Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.03.1982

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea abilitatilor profesionale si personale prin accederea într-o companie multinaționala, unde procesele sunt bine definite, iar relatiile inter / intra departamentale functioneaza intr - o maniera pozitiva si transparenta concentrată pe rezolvarea problemelor interne/externe.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Productie, Inginerie, Controlul calitatii, Petrol / Gaze, Management

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 30.11.2020

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality manager

Responsabilitati:

Defineste si imbunatateste procedurile si fluxul departamentului Calitate ; • Planifica, stabileste şi monitorizeaza organizarea departamentului şi asigurarea unei distribuţii eficiente a sarcinilor şi responsabilităţilor între membrii acestuia • Identifica nevoile de instruire si poate propune organizarea unor cursuri de instruire pentru personalul din subordine;Raspunde de atingerea obiectivelor stabilite la nivel de departament; • Cerinte client: asigura informarea, aplicarea si respectarea cerintelor client in organizatie; • Procese calitate: coordoneaza si supervizeaza (functional) procesele organizatiei pentru asigurarea imbunatatirii performantelor calitate • Laboratoare: coordoneaza activitatea specifica Difuzeaza lunar in organizatie sinteza performantelor calitatii: la clienti, intern si la furnizori, asigurand constientizarea in organizatie a exigentelor clientului; Asigura Interfata intre client si fabrica. Monitorizarea planuri de actiuni si termene de realizare

01.07.2017 - 30.04.2018

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: responsabil calitate bu psa

Responsabilitati:

Managerul calitate fabrica PSA este responsabil, de transformarea politicii de calitate in actiuni in cadrul departamentului.
Se asigura de respectarea cerintelor specific ale clientului (CSR) in zona de asamblare
Reprezentantul Leoni in fata clientului pentru problemele de calitate (0km, garantii…)
Pregateste analizele statistice ale rezultatelor
Defineste cu Plant Section manager si responsabilii de proces planificarea auditurilor:
- Proces
- Produs

Securizeaza tot fluxul de la furnizor la client dupa o reclamatie oficiala/neoficiala/defect intern/alerta
Coordoneaza realizarea analizelor si se asigura ca actiunile stabilite sunt implementate si auditate periodic.
Se implica in reducere costului non-calitatii si a costurilor necesare pentru a asigura calitatea produsului
Realizeaza analiza de risc inainte de validarea derogarilor si se asigura ca data de inchidere a lor este respectata
Asigura instruirea echipei in AMADEUS
Este responsabil de procesul de arhivare a documentelor.
Implementeaza procesul“Lessons Learned Cards” (LLC) in toate segmentele in scopul de a capitaliza cele mai bune practici si planuri de actiuni definite
Participa la BU Monthly LLC Committee

01.10.2016 - 30.06.2017

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: supplier quality assurance

Responsabilitati:

- responsabil cu definirea si implementarea instructiunilor de Incoming Inspection si planificarea acestora;
- obtine documentele de control din partea furnizorilor (ex. certificate materie prima etc.);
- implementeaza temporar Zidul Calitatii (intern si/sau extern) cu scopul protejatii clientului;
- analizeaza, aproba si urmareste PPAP furnizori, inclusiv R&R si Audituri de Proces;
- valideaza rapoartele 8D si urmareste eficienta actiunilor implementate de catre furnizor;
- gestioneaza materialele non conforme – restituiri furnizori;
- efectueaza reclamatiile identificate catre furnizori si raportarea lunara a neconformitatilor furnizorilor;
- monitorizeaza auditurile de furnizor si auditului special si monitorizeaza implementarea actiunilor corective;
- redacteaza Raport Furnizori lunar.

01.03.2013 - 31.10.2016

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager calitate

Responsabilitati:

