Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.12.1988

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality tehnician

Responsabilitati:

Efectuarea controalelor necesare şi teste in conformitate cu metodele specificate si cu planul de eşantionare, utilizand intrumente de masura si control (microscop, subler, micrometru, comparator).
Realizarea controalelor pe etape, asigurand conformitatea productiei, in cazul produselor NOK, actionarea pentru eliminarea cauzelor in cooperare cu tehnicianul de linie din departamentul de productie.
Indeplinirea controalelor vizuale asupra produselor, semnaland defectele departamentului de productie si evidentierea lor in comanda de examinare.
Asigurarea ca parametrii masurati sa se incadreaza in tolerante.
Participarea la actiuni corective, preventive si de imbunatatire in conformitate cu cerintele interne.
Deschiderea reclamatiilor catre furnizor, pentru loturi de materiale defecte (Q3).
In cazul reclamatiilor interne sau externe, realizarea avertizarilor pentru prevenirea reproducerii defectului.
Crearea DUMMY OK si NOK pentru produsele noi sau la schimbarea PN.
Utilizarea programul SAP pentru efectuarea tranzactiilor de transfer.
Inregistrarea masuratorilor efectuare in programul qs-STAT.
Folosirea programul de trasabilitate iTAC, pentru a verifica statusul produsului adus la validare.
Realizarea periodica a auditurilor de produs.

01.09.2013 - 31.03.2015

Departament: productie

Titlu Job: operator masini-unelte automate si semiautomate

Responsabilitati:


Pregatirea pieselor si componentelor la locul de munca amenajat, dupa directive bine definite, cat si verificarea exactitatii, calitatii si integritatii pieselor si componentelor (tip corect, cantitate).
Asamblarea pieselor sau componentelor intr-unul sau mai multe sisteme de lucru si executarea productiei conform directivelor stabilite (plan de lucru) si criterii de calitate.

01.05.2013 - 31.08.2013

Titlu Job: casier si lucrator comercial

Responsabilitati:

Incasarea clientilor.
Realizarea monetarului.
Asigurarea necesarului de marfa in magazin.
Expunerea produsele intr-o maniera estetica, atragatoare si accesibila clientilor.
Efectuarea curateniei zilnice la inceputul programului atat in magazin cat si in depozit.
Realizarea inventarului.

01.09.2011 - 30.04.2012

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Verificarea periodica a stocurilor si intocmirea comenzilor.
Coordonarea si supervizarea persoanelor din subordine.
Recrutarea şi selecţia angajatilor.
Evaluarea activităţii persoanelor din subordine.
Prezentarea ofertei magazinului atat clientilor cat si posibililor clienti.
Incasarea clientilor si realizarea monetarului.
Realizarea inventarului.

01.08.2010 - 31.08.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: internship

Responsabilitati:

Suport oferit managerului de achizitii in mentinerea evidentei buyerilor.
Suport oferit buyerilor in desfasurarea activitatii.
Modificarea termenului de plata a unor clienti.

01.09.2008 - 30.06.2010

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.
Preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite.
Asigurarea transmiterii sau a receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail.
Actualizarea bazei de date.
Rezervari la hotel pentru parteneri externi si asigurarea transportului.
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager.

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate: la din Timișoara.
2008 - 2012 : Economist la FACULTATEA DE ECONOMIE SI DE ADMINISTRARE A AFACERILOR din Timişoara.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close