Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.01.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2005

obiectiv

 

Doresc sa imi dezvolt o cariera care sa imi permita sa folosesc experienta de relationare cu publicul din toate categoriile sociale si de manageriere a doua retele de dealeri privind calitatea produselor si a serviciilor pentru a ajuta o companie sa isi optimizeze calitatea serviciilor oferite.

Salariu: nespecificat

Beneficii: To be discussed.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality & customer care manager, project management

Responsabilitati:

Manager de proiect avand ca misiune crearea unui nou departament de call-center outbound si inbound, recrutarea, angajarea, organizarea si distribuirea resurselor umane la locul de munca, gasirea partenerilor externi pentru implementarea resurselor necesare unui call center, alocarea resurselor (software dedicat, calculatoare, monitoare, laptopuri, casti, birouri specifice activitatii samd)
Coordoneaza activitatea echipei formate din 4 persoane
Recruteaza anual compania de Mystery Shopping, functie de nevoile specifice ale fiecarei marci
Concepe anual Politica de Calitate a marcilor Peugeot si Citroen in Romania, impreuna cu Directorii de Marca Peugeot si Citroen, precum si sistemul de bonusare calitate al dealerilor pe partea de vanzari si pe partea de service
Stabileste obiectivele de calitate anuale pentru retelele de dealeri
Realizeaza lunar, trimestrial si anual rapoartele de calitate si activitate vanzari si service in baza rezultatelor obtinute in urma apelurilor de calitate, precum si a derularii activitatii de Mystery Shopping (vizite showroom si service, precum si apeluri mister)
Gestioneaza situatiile sensibile, cu inalt potential juridic aparute la nivelul celor doua retele
Administreaza paginile oficiale Peugeot Romania, Citroen Romania, precum si paginile oficiale Facebook si LinkedIn
Administreaza bugetul bonusurilor de calitate si gesturi comerciale relatii clienti
Responsabil procedura COC/detarare

01.07.2007 - 31.08.2016

Departament: relatii publice

Titlu Job: customer care coordinator /after sales & spare parts department

Responsabilitati:

Monitorizarea, sustinerea si acordarea de asistenta retelei de concesionari din tara pe probleme de Customer Care in acord cu setul de proceduri ale Marcilor Peugeot si Citroen
Oferirea raspunsului final ANPC, OPC, Politia Romana, RAR, litigii prejuridice in acord cu politica marcilor Peugeot/Citroen
Crearea, gestionarea si coordonarea procedurilor de omologare/obtinere Certificat Origine si Conformitate, Certificat Detarare
Gestionarea campaniei de marketing lansate in iunie 2015 de apeluri de tip "Click to call" pentru marcile Peugeot si Citroen
Verificarea cardurilor de fidelitate in programul informatic dedicat (GITS), oferirea de sprijin si asistenta concesionarilor sau/si clientilor Peugeot/Citroen (activare carduri, acordare puncte de fidelitate, introducerea clientului in sistem de catre concesionar, etc)
Elaborarea, in conformitate cu standardele de Marca, de modele de raspuns pe diferite tipuri de probleme, atat pe partea de Sales, cat si pe partea de After Sales sau pe partea de Tehnic
Realizarea investigatiei in cadrul sesizarilor complexe privind istoricul clientului in cadrul concesiunilor Peugeot/Citroen, modul de tratare al concesionarului, solutiile tehnice oferite, interogarea si colaborarea cu Departamentul Tehnic/Garantii sau cu Platforma Tehnica in vederea obtinerii celei mai bune solutii pentru client
Oferirea feedback-ului catre departamentele/concesionarii implicati la fiecare sesizare
Elaborarea raspunsului final scris livrat catre client atat pentru marca Peugeot, cat si pentru Citroen la reclamatiile complexe adresate Producatorilor Automobiles Peugeot si Automobiles Citroen Franta, Importatorului Peugeot/Citroen pentru Romania si/sau Presedintelui/Directorului General al Importatorului Peugeot/Citroen
Gestionarea unor sectiuni ale site-ului oficial al companiei, ale paginilor de Facebook din Romania si Franta si ale concesionarilor locali Peugeot