• Defineste si/ sau imbunatateste procedurile si fluxul departamentului Calitate Industriala;
• Planifica, stabileste şi monitorizeaza organizarea muncii în departament şi asigurarea unei distribuţii eficiente a sarcinilor şi responsabilităţilor între membrii acestuia- intocmeste fisele de post ale personalului din departament;
• Identifica nevoile de instruire si poate propune organizarea unor cursuri de instruire pentru personalul din subordine;
• Asigura instruirea SSM si SU personalului din subordine;
• Este responsabil de evaluarea si motivarea personalului din departament;
• Sesizeaza abaterile disciplinare si propune spre sanctionare personalul din subordine care a savarsit abaterea;
• Gestioneaza bugetul referitor la procesele aferente;
• Raspunde de atingerea obiectivelor stabilite la nivel de departament;
• Cerinte client: asigura informarea, aplicarea si respectarea cerintelor client in organizatie;
• Procese calitate: coordoneaza si supervizeaza (functional) procesele organizatiei pentru asigurarea imbunatatirii performantelor calitate
• Laboratoare: coordoneaza activitatea specifica
• Calitate furnizori: coordoneaza activitatea specifica in sensul ISO 9001;
• Propune bugetele pe centre de cost calitate si urmareste respectarea lor ;
• Gestioneaza costurile referitoare la calitate si incadrarea in obiective;
• Difuzeaza lunar in organizatie sinteza performantelor calitatii: la clienti, intern si la furnizori, asigurand constientizarea in organizatie a exigentelor clientului;
• Avizeaza studiile privind achizitionarea de masini si echipamente de inspectie, masura si incercare;
• Este in permanenta legatura cu departamentul R&D, in vederea lansarii de noi produse sau modificari ale produselor aflate in fabricatie
• Defineste si participa la elaborarea documentatiei pentru noile produse / echipamente (specificatii produs , plan de control, instructiuni de lucru specifice, etc)
• Participa la activitatile de certificare a modificarilor de proces/ produs, verificand conformitatea cu cerintele specifice ale clientilor
• Conduce, organizeaza, coordoneaza, planifica si urmareste activitatile departamentului Customer Support
• Asigura suportul pentru clientii de pe piata EU, in mod direct sau prin coordonarea echipei de tehnicieni
• Gestioneaza si arhiveaza documentatia tehnica aferenta departamentului Customer Support

01.08.2010 - 01.03.2013

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: inginer calitate proces

Responsabilitati:

Supervizarea calificarilor interne pentru procesele de prelucrare
Instruirea operatorilor, si a tehnicienilor de calitate proces in domeniu calitatii;
Inregistrarea trasabilitatii si fluxul pieselor neconforme in proces;
Iintocmirea cererilor de derogare pe linie de calitate proces si produs
Raporteaza zilnic indicatorii de calitate specifici proceselor de productie
Defineste, implementeaza si monitorizeaza planuri de actiuni si proiecte de imbunatatire continua a indicatorilor de calitate;
Pregateste auditurile client si auditurile interne de proces si sistem la nivel de departament;
Defineste, implementeaza si monitorizeaza planurile de actiuni corective rezultate din neconformitatile identificate in timpul auditurilor client, de sistem si de proces la nivel de departament.
Conduce analizele pentru identificarea cauzelor ce au generat incidente interne de calitate sau reclamatii de la clienti si comunica raportul de analiza in cadrul departamentului.
Defineste si monitorizeaza planurile de actiuni corective rezultate din incidentele interne de calitate si din neconformitatile reclamate de clienti;
Participa la elaborarea documentatiei de calificare interna a proceselor conform procedurii de calificare.
Participa la elaborarea si aducerea la zi a FMEA–urilor de produs si proces;

01.06.2008 - 01.08.2010

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: supervizor calitate linie productie

Responsabilitati:

Responsabil pentru obiectivele de calitate in zona de productie
efectuarea inspectiilor si verificarilor in procesele de productie;
respectarea in procesele de productie a cerintelor din procedurile de calitate
inregistrarea zilnica a indicatorilor de calitate specifici proceselor de productie;
efectuarea auditurilor interne de proces si produs precum si definirea si implementarea planurilor de actiuni asociate auditurilor;
blocarea livrarilor pentru produsele care nu corespund specificatiilor din planul de control;
instruirea operatorilor productie in domeniu calitatii;
intocmirea cererilor de derogare pe linie de calitate proces si produs;
Raporteaza zilnic indicatorii de calitate specifici proceselor de productie (neconformitati interne, remedieri, conformitate audituri interne, capabilitati proces).

01.09.2007 - 01.06.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tehnician echipamente de calcul

Responsabilitati:

Implementare softuri pentru salarii, contabilitate in unitati scolare,Primarii

01.06.2006 - 01.08.2007

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer automatist

Responsabilitati:

Montarea pe excavatoare a unui sistem de cantarire volumetrica cu LASER

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Managementul Asigurarii Calitatii la Universitatea "Constantin Brancusi"– Facultatea de Inginerie - Tg Jiu. din Tg Jiu.
2001 - 2006 Facultate: Sectia Automatica si Informatica la Universitatea "Constantin Brancusi"– Facultatea de Inginerie - Tg Jiu. din Tg Jiu.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Alimentatie publica si turism la Colegiul Comercial "Virgil Madgearu" din Targu Jiu.

Premii

Calificari
May 2012: • Auditor intern conform standardelor ISO TS 16949:2009 si EN ISO 19011:2002 • Auditor intern conform standardelor ISO 9001:2008 si ISO 9011:2002



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close