Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

03.05.1990

obiectiv

 

Ce îmi doresc să fac? Îmi doresc o carieră în domeniul de Gaming Cum vreau să fac asta? Sper ca prin experienţa acumulată de a lungul timpul Unde voi duce la capăt acest scop? Sunt decisa să lucrez pe termen lung Imi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoștinţelor acumulate și oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Functii publice, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: qa lead tester

Responsabilitati:

Echipa de conducere a QA gestionează procesele și personalul pentru a efectua teste de asigurare a calității, de obicei în cadrul unei organizații sau departament de dezvoltare software. În acest rol, conducerea echipei QA dezvoltă metode eficiente și eficiente, păstrează documentația în întregul proces de asigurare a calității și comunică cu echipele de dezvoltare pentru a oferi o experiență fiabilă, consistentă și pozitivă a utilizatorului final.
Echipa de conducere a QA efectuează teste riguroase pe tot parcursul procesului de dezvoltare, identificând problemele potențiale și raportează-le înapoi echipelor de dezvoltare. În unele cazuri, conducerea echipei QA este, de asemenea, responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea unor soluții și îmbunătățiri, colaborând cu echipa lor și cu alții din cadrul organizației pentru a implementa actualizări și pentru a rezolva problemele care apar în timpul procesului de asigurare a calității.

01.01.2013 - 31.03.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: p2p senior associate

Responsabilitati:

-P2P Senior Associate - Echipa de procesare a facturilor
-P2P Analyst - Echipa de plăți și analiză
- Trainerul IMM
- Specialist financiar superior

01.11.2009 - 31.12.2012

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: bar waiter/waitress

Responsabilitati:

Întotdeauna răspundeți solicitărilor clienților într-o manieră promptă, prietenoasă și eficientă.
Amestecați și decorați băuturile în conformitate cu standardele de rețetă și controlul porțiunilor.
Ar trebui să fie pe deplin conștienți de bar și lounge meniu, împreună cu prețurile lor și orice taxe aplicabile.
O bună cunoaștere a selecției vinului, a serviciului de vin și a serviciului de bere.
Luați băuturi sau comenzi pentru alimente și introduceți-le în sistemul de vânzare-cumpărare.
Asigurați-vă că barul și stațiile de salon sunt pe deplin stocate, curate și ordonate în orice moment.
Stabiliți relații cu clienții pentru a construi clienți loiali și mulțumiți.
Asigurați-vă cunoștințele despre promoțiile de meniu și restaurant și orice alte oferte speciale.
Ridicați comenzile de la bucătărie și comunicați bucatarului cu privire la orice preferințe sau alergii speciale.
Reaprovizionați băuturile și asigurați satisfacția clienților în timpul mesei.
Abilitatea de a vinde toate promoțiile disponibile în priză.
Asigurați-vă că stația de servire este bine aprovizionată în orice moment.
Completați cu exactitate totalitatea, procesați și colectați plățile de la oaspeți, pentru a include, dar fără a se limita la acestea, utilizarea sistemului de puncte de vânzare.
Ar trebui să cunoască procedurile de cashing de bază cum ar fi manipularea banilor, procesarea cardurilor de credit și de debit, efectuarea de schimbări și procesarea certificatelor de cadou, a cardurilor și a bonurilor.
Fiți responsabili pentru facturarea / cardul de credit / plată și colectați feedback de la oaspete.
Desfaceți mese și pregătiți-vă pentru a le servi cu articole de tuns, articole de sticlă și vase, etc.
Taxe complete de închidere, inclusiv depozitarea tuturor bunurilor refolosibile, spargerea mărfurilor, curățarea tuturor echipamentelor și a zonelor.
Întoarceți toate echipamentele la locațiile potrivite, blocați frigiderele, restabiliți articolele, opriți luminile, blocați uși și completați lista de verificare a închiderii barelor.
Stocați și păstrați bara cu toate consumabilele și inventarul necesar (de exemplu: bere, vin, băuturi spirtoase, produse din hârtie, paie, agitatoare, condimente, sticlă, cuburi de gheață etc.)
Asigurați-vă întotdeauna responsabilitatea pentru asigurarea unei experiențe pozitive pentru oaspeți.
Asigurați-vă că sunteți proprietarul cererii de oaspeți și urmăriți incidențele oaspeților.
Participați la întâlniri zilnice de la conducere, care vor explica orice cerințe speciale pentru servicii.
Pentru a asigura o relație foarte bună între Bar, altă priză F & B, Bucătărie, menaj și Front of the House.
Asistăm la realizarea stocurilor programate de produse și echipamente de operare.

