Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 24.06.1980

Permis conducere:  Cat.B,C, Data obtinerii:10.08.1998

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: decont combustibil telefon serviciu

Tip job: Full time

Departament: Farmacie, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.09.2015

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality management

Responsabilitati:

Asigurarea suportului continuu personalului farmaciilor Catena, din punct de vedere legislativ si procedural, pentru buna desfasurare a activitatii in farmacie si pentru respectarea normelor legislative in vigoare
Rezolvare/implicare in rezolvarea neconformitatilor calitative referitoare la produsele comercializate de farmaciile Catena, semnalate de personal sau de pacienti, relationarea cu reprezentantele furnizorilor pentru solutionarea problemelor in cauza
Urmarirea la nivelul intregului lant de farmacii Catena a bunei desfasurari a retragerilor de pe piata a produselor farmaceutice, in vederea asigurarii suportului catre farmacii si a relationarii cu departamentul de achizitii pentru finalizarea acestor operatiuni in termenele indicate
Verificarea respectarii la nivelul intregului lant de farmacii Catena a conditiilor de depozitare pentru produsele farmaceutice, pentru produsele cu regim special de temperatura si cele cu regim normal si pentru monitorizarea continua a valorilor temperaturii si umiditatii
Verificarea respectarii la nivelul intregului lant de farmacii Catena a asezarii corecte a produselor la raft si in zonele de depozitare ale farmaciei, tinand cont de regimul produselor ( igieno-cosmetice, suplimente alimentare, OTC, RX, stupefiante, psihotrope, retrase/blocate de la comercializare )
Analiza continua a legislatiei farmaceutice aparute in vederea informarii managementului Companiei si a personalului farmaciilor asupra modificarilor ce pot surveni in desfasurarea activitatii, a documentatiei/dosarelor obligatorii in farmacie, a respectarii si adaptarii la noi norme de lucru si cerinte
Efectuarea unui program de audit si verificare in cadrul farmaciilor Catena, pentru verificarea periodica a bunei desfasurari a activitatii, a respectarii regulilor de buna practica farmaceutica, a observarii, semnalarii si solutionarii eventualelor probleme sau nereguli in desfasurararea actului farmaceutic
Asigurarea unui sistem de management al calitatii prin conceperea, mentinerea, revizuirea si implementarea unui sistem de proceduri de lucru, pentru farmaciile Catena, care sa reflecte cerintele legislative, normele de buna practica farmaceutica si instructiuni clare de lucru in functie de activitatea farmaciilor, tinand cont de particularitatile specifice farmaciilor Catena
Asigurarea de suport farmaciilor Catena, alaturi de departamentele conexe ale Companiei, in relatia cu autoritatile, pentru obtinerea de documentatie si autorizari, pentru raportarile periodice sau cele specifice, dupa caz
Gestionarea la nivelul intregului lant de farmacii Catena a produselor expirate, a produselor neconforme, returnate de pacienti si reprezentarea farmaciilor Catena in fata firmelor de distrugere pentru obtinerea documentatiei doveditoare a casarii acestui tip de produse
Gestionarea la nivelul intregului lant de farmacii Catena a produselor stupefiante si/sau psihotrope, expirate, neconforme sau returnate de rude ale pacientilor decedati, obtinerea de la autoritatile competente a autorizatiilor de distrugere pentru aceste produse si in final efectuarea demersurilor pentru casarea acestora in conformitate cu legislatia in vigoare
Redactarea, analiza continua si revizuirea Manualului Angajatului pentru personalul farmaciilor Catena
Pastrarea unui contact permanent cu coordonatorii farmaciilor Catena din filiale pentru centralizarea continua a situatiilor si semnalarilor locale din farmaciile Catena cu scopul asigurarii continuitatii suportului managementului calitatii
Inaintarea de propuneri catre Management referitoare la imbunatatirea activitatii in farmaciile Catena, din punctul de vedere al bunei practici farmaceutice si al managementului calitatii

01.10.2010 - prezent

Departament: farmacie

Titlu Job: farmacist sef depozit

Responsabilitati:

