Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.05.2016

obiectiv

 

Profesionist orientat spre rezultate, care are experiență reală în stabilirea obiectivelor de cumpărare, proceselor de achiziție, colaborare furnizori, servicii de customer service și reporting.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: Pachet salarial atractiv

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Petrol / Gaze

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 01.03.2017

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: purchasing specialist

Responsabilitati:

Creation of purchasing documents per requests for Direct Materials
Preparing and issuing purchase orders and agreements
Management of price adjustments and enssure accuracy of order prices in SAP
Responsible for creation of PO, schedule agreements, vendords database
Drive Improvement on tools and process
Coordinates the implementation of new application or updates for the existing ones
Support activities for regional supply chain of the plants, vendor scheduler
Monthly reports for analizing orders, stocks
Contracts upload in ISS platform
Troubleshooting supplier invoice issues by acting as liaison with Accounts Payable

01.08.2016 - 31.10.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii - departamente iluminat&materiale de constructii

Responsabilitati:

Actualizarea bazei de date a furnizorilor și a produselor(2000 articole);
Suport în pregătirea cataloagelor de publicitate, implantarea colectiilor;
Verificarea si urmarirea discount-urilor primite de la furnizori si respectarea termenelor de plata;
Participare la negocieri si introducere conditii comerciale in sistem, contracte;
Monitorizare preturi cataloage si online concurenta;
Listare/delistare si modificare de preț în sistem;
Activități de monitorizare și de urmărire legate de livrare, de receptie, facturare, plăți, litigii;
Analiza rotatiei stocurilor şi returnarea articolelor cu un rulaj scăzut către furnizori;
Organizarea de întâlniri, prezentări, negocieri;
Reconciliere pe cifra de afaceri cu furnizorii in vederea incasarii bonusurilor;
Suport în publicarea produselor pe site-ul online
Analiza preturi, diverse rapoarte.

01.05.2015 - 31.07.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: suport vanzari

Responsabilitati:

Oferte de pret catre clienti;
Preluare comenzi clienti;
Emitere facturi proforme;
Trimitere notificari intarziere plata;
Urmarire facturi neincasate;
Punctaj fise de clienti.

01.01.2013 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist control risc

Responsabilitati:

Permanenta comunicare cu echipa de vânzări cu privire la debitele clienţilor
Telefonarea clientilor restantieri pentru recuperarea sumelor datorate
Intocmirea fiselor de clienti si punctaje periodice
Verificarea si validarea comenzilor respectand procedurile interne
Preluarea reclamatiilor din partea clientilor
Intocmirea de somatii sau notificari de plata catre clientii rau platnici
Monitorizarea promisiunilor de plata ale clientilor
Aprobarea comenzilor in baza instrumentelor de plata ( fila cec, bo)
Verificarea incadrarii in limita de credit a clientilor
Verificarea instrumentelor de plata ale clientilor
Calcularea penalitatilor de intarziere plata
Realizeaza diverse rapoarte ( restantieri, stocuri, vanzari, verificare preturi clienti, verificare refacturare costuri transport)
Experienta in Nexus.

01.09.2011 - 31.01.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist control risc

Responsabilitati:

Primirea , gestionarea și plasarea comenzilor catre furnizori;
Emitrea facturilor proforme si facturi fiscale;
Diverse rapoarte;
Transmiterea ofertelor de pret potentialilor clienti , actualizarea bazei de date;
Suport pentru indeplinirea targeturilor lunare de vanzari;
Mentine in permanenta legatura cu clientul;

01.09.2008 - 30.09.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

Monitorizarea si gestionarea bazei de date de creante si limite de credit;
Realizeaza campania de mailing (trimite oferte clientilor);
Elaborareza diverse rapoarte (facturi in sold, aging, cash-flow, registru clienti, situatie dosare debitori);
Mentine relatiile cu autoritatile statului (Vama, Garda Financiara, ANAF)
Emiterea anexelor pentru facturare si a facturilor proforme, inregistrarea acestora in centralizatorul de comenzi si in fisierul de restante, urmarirea incasarii facturilor proforme;
Trimiterea comenzilor in depozite;
Verificarea extraselor de cont si operarea incasarilor in fisierul de restante;
Efectuarea de punctaje cu clientii in cazul sesizarii de intarzieri la plata si eventuale neconcordante;
Intocmirea si transmiterea confirmarilor de sold periodic catre clienti; verificarea si solutionarea diferentelor aparute;
Contactez direct telefonic clientii in scopul recuperarii debitelor restante, negocierea directa cu acestia in scopul stabilirii termenilor de plata;
Colectarea creantelor scadente neincasate pe cale amiabila (notificari, somatii, diverse adrese);
Verificarea contractelor intocmite cu clientii si a actelor aditionale aferente acestora, introducerea in sistem a noilor clienti, mentinerea legaturii cu reprezentantii de vanzari;
Verificarea concordantei instrumentelor de plata cu facturile emise in functie de situatiile de livrari si de situatiile cecurilor primite zilnic de la depozit;
Gestionarea instrumentelor de plata depuse de clienti;
Intocmirea si transmiterea catre avocat a documentatiei necesare pentru inscrierea la masa credala a debitelor restante pentru clientii ce au intrat in insolventa sau pentru cei care urmeaza a fi actionati in instanta;
Experienta in Navision.

01.08.2007 - 30.09.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Asigurarea curateniei prin personalul de curatenie, comenzi de consumabile curatenie;
Asigurarea de echipamente si consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii in sediu;
Organizarea, coordonarea si intretinerea spatiului de depozitare, arhiva.
Intocmirea si evidenta politelor de asigurare pentru parcul auto, precum si evidenta daunelor;
Legalizare, autentificare, traducere de documente, precum si inregistrare;
Evidenta contractelor de utilitati, servicii, sponsorizare, inchiriere, constructie, si a altor tipuri de contracte;
Declararea punctelor de lucru la autoritatile publice.
Gestionarea si organizarea activitatii de expeditie corespondenta;
Organizarea de calatorii si evenimente;

01.08.2006 - 31.08.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager/ receptionista

Responsabilitati:

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
Asigură redactarea documentelor/corespondenţei de protocol;
Legalizare, autentificare, traducere de documente, precum si inregistrare;
Organizare de evenimente, aniversari, diverse traduceri.
Receptia de marfa si directionarea furnizorului catre departamentul care a facut comanda;
Intocmirea de procese verbale/imputerniciri/decizii inventor/diverse adrese colaboratori;

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Limbi si literaturi straine la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Specializarea engleza - spaniola
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: Matematica-fizica la Liceul Teoretic din Titu, Dambovita.

Premii

Traininguri
Jan 2015 - Jan 2015: Curs de comunicare la Socar Petroleum
Curs intern de imbunatatire comunicare intre departamente
Hobby-uri
Mersul pe bicicleta si dans sportiv

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close