Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.03.2002

obiectiv

 

UN LOC DE MUNCA BUN

Salariu: nespecificat

Beneficii: -bonuri de masa ,transport gratuit ,telefon

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Campina, Moreni

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

- Monitorizeaza permanent activitatea persoanelor din subordine ;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ materialele . Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor.
- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport .
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor sefului erarhic.
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale

01.05.2017 - 31.01.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionar livrare

Responsabilitati:

Intocmeste programul de livrare a marfi.
- Verifica periodic ritmul de lucru in scopul realizarii comenzilor si se asigura de obtinerea calitatii produselor;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ stocurile de marfa documentele prevazute de DSV SI ANAF.
- Monitorizeaza permanent activitatea persoanelor din subordine ;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ marfa din stoc , ambalajele, produsele finite.Intocmire actelor de livrare (facturi, avize , efectuare stornarilor necesare sau a eventualelor modificari) , actelor de intrare, intocmire situatiilor de livrare si a stocurilor. Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport .
-Merge in control prin sondaj pe propriile magazine ale firmei.
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru diferite materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Evidenta stocurilor .
Expediere
- Verificare lunara a jurnalului de vanzari si receptii, precum si a rapoartelor .
- Redactarea computerizata a diferitelor documente- Asigura suport pentru managerul de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea clientilor, potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret;
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului;
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale- Gestioneaza cantitativ si calitativ intrarile de marfa,

01.08.2016 - 30.04.2017

Departament: productie

Titlu Job: sefa schimb productie

Responsabilitati:

Intocmeste programul de fabricatie, urmareste si controleaza procesul tehnologic pe faze de fabricatie;
- Verifica periodic ritmul de lucru in scopul realizarii comenzilor si se asigura de obtinerea calitatii produselor;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ stocurile de materii prime si intocmeste documentele prevazute in procedura de fabricatie;
- Monitorizeaza permanent activitatea persoanelor din subordine ;
- Gestioneaza cantitativ si calitativ materiile prime, materialele auxiliare, ambalajele, semifabricatele si produsele finite.Intocmire actelor de livrare (facturi, avize , efectuare stornarilor necesare sau a eventualelor modificari) , actelor de intrare, intocmire situatiilor de livrare si a stocurilor. Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru diferite materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Evidenta stocurilor de materie prima impreuna cu Departamentul magazie/ Expediere
- Verificare lunara a jurnalului de vanzari si receptii, precum si a rapoartelor de productie,
- Redactarea computerizata a diferitelor documente- Asigura suport pentru managerul de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea clientilor, potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret;
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului;
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale

01.06.2014 - 31.08.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Intocmire actelor de livrare (facturi, avize , efectuare stornarilor necesare sau a eventualelor modificari) , actelor de intrare, intocmire situatiilor de livrare si a stocurilor. Preluarea tuturor comenzilor intocmirea situatiilor saptamanale lunare si anuale a intrarilor si iesirilor- Intocmirea documentatiei necesare importului si exportului si realizarea tuturor documentelor care implica acest lucru: facturi, chitante, avize, documente de transport
- Informarea clientiilor cu privire la facturile si avizele emise,
- Intocmirea receptiilor si comenziilor pentru diferite materiale,
- Tine evidenta tuturor facturilor de intrare/ iesire din cursul lunii,
- Evidenta stocurilor de materie prima impreuna cu Departamentul magazie/ Expediere
- Verificare lunara a jurnalului de vanzari si receptii, precum si a rapoartelor de productie,
- Redactarea computerizata a diferitelor documente- Asigura suport pentru managerul de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea clientilor, potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret;
- Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului;
- Actualizeaza permanent baza de date si mentinerea relatiei cu anumiti clienti;
- Asigura comunicare inter-departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern;
- Intampina clientii companiei si asigura serviciile de protocol;
- Participa la sedintele si team building-urile trimestriale.

01.09.2011 - 30.11.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef de echipa

Responsabilitati:

Receptionam marfa, urmaream termenele de expirare, intocmeam pontaje cantaream marfa pt livrare supravegheam oameni din subordine , participam la sedintele de calitate
Recomandarile le-am primit de la angajatorul neamt si au fost foarte bune
confidential

01.10.2009 - 30.06.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Asigura fiscalizarea tuturor operatiunilor pe casa de marcat;
Schimba preturile la produsele petroliere si de pe magazine de cate ori este cazul;
Asista la efectuarea inventarelor lunare si la intocmirea situatiilor financiare .
Urmareste incadrarea cheltuielilor in bugetul stabilit si pe cat posibil reducerea acestora ;
Cunoaste si urmareste derularea contractelor specific cu furnizori de utilitati si servicii;
Asigura numararea cash-ului incasat de la operatorii de state si depunerea la banca- conf. prevederilor cuprinse in procedura cu privire la circuitul numerarului in statii ;
Verifica si intocmeste, dupa caz, inregistrarile din registrul de casa zilnic, controland toate incasarile si platile efectuate cu cash sau alte forme de plata non-cash acceptate in statiile omv Petrom
Poate plati facturi cu acordul departamentului Operare, pe decontul facut catre coordonatorul zonal si aprobat de managerul regional ;
Urmareste si intocmeste rapoartele de vanzari si stocuri, pe care le transmite zilnic si la sfarsitul fiecarei luni, la sediu ( Departament Operare si contabilului de statie) ;
Gestioneaza corect documentele cu regim special
Relatiile postului :
Relatii interne
personalul statiei, coordonator zonal, toate departamentele companiei -
Relatii externe
reprezentantii altor companii din grup, reprezentantii serviciilor descentralizate si institutiilor publice locale, clienti, prestatori de servicii
Descrierea postului Scopul postului:
Sa ofere Grupului Omv Petrom servicii excelente, cosntand in coordonarea activitatii si personalului statiei prin adoptarea celor mai potrivite masuri de crestere continua a vanzarilor.
Responsabilitati si sarcini: FINANCIAR Supervizeaza operatiunile financiare specific statiei distributie carburanti, conform prevederilor proceduri.

01.05.2008 - 31.08.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: operator cantar

Responsabilitati:

Intocmesc pe calculator facturile, dispozitiile de livrare si avizele de expeditie catre clienti;
- Efectuez stornarile sau eventualele reglari de marfa in ziua respectiva si sa fie trecute intr-un registru de stornari (reglari marfa);
- Primesc comenzile si comunica eventualele modificari de pret clientilor.
-coordonez si conduc intreaga activitate privind buna functionare a tuturor proceselor
ADMINISTRATIVE ce se desfasoara in Centrul Logistic;
- inchei, imbunatatesc si/sau mentin relatii bune de colaborare cu toti furnizorii de servicii

01.01.2003 - 28.02.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator logistic

Responsabilitati:

Onorarea comenzilor
Controlarea tuturor produselor cu ajutorul programului FiFo
Efectuarea facturilor
Coordonarea munci oamenilor din subordine si controlarea lor
Efectuarea pontajelor
Efecturea rapoartelor
Participarea la sedintele de calitate
Participarea la controale in fabrica

studii

 

Facultati:

2013 - prezent Facultate / Colegiu: Drept la Facultatea Stiinte Juridice din Targoviste.

Premii

Curs operator calculator
Curs lucrator in comert
Atestat de macelar
Atestat de operator geolog



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close