Gestionarea tuturor solicitarilor clientilor actuali sau potentiali ai marcilor Peugeot si Citroen
Mentinerea legaturii cu Automobiles Peugeot/Automobiles Citroen
Rezolvarea tuturor reclamatiilor, sesizarilor si cererilor de informatii cu privire la produsele si serviciile celor doua marci
Crearea, gestionarea si up-datarea bazei de date cu clientii marcii (soft dedicat Conso Master Peugeot);

Suport si asistenta in cadrul departamentului Service& Piese Schimb
Managerierea intregii retele de 53 concesionari pe probleme de customer care.
Da

01.02.2004 - 31.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil customer care/departament marketing - comunicare

Responsabilitati:

Ofera suport/training reprezentantilor concesionarilor pe probleme de customer care;
Crearea si updatarea bazei de date nationale a clientilor
Rezolvarea tuturor reclamatiilor si a solicitarilor clientilor marcii pe partea de comercial (vanzari vehicule noi) si pe partea de aftersales (tehnic, garantii, etc);
Crearea rapoartelor saptamanale si lunare
Crearea unor drafturi personalizate de raspuns in functie de tipul solicitarii primite;
Mentinerea relatiei cu Franta pe probleme de customer care si de gestiune baze de date;
Da

15.04.2002 - 30.01.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Activitate de PR (asigurarea bunei desfăsurări a audientelor la Conducerea Sucursalei si îndeplinirea formalitătilor de protocol, relatii cu clientii băncii);
Inspector Protectia Muncii;
Transmiterea TELEX sau FAX a operaţiunilor de plăti urgente sau orice alte mesaje legate de activitatea unitătii bancare, ca si evidenta TELEX-urilor receptionate si transmise în cadrul sucursalei
Deservirea centralei telefonice a Sucursalei;
Redactarea corespondentei inter si extrabancară întocmită de compartimentele functionale ale băncii, înregistrarea tuturor documentelor si a corespondenţei ce se expediază din cadrul sucursalei, receptionarea acesteia si repartizarea sa compartimentelor interesate
Operarea cu instrumentele specifice de birou: PC, xerox, fax, telex;

01.06.2001 - 11.10.2001

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: copywriter promo

Responsabilitati:

Redactarea textelor publicitare ale promo-urilor TVR1 si TVR International;
Redactarea textelor reportajelor publicitare din cadrul stirilor de la ora 20:00 si de la ora 13:00·
Crearea de titluri pentru noile emisiuni TVR din grila de toamna 2001; Colaborare interactivã cu producãtorii de emisiuni pentru realizarea unor generice si a unor generice promotionale cu protagonisti prezentatori ai emisiunilor respective;

01.03.2000 - 31.07.2000

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar facultatea de administratie publica si operator pc

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Litere la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1998 - 2001 Facultate: Administratie Publica la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: Filologie - Franceza Bilingv la Scoala Centrala din Bucuresti.

Premii

Certificari
Nov 2012 - Dec 2012: Curs formare Management Organizational
Perfectionare in managementul organizatiei
May 2005 - May 2005: Curs formare Automobiles Peugeot - Customer care relations

Jan 2004 - Oct 2014: Cursuri training produs Peugeot - vanzari si service

Jun 1996 - Jun 1996: Atestat de traducator limba franceza - Ministerul Educatiei Nationale, Romania

Jun 1996 - Jun 1996: Diploma de bacalaureat francez "Es Lettres" - Ministerul Educatiei Nationale, Paris, Franta

Premii si Distinctii
Feb 1996: Locul I la Olimpiada de Limba Franceză - sectia Bilingv , faza Bucuresti, locul III si mentiune la Olimpiada de Limbi Romanice, faza naţională

Jun 1995: Diploma Aprofundata de Limba Franceza (DALF)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close