 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 06.03.1987
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2016 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: purchasing coordinator Responsabilitati: Efectuarea achizitiilor pe fiecare proiect (materiale si echipamente), corespunzator ofertei, disponibilitatii echipamentelor si materialelor;
- Efectuarea comenzilor catre furnizori, dupa analiza de pret, pentru eficientizarea costurilor pe fiecare proiect;
- Negocierea preturilor , contractelor si a termenilor de livrare cu furnizorii agreati,
- Studierea in permanenta a ofertelor furnizorilor pentru achizitia materialelor si echipamentelor la cel mai bun raport calitate/pret;
- Efectuarea managementului datelor si informatiilor pentru fiecare proiect in parte in aplicatia interna . |
|
01.03.2015 - 31.12.2015 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: office and administrative assistant Responsabilitati: Desfasurarea activitatii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, aprovizionarea firmei cu produse de birotica, papetarie, asigurarea si pastrarea curateniei in sediul firmei, etc);
-Pastrarea evidentei documentatiei de contabilitate primara in vederea transmiterii firmei de contabilitate cu care societatea noastra are contract;
-Rezolvarea diferitelor probleme administrative,
-Redactarea diferitelor materiale, pregatirea materialelor/prezentarilor pe suport hartie/electronic;
-Mentinerea legaturii cu agentii de turism, voiaj, etc, pentru asigurarea transportului si cazarii, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/ managementului firmei (adica rezervari cazare, bilete de tren, bilete de avion etc);
-Managementul facturilor externe in programul atribuit. |
|
01.12.2013 - 01.10.2014 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: secretara Responsabilitati: -codificarea, OCR-izarea documentelor si uploadarea lor in Fabasoft Folio Cloud;
-primire,transmitere e-mail-uri,creare VCARD, folosire program Outlook,trimitere fax-uri;
-inregistrarea in registrul de intrari-iesiri toate documentele emise si primite din/in cadrul companiei;
-tehnoredactare documente;
-completarea borderourilor penttru Prioripost, inregistrarea plicurilor trimise si a confirmarilor de primire;
-utilizarea programului Vidyo pentru efectuarea videoconferintelor;
-responsabila cu tinerea Condicii de prezenta;
-pastrarea legaturii cu furnizorii , responsabila privind comanda necesarului de papetarie;
-asigura protocolul pentru Presedintele companiei;
-responsabila de stampilele companiei; |
|
15.01.2013 - 15.03.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: -emiterea facturilor si contractelor de vanzare/inchiriere articole publicitare
-îndeplinirea activitatilor zilnice de secretariat si preluarea si directionarea apelurilor telefonice,
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail,
- gestionarea monetarului
-contabilitate primara |
|
01.04.2012 - 30.09.2012 Departament: saloane / clinici frumusete Titlu Job: asistent marketing si vanzari Responsabilitati: -contabilitate primara la cele doua sedii
-target in vazari
-responsabila cu comanda de produse
-responsabila cu mentinerea promotiilor pe site-uri
-gestionarea stocurilor
- trimiterea de colete |
|
30.04.2010 - 01.04.2012 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: receptioner Responsabilitati: promovarea si vanzarea produselor de solar si de manichiura ;
consilierea clientilor prin recomandari individualizate;
servicii de receptie
fidelizarea clientilor noi sau vechi,
identifica noi canale de promovare
responsabila cu trimiterea spre mentinere a promotiilor pentru site
propune metode de atingere a planului
target in vanzari
intocmeste rapoarte lunare cu analiza vanzari clienti,propune oferte personalizate si contacteaza clientii |
|
30.07.2007 - 30.12.2007 Departament: banci Titlu Job: colaborator bancar Responsabilitati: - vanzarea produselor bancare,
-recrutare persoane pentru formarea propriei echipe,
-atingere target |
|
30.07.2007 - 14.12.2007 Departament: asigurari Titlu Job: agent marketing Responsabilitati: - oferirea de informaţii şi consultanţă cu privire la sistemul de pensii private;
- încheierea de acte individuale de aderare la sistemul de pensii private.
|
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Antreprenoriat si Administrarea Afacerilor la Universitatea din Craiova din Craiova.
2006 - 2009 Facultate: Economia Comertului, Turismului si Serviciilor la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Craiova.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|