Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.01.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.1984

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei in medii guvernate de cultura organizationala performanta prin aplicarea si perfectionarea cunostintelor acumulate in domenii ca: Achizitii, Warehousing, Controlling, Producţie

Salariu: nespecificat

Beneficii: in acord cu cerinte job

Tip job: Full time

Departament: Productie, Achizitii, Inginerie, Import - export, Protectia muncii, Controlul calitatii, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Satu-Mare

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - 30.11.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: purchasing & warehouse manager

Responsabilitati:

Atributii: derularea relatiei comerciale cu furnizorii si managementul materialelor.
Realizari:
-am gestionat relatia comerciala cu furnizorii; analize comparative, negocieri, emitere si urmarire comenzi,
-reducerea stocurilor prin emiterea de comenzi in functie de forecast necesitati si stocuri interne actualizate,
-actualizarea status-ului materialelor, redenumirea distincta a acestora si comunicarea documentatiei tehnice actualizate catre furnizori – cu implementarea datarii ultimei modificari,
-actualizarea preturilor produselor finite,
-instituirea receptiei fizice a marfurilor livrate de furnizori, reclamarea diferentelor cantitative sau a neconformitatilor calitative si recuperarea contravalorii reclamatiilor.

01.04.2014 - 31.01.2019

Departament: management

Titlu Job: warehouse manager

Responsabilitati:

Am condus echipa Departamentului Depozite, formata din 20 angajati deserventi a 8 magazii situate in 6 puncte de lucru, realizand urmatoarele obiective:
- implementarea conceptului Stoc Real in locatie distincta, inclusiv prin actiuni periodice de Cycle Counting,
- definirea in sistemul intern de gestiune (Mentor) a aprox. 100 Centre de Cost corespunzatoare organigramei tuturor sectoarelor din fiecare punct de lucru,
- am instituit trasabilitatea materiilor prime incepand cu actualizarea in sistem a status-ului pt. aprox. 4000 de articole: eliminarea denumirilor multiple si recodificarea interna,
- actualizarea Fisei postului pt. personalul Departamentului Depozite, inclusiv elaborarea de Proceduri pentru operatiile de receptie, transfer si consum de materiale,
- raportarea trimestriala a materiilor prime fara miscare in vederea valorificarii,
- verificarea diferentelor cantitative si a neconformitatilor calitative semnalate de catre gestionari la receptia materialelor si intocmirea reclamatiilor pt. solutionarea eficienta a problemelor,
- corectarea greselilor de receptie in sistem si urmarirea predarii documentelor catre Contabilitate,
- urmarirea materiilor prime transferate la partenerii prin care s-a tertializat productia de semifabricate, inclusiv identificarea de materiale nefacturate cu ani in urma si facturarea retroactiva a cca. 30000 Eur,
- am supervizat activitatea de inventariere periodica generala a magaziilor / mii de articole.

01.01.2011 - 30.04.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: analist achizitii

Responsabilitati:

Am gestionat relatia comerciala cu zeci de furnizori de pe 3 continente, inclusiv negocierea preturilor si conditiilor conform Incoterms, elaborarea analizelor comparative, emiterea comenzilor si asigurarea suportului logistic in Supply Chain Management:
- procesarea tuturor tranzactiilor si informatiilor in sistem SAP,
- urmarirea livrarii comenzilor si solutionarea problemelor de receptie cu furnizorii,
- urmarirea stocurilor critice, identificarea si asigurarea prompta a alternativelor,
- intocmirea rapoartelor periodice de indeplinire a obiectivelor.

01.11.2009 - 30.09.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent controlling & logistica

Responsabilitati:

Realizari:
- controlul derularii contractelor de achizitii cu zeci de furnizori, analiza retroactiva pe 2 ani a preturilor platite si recuperarea a cca. 120000 Euro dupa actualizarea preturilor aferente diverselor perioade, a discount-urilor stipulate, facturarea marfurilor returnate urmare neconformitatilor calitative ori livrarilor neconfirmate, inclusiv a costurilor cu transportul acestora,
- imbunatatirea procedurii de reclamare a minusurilor cantitative constatate la receptia livrarilor de la furnizori si recuperare valori aferente,
- inventarieri lunare si elaborare propuneri imbunatatire trasabilitate materii prime pt. instituirea evidentierii actualizate a parametrului Stoc Real in sistem,
- identificare alternativa transportatori pt importuri pe rute din Asia si negocierea reducerii tarifelor, cumulat cca. 15000 Euro in 6 luni,
- reclamarea & recuperare mii Euro valori transporturi speciale generate de furnizorii in intarziere,
- suport in clarificarea caietelor de sarcini de ofertat, obtinerea de oferte, analiza comparativa, negociere si comanda diverse materiale indirecte,
- identificare nou furnizor de ambalaje cu potential saving cca. 10%, plus acceptare conditia instituirii safety stoc la furnizor,
- actualizare calculatii pret produse finite in functie de evolutia preturilor de achizitie,
- raportari lunare catre Grup Purchasing si intocmirea de situatii specifice Controlling.