- gestionarea receptiilor si livrarilor de medicamente din punct de vedere calitativ

- verificarea documentelor de calitate aferente produselor intrate in gestiune – buletine de analiza, copii de pe autorizatiile de punere pe piata + anexe, copii de pe certificarile de eliberare ale seriilor

- verificarea, arhivarea si gestionarea inregistrarilor de temperatura si umiditate din depozit si de pe timpul transportului cu vehicolele de distributie

- instruirea personalului din depozit privind procedurile de lucru si legislatia farmaceutica

- realizarea de autoinspectii/audituri cu privire la respectarea „regulilor de buna practica in distributie” in depozit

- implicarea in rezolvarea reclamatiilor, gestionarea retururilor / rechemarilor de produse

- gestionarea retragerilor pe partea farmaceutica si comerciala la nivelul intregii companii

Realizari:

coagularea unui colectiv stabil in departamentul de calitate
construirea de relatii cordiale si in continua crestere cu partenerii Fildas Trading
cresterea nivelului calitatii in fluxul de activitate al depozitului

01.05.2010 - prezent

Departament: farmacie

Titlu Job: farmacist diriginte

Responsabilitati:

Gestionarea si conducerea unei farmacii
Gestionarea registrului zilnic contabil, a comenzilor, programului, a registrului de stupefiante, a retururilor de produse, a borderourile de retete
conducerea unei farmacii cu inca un farmacist si trei asistenti, farmacia este in trend ascendent
Corina Florescu - HR Manager REMEDIA ( ex HR Manager Fildas/Catena Group )
bonuri de masa
telefon

01.06.2009 - 31.05.2010

Departament: farmacie

Titlu Job: farmacist sef sc farmexpert dci sa

Responsabilitati:

i. Coordonarea activitatii si evaluarea farmacistilor sefi si persoanelor responsabile cu calitatea medicamentului ale punctelor de lucru – depozite de distributie engross ale SC Farmexpert DCI SA – Bucuresti-Sud, Iasi, Brasov, Timisoara, Cluj, Ploiesti. Organizarea, moderarea sedintelor trimestriale ale farmacistilor sefi si persoanelor responsabile cu calitatea medicamentului, realizarea proceselor verbale de sedinta si prezentarea lor managementului superior

ii. Reprezentarea companiei in fata autoritatilor – Agentia Nationala a Medicamentului, Ministerul Sanatatii, Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, Institutul de Sanatate Publica, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, Agentia pentru Protectia Mediului


iii. Obtinerea si gestionarea autorizatiilor de functionare pentru toate sectoarele si activitatile SC Farmexpert DCI SA :

-Autorizatiile de import stupefiante-psihotrope
-Autorizatiile de distributie si depozitare engross medicamente de uz uman
-Autorizatia de import medicamante de uz uman din tari extracomunitare a companiei
-Autorizatiile de depozitare produse de origine animala si cele de transport produse de origine animala pentru autovehicole
-Autorizatiile de depozitare si distributie medicamente de uz veterinar
-Autorizatiile de transport deseuri periculoase – medicamente detriorate/expirate
-Referatele tehnice transport deseuri periculoase – autovehicole
-Raportarile trimestriale si lunare catre Ministerul Sanatatii ale intrarilor si iesirilor din gestiune a stupefiantelor si psihotropelor
-Raportarile semestriale catre Agentia Nationala a Medicamentului ale intrarilor si iesirilor de medicamente de uz uman, conform autorizatiei de functionare
-Raportarile lunare import produse de origine animala catre Directia Sanitar Veterinara

iv. Activitati legate de farmacovigilenta – persoana responsabila cu activitatea de farmacovigilenta a SC Farmexpert DCI SA in relatia cu Kwizda Pharma GmbH

