de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.06.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.06.2001

obiectiv

 

Salariu: 5.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: purchasing administrative officer

Responsabilitati:

- Base Line Support Material Master SAP; întreținere/actualizare SAP MM;
- achizitionarea bunurilor si a serviciilor din aria de responsabilitate, in baza contractelor incheiate de echipa de sourcing (materii prime, ambalaje, auto, telefonie, oricare altele la solicitarea sefului direct);
- aplicarea modulului de achizitii pentru eficientizarea fluxului tranzactional;
- asigurarea unui inalt nivel de conformitate cu acordul negociat si cu fluxul de achizitii;
- transmiterea comenzilor catre furnizori, in baza cererilor de achizitie; urmarirea comenzilor;
- monitorizarea procesului de receptie pentru a verifica conformitatea cu comanda;
- verificarea preturilor si a cantitatilor din facturi versus comenzi;
- transmiterea reclamatiilor catre furnizori si urmarirea definitivarii acestora;
- monitorizare performanta contracte;
- gestionare baza de date furnizori/contracte;
- validare facturi;
- administrator parc auto (raportare ExCom, dosare de dauna CASCO/RCA, mentenanță auto (ITP, revizii etc), suport pentru utilizatori);
- backup pentru ceilalti achizitori.

01.11.2008 - 31.12.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: industrial department assistant

Responsabilitati:

- procesarea facturilor in aplicatia electronica interna pe baza comenzilor efectuate si avizelor de insotire a marfii a caror evidenta trebuie sa o tin;
- gestionar mijloace fixe, obiecte de inventar si consumabile; intocmire bugete anuale; urmarire permanenta a stocurilor; realizare necesar si plasare comenzi catre departamentul de achizitii; receptii fizice si scriptice ale materialelor;
- operarea in aplicatia SAP a solicitarilor de achizitionare diverse materiale/servicii, receptii materiale/servicii si emitere bonuri de consum;
- responsabil Protectia Mediului - monitorizarea pe partea de mediu a intregii activitati a fabricii si relationarea cu autoritatile locale (Apele Romane, Protectia Mediului - inclusiv deplasari la aceste institutii si participare in calitate de reprezentant al fabricii la inspectiile periodice); pregatirea documentelor necesare pentru auditurile interne si externe;
- relationarea cu diverse institutii ale statului cum ar fi Registrul Comertului, Inspectoratul de Stat in Constructii sau Politia Locala;
- comunicare: prezentarea in format electronic a evenimentelor de tin de Protectia Muncii; colaborare cu departamentul de marketing pentru distribuirea revistelor interne;
- reprezentant al personalului TESA pe probleme de Securitate si Sanatate in Munca;
- traducere documente (in/din limba engleza);
- pregatirea suportului pentru prezentari;
- centralizare si raportare periodica in numele directorului industial;
- implicare in diverse proiecte care sunt stabilite in cadrul evaluarilor anuale de performanta;
- activitati de protocol.

01.10.2007 - 31.08.2008

Departament: banci

Titlu Job: consilier client

Responsabilitati:

- efectuarea de tranzactii cash/non-cash pentru clientii si ne-clientii de retail sau corporate;
- asistenta post vanzare a produselor;
- receptionarea de la clienti persoane juridice, titulari de cont, documente de casa si de decontare, in vederea inregistrarii lor in conturile respective;
- verificarea tuturor documentelor de decontare din punct de vedere al legalitatii operatiunilor, continutului, semnaturilor autorizate si existenta disponibilului necesar;
- verificarea concordantei elementelor inscrise intre foaia de varsamant si chitanta;
- verificarea incasarii comisioanelor pentru operatiunile efectuate in contul agentilor economici;
- identificarea solicitantilor care doresc sa intre in relatii cu banca, aplicand procedurile de acceptare si identificare a acestora;
- verificarea imputernicirilor date intre rezidenti si nerezidenti.

01.04.2007 - 31.10.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: specialist agentie

Responsabilitati:

- verificarea si introducerea informatiilor din cererile de asigurare in baza de date;
- pastrarea unei stranse relatii intre Forta de Vanzari si Head Office;
- reprezentarea tuturor departamentelor din Head Office oferind informatii corecte, rezolvand prompt toate cerintele agentilor de vanzari, a unit managerilor si a agency managerilor;
- gestiunea cererilor de asigurare in alb;
- campanii telefonice in conformitate cu standardele si procedurile departamentului;
- administrarea corespondentei returnate intr-un timp cat mai scurt;
- sustinerea de suport teoretic pentru agentii noi;
- participarea intr-o maniera constructiva la orice alte activitati suplimentare cerute de manager.

01.01.2003 - 30.04.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor interni si externi pentru asistenta post vanzare;
- participarea intr-o maniera activa la campaniile telefonice in concordanta cu standardele si procedurile departamentului;
- acomodarea cu problemele si cererile clientilor;
- intreprinderea actiunilor necesare in vederea rezolvarii ulterioare a problemelor care nu s-au solutionat telefonic;
- mentinerea unui grad cat mai inalt de cunostinte despre politica, serviciile si procedurile companiei in vederea solutionarii problemelor clientilor;
- participarea intr-o maniera constructiva la orice alta activitate suplimentara, la cererea supervizorului;
- mod de a actiona intr-o maniera responsabila pentru a apara interesele companiei si ale actionarilor sai;
- initierea de apeluri telefonice in vederea informarii clientilor in legatura cu politele de asigurare personale;
- initierea si raspunsul la mesajele electronice din partea clientilor interni si externi intr-o maniera profesionala.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Finante Banci la Facultate Finante Banci din Bucuresti.
1998 - 2001 Facultate / Colegiu: Igiena si Laborator Veterinar la Colegiul Universitar de Medicină Veterinara din Bucuresti.
1994 - 1998 Liceu: Biologie/Chimie la Liceul Teoretic C.A. Rosetti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2011 - May 2011: Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close