01.12.2008 - 30.11.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: director achizitii

Responsabilitati:

Am achizitionat echipamente/materiale/servicii necesare realizarii instalatiilor unei noi fabrici (Optibelt)
- contractarea si urmarirea indeplinirii contractelor de achizitii,
- actualizarea bazei de date, inclusiv identificarea de noi furnizori,
- organizarea a 3 expozitii de promovare a produselor Vaillant, (marca reprezentata teritorial de firma) si cresterea vanzarilor pe acest segment.

01.06.2008 - 31.12.2008

Departament: management

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Pregatirea premiselor implementarii unor proiecte in agricultura.
- coordonarea proceselor de achizitii/intabulare/comasare de terenuri si pregatirea conditiilor de calificare a firmei in vederea accesarii eligibile de fonduri europene nerambursabile pentru cofinantarea proiectelor de infiintare ferme agricole.

01.12.1999 - 30.06.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii tehnice - senior buyer

Responsabilitati:

Am gestionat activitatea de achizitii materiale indirecte, echipamente, lucrari si servicii industriale contractate in perioada extinderii capacitatii de productie a noii fabricii Electrolux (de la aprox. 800 aragazuri/zi la peste 4000 buc./zi) indeplinind urmatoarele obiective:
- identificare si selectare a aprox. 150 furnizori prin analize comparative prezentate Comisiei manageriale de analiza a licitatiilor, organizarea licitatiilor si auditul tehnic al ofertantilor, negocierea preturilor si a tuturor clauzelor contractelor comerciale necesare reamenajarii, modernizării, intretinerii ori asigurarii utilitatilor Fabricii, ca de exemplu: vanzare-cumparare (instalatii tehnologice/ utilaje/echipamente/piese de schimb/materiale indirecte), prestari servicii (antrepriza, constructii, instalatii, IT, inchirieri, comunicatii, cleaning, security, fire protection, mediu, mentenanta, certificari), leasing (flota auto)
- implementarea Procedurii unitare de achizitii prin definirea competentelor departamentelor pe fazele procesului in acord cu regulile actualizate ale Electrolux Group,
- urmarirea derularii contractelor pana la finalizare, participarea la activitatea de receptie si punere in functiune a obiectivelor contractate, inclusiv verificarea si contrasemnarea facturilor in vederea eliberarii platilor corespunzatoare - fiecare cheltuiala fiind incadrata in bugete aprobate si gestionate pe Centre de Cost distincte,
- incadrarea in termene si inregistrarea de semnificative economii de resurse financiare.

01.12.1997 - 31.12.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil marketing-vanzari

Responsabilitati:

Am organizat si/sau condus:
- standuri expoziţionale cu ocazia participării la expoziţii, inclusiv Tib Co Bucuresti,
- Turneului national de promovare "Zanussi Cooking Tour" pentru un nou brand de masini de gatit in 16 mari orase - prezentare interactiva cu public, presa, premii si concursuri de gatit,
- realizarea de cataloage de produse destinate pietei interne si externe.
Am conlucrat la:
- studiul pietei, identificarea de noi distribuitori, instruirea tehnica a fortei de vanzare a acestora, urmarirea vanzarilor, intocmirea clasamentelor si organizarea intrunirilor periodice cu distribuitorii.

01.09.1990 - 31.12.1997

Departament: inginerie

Titlu Job: coordonator sectoare productive

Responsabilitati:

Am condus diverse sectoare productive cu pană la 100 de angajati (presare, debitare, sudura, montaj) realizand dupa cum urmeaza:
- revizuirea planurilor de debitare pentru un consum zilnic de 50to laminate otel cu realizarea de economii cifrate la cca. 160 tone in 18 luni,
- am pus in functiune un atelier de sudura automatizata unde am reproiectat dispozitivele pe criterii ergonomice si de protectie a muncii, inclusiv am reamplasat utilajele fata de fluxul tehnologic din proiectul initial, realizand o crestere a productivitatii de la 650 la 800 buc. / 8 ore,
- asimilarea montajului modelelor noi de aragazuri si a produselor pt. expoziţii ori distincte de producţia curentă (sobe pe combustibil lichid sau solid, convectoare pe gaz, aragazuri si hote electrice, ...)
- in sectorul Prese (alcatuit initial din 5 ateliere distincte) am minimizat timpii neproductivi prin optimizarea fluxului si disciplinei tehnologice la operatia de schimbare a stantelor si matritelor pe utilajele de presat.

studii

 

Facultati:

1985 - 1990 Facultate: TCM la Institutul Politehnic Cluj Napoca , Facultate de Mecanica din Cluj Napoca. inginer

Premii

Certificari
Sep 2010 - Dec 2010: MMS Consulting s.r.l., Satu Mare
Inspector de Specialitate Protectia Muncii
Traininguri
Jan 2001 - Dec 2002: Electrolux Home Products - Zanussi Factory, Pordenone şi Forli, Italia
stagii Training achiziţii, audit, trasabilitate & cultura organizationala
Jun 2000 - Aug 2000: Curs instruire în Contracte Comerciale Interne şi Internaţionale, CCIA Satu Mare
lector Constantin Fota - ex. Ministru al Comerţului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close