-Gestionarea si receptia rapoartelor referitoare la reactii si evenimente adverse ale medicamentelor
-Redactarea si transmiterea catre producator a formularelor CIOMS
-Gestionarea si depunerea la Agentia Nationala a Medicamentelor a raportarilor semestriale PSUR din partea producatorului
-Depunerea si gestionarea dosarelor pentru aprobarea pretului impus – medicamentele din portofoloiu – Ministerul Sanatatii
- Obtinerea autorizatiilor de depozitare si distributie engross de medicamente in urma inspectiilor ANM, a trimiterii si gestionarii planurilor de masuri concepute in urma primirii listei de deficiente in urma inspectiei - pentru punctele de lucru din Iasi, Timisoara, Ploiesti, Brasov, Cluj, Bucuresti-Sud, depozitul central Farmexpert, din august 2009 in februarie 2010
- Obtinerea autorizatiei de import a companiei, dupa expirarea valabilitatii celei deja existente - martie 2010
- Obtinerea autorizatiei de depozitare si distributie stupefiante-psihotrope de la Ministerul Sanatatii, pentru depozitul central si punctele de lucru Farmexpert - februarie 2010
- Obtinerea inregistrarilor sanitar veterinare pentru depozit alimentar de la Directia Sanitar Veterinara pentru depozitul central Farmexpert si urmarirea si gestionarea obtinerii celor pentru filiale pe plan local
- Obtinerea autorizatiilor sanitar veterinare pentru transport produse de origine animala - autovehicolele din flota Farmexpert - depozitul central si urmarirea si gestionarea obtinererii celor din filiale pe plan local
- Obtinerea referatelor tehnice pentru transport deseuri periculoase pentru autovehicolele din flota Farmexpert ce transporta medicamente expirate si deteriorate la eliminator
- Obtinerea autorizatiei de transport deseuri periculoase in cantitati de peste 1 tona pe an, cu avizul Agentiei pentru Protectia Mediului si a Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta
- Creerea si implementarea , alaturi de Managerul Calitatii SC Farmexpert DCI SA a unei proceduri legate de activitatea de farmacovigilenta in companie
Madalina Vornicescu - Director Marketing SC Farmexpert DCI SA
Tiberiu Mihaiu - Director National Achizitii SC Farmexpert DCI SA
Silviu Ilie - Director Achizitii divizia 1 SC Farmexpert DCI SA
Andrei Anghel - Director Achizitii divizia 2 SC Farmexpert DCI SA
Cristian Soare - Director Achizitii divizia 3 SC Farmexpert DCI SA
Andrei Tonofrei - Director Achizitii divizia 4 SC Farmexpert DCI SA
Corneliu Ghinea - Manager Calitate SC Farmexpert DCI SA
Ramona Dobria - Persoana Responsabila SC Farmexpert DCI SA
Irina Balanoiu - Avocat SC Farmexpert DCI SA
Valentin Ene - Director National Logistic SC Farmexpert DCI SA
Bonuri de masa

Masina de serviciu

Laptop

Cursuri de perfectionare - Farmacovigilenta 2009 - alaturi de Kwizda Pharma in Viena, Austria

01.03.2009 - 30.06.2009

Departament: farmacie

Titlu Job: farmacist

Responsabilitati:

- realizarea unui nomenclator complet de medicamente, suplimente, cosmetice, dispozitive medicale, parafarmaceutice pe baza nomenclatorului CNAS, ANM, si cele ale Farmexpert si Siepcofar
- asocierea pozitiilor din nomenclator a codului CAS, rezumatului caracteristicilor prospectului, listelor de compensare, imaginilor cu ambalajul secundar
- discutii cu producatorii / furnizorii de produse farmaceutice pentru completarea si corectarea nomenclatorului mai sus mentionat
Finalizarea unui nomenclator complet, de peste 30 000 pozitii cu medicamentele de uz uman, suplimente alimentare, parafarmaceutice, dispozitive medicale, cosmetice de pe teritoriul Romaniei
Marius Ciuperca - Director general SC Setrio Soft SRL
Florin Gordan - Sef programator SC Setrio Soft SRL
Laptop
Bonuri de masa

01.09.2008 - 15.04.2009

Departament: farmacie

Titlu Job: farmacist, administrator general

Responsabilitati:

