Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.01.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.12.1995

obiectiv

 

Sunt un jucător de echipă, sunt un caracter flexibil, sunt pozitiva, loiala, sunt atenta la detalii, muncitoare si o persoana de incredere.

Salariu: nespecificat

Beneficii: - conform aprecierilor

Tip job: Full time

Nivel Cariera: Fara experienta

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: receptioner clinica medicalĂ

Responsabilitati:

- întâmpinarea pacienților ce sosesc in clinica si indrumarea acestora catre cabinetul medical unde va avea loc consultatia;
- preluarea apelurilor telefonice;
- programarea/reprogramarea pacientilor pentru diferite consultatii/investigatii;
- incasarea contravalorii serviciilor medicale și emiterea facturilor fiscale;
- clasarea, arhivarea rezultatelor, fiselor sau dosarelor medicale, precum și a cererilor pacientilor;
- înregistrarea, eliberarea rezultatelor analizelor si verificarea achitarii contravalorii acestora;
- preluarea si distribuirea corespondentei;
- informarea pacientilor cu privire la investigațiile oferite, protocolul de recoltare a probelor biologice, la programul de lucru si la termenele de eliberare a rezultatelor;
- gestionarea permanenta a sistemului de sondare a opiniei pacientilor vis-a-vis de calitatea serviciilor oferite de clinica/laborator.

01.04.2012 - 31.10.2016

Departament: import - export

Titlu Job: asistent - departament logistica si transport

Responsabilitati:

- achizitii de echipamente (plottere, echipamente 3D, echipamente digitizare, tampografe, imprimante format mare,etc) de la furnizori externi;
- organizarea si urmarirea transporturilor de marfa;
- traducerea documentelor necesare procesului de vamuire (commercial invoice, paking list, bill of lading)
- intocmirea dosarelor pentru vama;
- verificarea facturilot de transport, declaratiilor vamale de import;
- intocmirea documentelor si dosarelor pentru licitatii ( achizitii publice );
- intocmirea registrului de casa;
- emitere de facturi si chitante ;
- initiere ordine de plata, scoatere extrase de cont, verificare plati furnizori ;
- redactarea de documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
- inregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegatii;
- inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) si distribuirea lor catre departamentele respective;
- mentinerea relatiilor cu furnizorii (papetarie, telefonie mobila, etc..);
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- suport pentru departamantele: tehnic, vanzari;
- supervizare - buna desfasurare a activitatii si respectarea regulilor firmei
- gestionarea si intretinerea parcului auto ;
- corespondenta cu partenerii de afaceri ai companiei;
- comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor;
- administrarea documentatiei;
- rezervari si achizitii bilete avion, cazari;
- promovarea initiativelor personalului;
- gestionarea cheltuielilor administrative ;

03.08.2007 - 14.04.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: general manager asistent

Responsabilitati:

- intocmirea retinerilor lunare ;
- intocmirea comisioanelor lunare;
- intocmirea pontajelor lunare;
- intocmirea planificarii concediilor de odihna si urmarirea permanenta a modului in care se respecta aceasta;
- asigurarea fluxului informational eficient intre managerul companiei, departamentele din cadrul sediului central si punctele de lucru;
- organizarea agendei de lucru a managerului;
- organizarea intalnirilor de afaceri sau diverse evenimente/protocol ;
- redactarea de documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
- inregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegatii;
- inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) si distribuirea lor catre departamentele respective;
- mentinerea relatiilor cu furnizorii (papetarie, telefonie mobila, etc..);
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- gestionarea, intretinerea parcului auto;
- centralizarea si verificarea foilor de parcurs;
- instalarea echipamentelor gprs si urmarirea acestora;
- programarea autoturismelor societatii la revizii periodice, ITP;
- asigurari RCA auto;
- radierea si inmatricularea auto;
- evidenta statiilor IT si configurare acestora conform necesarului;
- repartizarea si urmarirea bunei functionari a telefoanelor de serviciu;
- actualizarea bazei de date ;
- rezervari hotel parteneri externi, etc
- organizare team building.

13.03.2003 - 14.07.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director general

Responsabilitati:

1. Scoala de soferi
- inscrierea elevilor la scoala;
- receptie telefoane;
- administrarea mesajelor primite telefonic;
- creare si completare baze de date;
- intocmire scrisori, prezentari, delegatii, imputerniciri;
- tinerea sub control a documentelor societatii ( indosariere/arhivare documente);
- evidenta si raportarea catre Directorul General a incasarilor;
- emiterea si evidenta facturilor fiscale, emiterea chitantelor;

2. Agentia imobiliara
- emiterea contractelor de vizionare, antecontractelor de vanzare-cumparare, contracte de exclusivitate;
- programarea si efectuarea vizionarilor;
- intermedierea tranzactiilor;
- incheierea tranzactiilor la |Notariat.

3. Agentia de asigurari
- emiterea politelor de asigurare RCA, CASCO, asigurari de locuinte, asigurari de viata si medicale;
- intocmirea borderourilor;
- emiterea de chitante;
- evidenta si arhivarea politelor.

Realizari:

- am contribuit substantial la cresterea nr de tranzactii imobiliare

03.09.1999 - 03.09.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

- consiliere scolara si profesionala a elevilor;
- consiliere psihopedagogica;
- activitati de predare si evaluare ;
- testarea psihologica a elevilor pe grupe de varsta.

20.03.1997 - 01.09.1999

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

- elaborare planuri de lectie;
- activitate de predare;
- activitate de evaluare;
- realizari de proiecte, reviste;
- activitati extrascolare .

studii

 

Facultati:

1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Psihopedagogie speciala la UNIVERSITATEA BUCURESTI - Facultatea de Psihologie din Bucuresti.
1990 - 1994 Liceu: optica la LICEUL INDUSTRIAL " OPTICA ROMANA" - actual Benjamin Franklin din BUCURESTI.

Premii

- atestat Inspector Resurse Umane
- curs de perfectionare organizat de Casa Corpului Didactic

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close