Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.02.2002

obiectiv

 

In cei 12 ani de experienta manageriala in sectorul privat si 7 ani in administratia publica, am acumulat un fundament profesional complex care sta la baza unei dinamici de munca solida si stabila. In activitatea zilnica urmaresc sa echilibrez eficienta unui buget in continua schimbare cu promptitudinea si etica profesionala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Masina de serviciu, telefon, asigurare

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Controlul calitatii, Management, Project Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: quality team leader

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii acestui departament presupune o continua comunicare cu clientii si colaboratorii (atat interni cat si externi), mentinerea unei flexibilitati in abordarea diverselor provocari legate de buget,legislatie,termeni contractuali, implementarea de noi procese si tehnologii, si deasemenea prezentarea rapoartelor periodice catre conducerea companiei.
Parte din rutina zilnica o reprezinta urmatoarele tipuri de activitati:
- Imbunătăţirea continuă a sistemului de procese si proceduri interne, luând în considerare rezultatele evaluărilor periodice;
– Inţelegerea schimbărilor intervenite în mediul extern şi răspunsul la aceste schimbări;
- Gestionarea si înţelegerea tuturor nevoilor şi aşteptărilor clienţilor si colaboratorilor cu privire la servicii si caracteristicile acestora;
- Asigurarea unui echilibru între modul de abordare a nevoilor colaboratorilor: clienţi, proprietari, personalul companiei, furnizori, sub-contractori;
– Evaluarea satisfacţiei clienţilor pentru îmbunătăţirea continuă a rezultatelor;
– Evaluarea activităţii, alinierea şi implementarea unui mod unic de acţiune, minimizarea lipsei de
comunicare între nivelurile organizaţiei.

01.11.2016 - 31.03.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: quality assurance

01.12.2010 - 31.10.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv adjunct

Responsabilitati:

Principala sarcina este coordonarea compartimentului Sport din cadrul Directiei.
Din lista zilnica de activitati fac parte:
- managementul personalului din subordine, optimizarea activitatii pentru a creste perfomanta concomitent, mentinerea sau scaderea resurselor consumate, optimizarea bugetului anual;
- Coordonarea activitilor celor 5 centre de agrement din subordinea institutiei cu peste 500 de locuri de cazare si cantinele aferente;
- Coordonarea activitatii Caminului Sportiv si restaurantului din cadrul Caminului sportiv;
- Gestionarea bugetului anual prin distribuirea eficienta a sumelor aferente activitatilor;
- Ordonator tertiar de credite;
- Deplasari la nivel national in mod frecvent si coordonarea activitatii, echipelor si bugetelor de la distanta.

01.10.2009 - 31.01.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director coordonator

Responsabilitati:

Ordonator de credite,distribuirea bugetului anual in mod eficient, coordonarea
activitatii din cadrul clubului.
Mentinerea si promovarea bunului mers al institutiei.
Dezvoltarea ramurilor sportive si eficientizarea acestora pentru realizarea inaltei
performante sportive a fiecarei sectii.

01.04.2005 - 31.08.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

Manager general al societatii. In atributiile principale s-a inscris eficientizarea
afacerii si urmarirea atingerii obiectivelor de performanta.
Coordonarea celor 35 de angajati si administrarea generala a mediului de lucru din cele 4 puncte de lucru a societatii.
Planificarea si organizarea aspectelor practice a evenimentelor (zile onomastice,zile de nastere,intalniri de afaceri, revelion,etc) desfasurate in locatiile societatii.
Atributii in verificarea gestiunii, intocmirea contabilitatii primare.

01.03.2002 - 31.03.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Casier casa de schimb valutar si cu atributii de contabilitate primara.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Educatie Fizica si Manangement in Sport la Universitatea Lucian Blaga Sibiu din Sibiu.

Premii

Certificari
Feb 2016 - May 2016: Instructor aerobic-fitness - Personal trainer
Curs de perfectionare pentru dezvoltarea calitatii de antrenor personal in sala de fitness si aerobic
Oct 2014 - Jul 2015: Scoala de formare si perfectionare antrenori -Bucuresti
Antrenor cu specializare in ramura de sport Atletism
Premii si Distinctii
May 2015: Distinctie pentru crearea si dezvoltarea proiectelor sportive la nivelul judetului Sibiu

Hobby-uri
Sport, Turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close