- comenzi marfa
- receptie si gestiune marfa
- gestiunea banilor din incasarile fiscale
- decizii administrative generale referitoare la achizitii, buget, prognoze, angajati
- chestiuni organizatorice si de promovare in fata medicilor si pacienilor
- relationarea cu distribuitori si furnizori

Realizari:

- aducerea in portofoliul SC Natural Vita Plus, ca si sector de nisa in municipiul Pitesti, a suplimentelor nutritive pentru culturism si fitness - Universal Nutrition, Natural Plus, California Fitness, Pro Lab, Twin Lab

01.09.2004 - 31.03.2009

Departament: farmacie

Titlu Job: farmacist

Responsabilitati:

i. receptia marfii,

ii. gestiune, reglare gestiune si inventariere,

iii. eliberarea si recomandarea produselor medicamentoase,

iv. prepararea retetelor magistrale si gestiunea substantelor,

v. realizare comenzi necesar medicamente si produse cosmetice,

vi. gestiunea banilor din incasarile fiscale,

vii. eliberarea medicamentelor conform retetelor unice ale asiguratilor sistemului de sanatate,

viii. activitate in ture incluzand si garzi – ture de noapte


Alina Cerbu - Farmacist Diriginte Dona 10 Vitan Bucuresti
Carmen Dorobantu - Farmacist Dona 10 Vitan Bucuresti
Madalina Balan - Farmacist Dona 10 Vitan Bucuresti
Iona Rotaru - Asistent Farmacie Dona 10 Vitan Bucuresti
Iuliana Visoiu - Asistent Farmacie Dona 10 Vitan Bucuresti
Cezar Ioncea - Director Comercial Achizitii SC Siepcofar SA
Iulia Negoita - Farmacist Dona 05 Tineretului Bucuresti
Mihaela Lupu - Asistent Farmacie Dona 05 Tineretului Bucuresti
bonuri de masa
masina de serviciu

01.05.2004 - 15.09.2004

Departament: farmacie

Titlu Job: asistent farmacie

Responsabilitati:

i. receptia marfii, ii. gestiune, reglare gestiune si inventariere, iii. eliberarea si recomandarea produselor medicamentoase, iv. prepararea retetelor magistrale si gestiunea substantelor, v. realizare comenzi necesar medicamente si produse cosmetice, vi. gestiunea banilor din incasarile fiscale, vii. eliberarea medicamentelor conform retetelor unice ale asiguratilor sistemului de sanatate

01.03.2004 - 31.05.2004

Departament: farmacie

Titlu Job: asistent farmacie

Responsabilitati:

i. receptia marfii, ii. gestiune, reglare gestiune si inventariere, iii. eliberarea si recomandarea produselor medicamentoase, iv. prepararea retetelor magistrale si gestiunea substantelor, v. realizare comenzi necesar medicamente si produse cosmetice, vi. gestiunea banilor din incasarile fiscale, vii. eliberarea medicamentelor conform retetelor unice ale asiguratilor sistemului de sanatate, viii. activitate in ture incluzand si garzi – ture de noapte
Corina Florescu - Director National Resurse Umane Fildas - la momentul respectiv lucrand in acelasi departament in Help-Net
bonuri de masa

studii

 

Facultati:

1995-1999 - Colegiul National Zinca Golescu - Pitesti, profilul Chimie Biologie
1999-2004 - Universitatea de Medicina si Farmacie Carol Davila - Facultatea de Farmacie - teza de licenta fiind "Noi metode de dozare spectrofotometrica ale atenololului"

Activitati extracurriculare

- permis auto profesionist B + C - 1998
- amabil, sociabil, comunicativ, adaptabil muncii in echipa, capabil de adaptare la comunicarea in diverse medii sociale si educationale
- bun management al timpului, planificarea eficienta a activitatilor intre membrii echipei,respectarea termenelor limita, capacitate sustinuta de munca in conditii de stress sau privatiuni, rabdare, adaptare in fata oricaror situatii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20