:Arad,Arges,Dolj si Neamt.
-acesta a fost un proiect pilot care din pacate nu a continuat datorita costurilor foarte mari pe care nu le-au prevazut.
Maria Drumcea -sef coordonator birou operare c.b.o.

Eugenia Zaharia in calitate de director proiect

01.08.2006 - 30.09.2008

Departament: altele

Titlu Job: responsabil centralizare date operationale

Responsabilitati:

- centralizare date operationale din tara si introducerea si validarea acestora
- verificarea rapoartelor primite si introducerea lor in sistemul informatic
- confirmarea tuturor datelor care urmeaza a fi facturate
- trimiterea datelor spre facturare intr-un anumit termen

Sarateanu Florentina -sef birou centralizare date operationale.
-bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Marketing si Afaceri Economice Internationale la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Licentiata in Stiinte Economice
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: economic la Pamfil Seicaru din Bucuresti. specializarea: contabil planificator, statistician

Premii

Calificari
Jun 2015: curs de contabilitate financiara la “S.C Absolute School”, Bucuresti

Apr 2015: curs de operator PC la “S.C. Formare Profesionala Plus Srl” ,Bucuresti

May 2005: curs de asistent manager - International Computer School, Bucuresti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close