01.12.2008 - 30.11.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: bar waiter/waitress

Responsabilitati:

Întotdeauna răspundeți solicitărilor clienților într-o manieră promptă, prietenoasă și eficientă.
Amestecați și decorați băuturile în conformitate cu standardele de rețetă și controlul porțiunilor.
Ar trebui să fie pe deplin conștienți de bar și lounge meniu, împreună cu prețurile lor și orice taxe aplicabile.
O bună cunoaștere a selecției vinului, a serviciului de vin și a serviciului de bere.
Luați băuturi sau comenzi pentru alimente și introduceți-le în sistemul de vânzare-cumpărare.
Asigurați-vă că barul și stațiile de salon sunt pe deplin stocate, curate și ordonate în orice moment.
Stabiliți relații cu clienții pentru a construi clienți loiali și mulțumiți.
Asigurați-vă cunoștințele despre promoțiile de meniu și restaurant și orice alte oferte speciale.
Ridicați comenzile de la bucătărie și comunicați bucatarului cu privire la orice preferințe sau alergii speciale.
Reaprovizionați băuturile și asigurați satisfacția clienților în timpul mesei.
Abilitatea de a vinde toate promoțiile disponibile în priză.
Asigurați-vă că stația de servire este bine aprovizionată în orice moment.
Completați cu exactitate totalitatea, procesați și colectați plățile de la oaspeți, pentru a include, dar fără a se limita la acestea, utilizarea sistemului de puncte de vânzare.
Ar trebui să cunoască procedurile de cashing de bază cum ar fi manipularea banilor, procesarea cardurilor de credit și de debit, efectuarea de schimbări și procesarea certificatelor de cadou, a cardurilor și a bonurilor.
Fiți responsabili pentru facturarea / cardul de credit / plată și colectați feedback de la oaspete.
Desfaceți mese și pregătiți-vă pentru a le servi cu articole de tuns, articole de sticlă și vase, etc.
Taxe complete de închidere, inclusiv depozitarea tuturor bunurilor refolosibile, spargerea mărfurilor, curățarea tuturor echipamentelor și a zonelor.
Întoarceți toate echipamentele la locațiile potrivite, blocați frigiderele, restabiliți articolele, opriți luminile, blocați uși și completați lista de verificare a închiderii barelor.
Stocați și păstrați bara cu toate consumabilele și inventarul necesar (de exemplu: bere, vin, băuturi spirtoase, produse din hârtie, paie, agitatoare, condimente, sticlă, cuburi de gheață etc.)
Asigurați-vă întotdeauna responsabilitatea pentru asigurarea unei experiențe pozitive pentru oaspeți.
Asigurați-vă că sunteți proprietarul cererii de oaspeți și urmăriți incidențele oaspeților.
Participați la întâlniri zilnice de la conducere, care vor explica orice cerințe speciale pentru servicii.
Pentru a asigura o relație foarte bună între Bar, altă priză F & B, Bucătărie, menaj și Front of the House.
Asistăm la realizarea stocurilor programate de produse și echipamente de operare.

01.01.2007 - 31.05.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: bartender server

Responsabilitati:

Pregătirea băuturilor alcoolice sau nealcoolice pentru baruri și patroni
Interacționarea cu clienții, la comenzi și servirea gustărilor și băuturilor
Evaluarea nevoilor și preferințelor clienților barului și formularea de recomandări
Amestecarea ingredientelor pentru prepararea cocktailurilor
Planificarea și prezentarea meniul barei
Verificați identificarea clienților și confirmați că respectă vârsta legală de consum
Restock și completarea inventar bar și consumabile
Concentrarea asupra unei experiențe excelente oaspete
Respectarea tuturor reglementărilor privind alimentele și băuturile.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: SNSPA Relatii Internationale si Integrare Europeana la Școala Națională de Studii Politice și Administrative din bucuresti. Facultatea de Drept european și internaţional ramura (CEDO)
2015 - 2016 Masterat: Facultate - " Pedagogie Didactica " la Universitatea "Dimitrie Cantemir" din Bucuresti. Pedagogia invatamantului primar si prescolar | Bucuresti
2010 - 2013 Facultate: Limbi Si Literaturi Straine -Translator la Universitatea Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2005 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Marketing/Managment la Colegiul Spiru Haret din bucuresti.

Premii

Certificari
Sep 2005 - Jun 2010: Colegiul „Spiru Haret"
Certificat de Competenţe Digitale (Colegiul „Spiru Haret”) Utilizator Avansat 2005-2010, Aptitudini de operare computer la nivel avansat inclusiv Excel, Office, Word si Powerpoint



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close