Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.01.1980

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: purchasing specialist

Responsabilitati:

- Introducere Nir-uri , bonuri consum, protocol, transferuri gestiuni, etc , in program Contabilitate;

- Responsabila modificare preturi vanzare, analiza economica a retetelor/ preparatelor;

- Analiza Inventariere lunara a stocurilor;- Responsabila pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;

– Responsabila pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;

– Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;

– Negocierea contractelor de furnizare;

– Gestionarea eficienta a stocurilor;

– Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;

- Analizeaza necesarul de produse si servicii pe baza istoricului lunar si a solicitarilor primite de la clientii interni;

- Verifica si avizeaza corectitudinea tuturor documentelor (facturilor) primite de la furnizori, lansandu-le ulterior pe fluxul de aprobare;

- Analiza inventarelor lunare si anuale.Participa la operatiunile de inventariere a bunurilor companiei.

01.02.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: purchasing officer

Responsabilitati:

- Introducere Nir-uri , bonuri consum, protocol, transferuri gestiuni, etc , in program Contabilitate;
- Responsabila modificare preturi vanzare, analiza economica a retetelor/ preparatelor;
- Analiza Inventariere lunara a stocurilor;
- Responsabila pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
- Responsabila pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
- Negocierea contractelor de furnizare;
- Gestionarea eficienta a stocurilor;
- Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
- Analizeaza necesarul de produse si servicii pe baza istoricului lunar si a solicitarilor primite de la clientii
interni;
- Verifica si avizeaza corectitudinea tuturor documentelor (facturilor) primite de la furnizori, lansandu-le ulterior
pe fluxul de aprobare;
- Participa la operatiunile de inventariere a bunurilor companiei.

01.10.2016 - 28.02.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist in gestiune economica

Responsabilitati:

- Vericarea receptiei marfii din punct de vedere cantitativ si calitativ;
- Intocmire documente receptie/livrare, Nir-uri, bonuri consum,Avize insotire marfa;
- Operare documente in program de contabilitate;
- Intocmire packing list pentru transporturile externe/interne;
-Verificare consum materie prima/materiale necesare lucrarilor in curs/viitoare interne si externe
- Intocmire necesare,ofertare, aprovizionare si lansare/centralizare comenzi;
- Corelarea consumului de materiale in functie de intrari/iesiri, aferente fiecarei etape de productie a lucrarilor;
- Supervizare/organizare inventare lunare/anuale;
- Menţinerea relaţiei cu furnizorii;
- Elaborare oferte de materiale şi preţuri pentru clienţi;
- Intocmire rapoarte privind necesarul de lucrari;
- Urmarirea situatiilor de lucrari in Hala de productie si pe santiere;
- Verificarea proceselor tehnologice in Hala de Productie;
- Verificarea materiilor finite in urma prelucrarii materialelor cantitativ si calitativ;
- Intocmire Fise Tehnologice de Productie si Dosare Calitate;
- Efectuare Teste, mostre siliconare sticla;

01.05.2015 - 30.09.2016

Departament: productie

Titlu Job: gestionar depozit

Responsabilitati:

-Receptionare marfa din punct de vedere cantitativ si calitativ;
- Responsabil cu aranjare/etichetare marfa la raft in Magazie si Hala de Productie;
- Responsabil optimizare spatiu depozitare;
- Responsabil gestionare obiecte inventar/ mijloace mixe;
- Intocmire documentatie casare obiecte inventar/ operare in program contabilitate;
- Intocmire documente receptie, Nir-uri, bonuri consum, bonuri transfer,Avize insotire marfa;
- Operare Documentelor de receptie/ iesire in program contabilitate;
- Intocmire Referate de necesitate materiale/ consumabile;
- Lansare comenzi materiale/ consumabile, urmarirea si centralizarea acestora;
- Responsabil cu inventarierea lunara si anuala a materialelor/obiecte inventar;
- Relationare cu furnizorii de materiale;
- Intocmire centralizatoare in functie de consumul de materiale si situatiile de lucrari din Hala Productie si santiere;
- Corelarea consumului cu situatiile de lucrari;
- Gestionarea deseurilor generate si predarea acestora.

01.08.2011 - 31.05.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: lucrator gestiune

Responsabilitati:

-Receptionare marfa
- Intocmire documente receptie, Nir-uri, bonuri consum, bonuri transfer,Avize insotire marfa
- Alimentare utilaje combustibil;gestionarea consumului si efectuarea comenzilor de combustibil
-intocmire situatii saptamanale si lunare a consumului de combustibil
- Intocmire pontaje , gestionarea orelor lucrate, concedii de odihna, ore suplimentare,tichete de masa,etc
- activitati de secretariat, protocol
-Intocmire lunara a orelor de functionare si reparatii a utilajelor
- Gestionarea deseurilor generate si predarea acestora
-Responsabil cu gestionarea materialelor de curatenie,rechizite,consumabile, comanda apa,etc

01.03.2009 - 31.07.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent receptie

Responsabilitati:

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
• Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
• Preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
• Indosarierea si arhivarea corespondentei primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti
angajati
• Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
• Actualizarea bazei de date documente
• Asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
• Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management
• Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
• Convoacă participantii la sedintele firmei
• Participarea la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
• Participarea la organizarea evenimentelor din cadrul firmei

01.10.2007 - 28.02.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil hr

Responsabilitati:

Primire solicitari de recrutare de la sefii de servicii;
• Intocmire dosare pentru personalul nou angajat (oferta/informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare);
• Informare angajati asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte;
• Arhivare documentele de personal;
• Completare diverse adeverinte solicitate de salariati;
• Calculare drepturile salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
• Actualizare in permanenta modificarile legislative in cadrul programului de salarizare;
• Operare in timp modificarile salariale;
• Operare in timp calculele salariale privind avansul si lichidarea conform procedurii;
• Pastrare evidenta invoirilor si a absentelor nemotivate;
• Intocmire graficele de plecare in concediul de odihna;
• Centralizare si verificare certificatele medicale;
• Intocmire si depunere declaratii lunare catre institutiile de stat;
• Intocmire state de plata si asigura inregistrarea acestora ;
• Intocmire fluturasii de salarii;
• Informare angajati cu privire la modificarile drepturilor salariale;
• Asigurare completare si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii;
• Gestionare situatii corecte a conturilor de carduri;
• Intocmire lunar situatia pentru plata drepturilor salariale si o transmite corect si la timp departamentului contabilitate pentru a face viramentele;
• Realizare fise fiscale;

01.09.2003 - 30.09.2007

Departament: transport / distributie

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

-Responsabila cu cantarirea CF si Auto
-Responsabila cu descarcarea/incarcarea marfii de/teren nava/auto/vagoane
-Gestionarea terenului de operare
-Intocmire documentatie depozitare/tranzit marfa
-Operare marfuri generale, tabla, tagle,otel rotund, profile, otel beton crenelat, sarma,etc.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Finante Banci la Andrei Saguna din Constanta.
1994 - 2002 Liceu / Școală profesională: Tehnologic la Liceul Industrial Nr. 1 din Constanta.

Premii

Certificari
May 2005 - Jun 2005: Cantaragiu CF si Auto

Hobby-uri
Citit, Pescuit



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close