 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 23.09.1979
|
|
obiectiv | |
|
Îmi doresc un loc de munca stabil, in care sa pot sa invat lucruri noi si sa ma dezvolt pe plan profesional
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Asigurari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Functii publice Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2019 - prezent Departament: asigurari Titlu Job: referent daune auto Responsabilitati: Verificarea si digitalizarea tuturor documentelor aferente unui dosar de dauna intocmit de catre inspectori constatatori.
Arhivarea fizica a dosarelor, intocmirea de opis a acestora ,precum si directionarea documentelor inregistrate catre coordonatorul de lichidare cu mentionarea timpului de raspuns,conform procedurii.
interactiunea cu clientii pentru a le oferi informatii cu privire la statusul dosarului de dauna. |
|
01.12.2017 - 30.06.2018 Departament: asigurari Titlu Job: administrator contracte Responsabilitati: In cadrul acestei companii am avut urmatoarele responsabilitati:
Administrarea contractelor de asigurari de viata si de sanatate;
Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite pe parcursul contractului de asigurare;
Emiterea ofertelor si a contractelor de asigurare;
Mentinerea unei comunicari si corespondente permanente cu clientii si reprezentantii bancari;
Elaborarea rapoartelor periodice privind contractele de asigurare de viata si de sanatate;
Implicarea in optimizarea procedurilor de lucru. |
|
01.03.2012 - 31.10.2016 Departament: asigurari Titlu Job: referent specialist, customer services departament, metropolitan life asigurări Responsabilitati: • Verificarea, analizarea şi introducerea datelor în sistemul de administrare al contractelor, efectuarea de welcome call-uri, emiterea, activarea produselor aflate în portofoliul companiei;
• Procesearea tuturor cerinţelor clientilor referitoare la contractele de asigurare în conformitate cu procedurile companiei şi standardele de calitate;
• Reconcilierea plăţilor nealocate în sistem;
• Procesarea cu promptitudine a cererilor de modificare termeni contractuali a fiecărei poliţe;
• Actualizarea permanentă a bazei de date pe baza documentelor primite, verificarea şi trimiterea documentaţiei aferentă contractelor de asigurare, de asemenea arhivarea acesteia;
• Verificarea şi transmiterea în timp util a documentatiei aferente contractelor;
• Verificarea documentelor şi cererilor de rascumparare primite, procesarea lor în baza de date, întocmirea rapoartelor pentru plata rascumpararilor conform procedurii în vigoare şi a indicatiilor departamentului Financiar;
• Colaborarea cu celelalte departamente din cadrul companiei pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu;
• Verificarea şi distribuirea către persoanele responsabile, a corespondenţei primite în Head Office conform borderourilor şi scanarea ulterioară a acestora;
• Pregatirea, verificarea, expedierea documentaţiei aferente contractelor de asigurare in agentii. |
|
01.04.2009 - 31.03.2012 Departament: asigurari Titlu Job: administrator polite Responsabilitati: - Verificarea, analizarea si introducerea datelor din cererile de asigurare de viata in sistemul de administrare al acestora;
- Procesarea cu promptitudine si acuratete a cererilor de asigurare, a cererilor de modificare a termenilor contractuali precum si a altor cereri primite din partea clientilor;
- Colaborarea cu evaluatorii de risc pentru procesarea cererilor de asigurare, colaborarerea cu celelalte departamente din cadrul companiei pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu;actualizarea bazei de date pentru evidenta cererilor de asigurare;
- Comunicarea cu agentiile de teritoriu,clientii,terte persoane, ori de cate ori este nevoie pentru rezolvarea unei sarcini de serviciu;
- Verificarea si transmiterea in timp util a documentatiei aferente a politelor de asigurare, transmiterea informatiilor catre clienti si agenti privind statutul politelor de asigurare;
- Arhivarea corespunzatoare a documentatiei aferenta cererilor de asigurare. |
|
01.07.2006 - 31.07.2008 Departament: marketing Titlu Job: analist back-office Responsabilitati: - Verificarea si intregirea dosarelor clientilor companiei; contactarea clientilor in vederea vanzarii de produse; oferirea de informatii potentialilor clienti |
|
01.05.2005 - 31.05.2006 Departament: vanzari Titlu Job: referent Responsabilitati: Vanzarea unor produse bancare |
|
01.01.2002 - 30.04.2005 Departament: medicina umana Titlu Job: asistent medical generalist |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: Marketing si Afaceri Economice Internationale la Spiru Haret din Bucuresti. Licentiata
1998 - 2001 Colegiu / Studii postliceale: Asistent Medical Generalist la Carol Davila din Bucuresti.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Uman la Jean Monnet din Bucuresti.
Premii Certificari
Apr 2007 - Jul 2007: Scoala Total School
Inspector Resurse Umane
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|