Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.03.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.01.2013

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata, de a acumula experiente noi si devotamentul meu sa fie folosit in avantajul companiei/clientului.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Protectia muncii, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - 31.01.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: psiholog – centrul de zi casa speranței

Responsabilitati:

Acordare asistență psihologică beneficiarilor serviciului,
⦁ Realizearea evaluării pesihologice și diagnoză,
⦁ Întocmire fișe psihologice și rapoarte de evaluare psihologică
⦁ Activități de consiliere psihoeducațională, consiliere școlară, activități terapeutice de dezvoltare și optimizare personal a beneficiarilor și a părinților.
⦁ Orientare școlară și vocațională
⦁ Elaborare și aplicare în echipa pluridisciplinară a Planului Personalizat de Intervenție
⦁ Elaborare programe recreative și instructive-educative
⦁ Elaborare și organizare a întâlnirilor cu părinții în vederea optimizării problemelor acestora.

01.01.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: psiholog serviciul prevenirea violenței în familie

Responsabilitati:

⦁ Acordare asistență psihologică beneficiarilor serviciului
⦁ Realizearea evaluării psihologice și diagnoză
⦁ Întocmire fișe psihologice și rapoarte de evaluare psihologică victime
⦁ Activități de consiliere și activități terapeutice de dezvoltare și optimizare personal a victimelor

01.03.2015 - 30.04.2015

Departament: publicitate

Titlu Job: director

Responsabilitati:

Conform fisei postului

01.11.2013 - 28.02.2015

Departament: marketing

Titlu Job: referent compartimentul marketing și dezvoltare activitate proprie

Responsabilitati:

⦁ Identificarea principalele caracteristici ale sistemului/ procesului supus evaluării, alegerea metodei de evaluare și stabilirea instrumentelor de lucru
⦁ Implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii
⦁ Întreținerea și actualizarea bazei de date
⦁ Conceperea și implementarea activității de promovare
⦁ Identificarea elementelor care pot influenta activitatea
⦁ Dezvoltarea de politici de fidelizare a clienților existenți
⦁ Întocmirea rapoartelor pe care le prezintă periodic Managerului de Marketing
⦁ Capacitatea de organizare a locului de muncă
⦁ Participarea activ la rezolvarea sarcinilor echipei
⦁ Elaborare și centralizare norme interne, proceduri și alte documente de interes general.

01.08.2008 - 30.11.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent director

Responsabilitati:

⦁ Asistarea managerul de proiect în activităţile specifice;
⦁ Asigurarea interfaţei dintre managerul de proiect, membrii echipei de management, partener, autoritatea contractantă şi colaboratori externi;
⦁ Asigurarea sprijinului de ordin tehnic și financiar în activitățile curente ale proiectului, în coordonarea activităților partenerilor implicați în proiect, în implementarea proiectului în parametrii asumați, pentru a respecta condițiile contractuale şi legislaţia specifică
⦁ Asigurarea, împreună cu managerul de proiect, implementarea strategiei proiectului;
⦁ Participarea activă la şedintele de lucru ale echipei și la toate evenimentele proiectului, asigurând pregătirea adecvată a acestora;
⦁ Verificarea rapoartele lunare de activitate  ale membrilor echipei de management şi ale experţilor;
⦁ Întocmirea rapoartele proiectului, rapoartele de monitorizare și planurile de acțiune către M.D.R.A.P.
⦁ Participarea la organizarea achizițiilor din cadrul proiectului, - Secretar în Comisia de licitație a Companiei Naționale de Investiții CNI- S.A.
⦁ Secretar în cadrul ” Secretariatului tehnic al Comisiei a Consiliului Tehnico-economic al Companiei Naționale de Investiții CNI- S.A”
⦁ Întocmirea de acte adiţionale, notificări şi adrese de corespondenţă în cadrul proiectului;
⦁ Supervizarea activităților zilnice și săptămânale ale întregului personal și a tuturor experților, responsabil cu logistica proiectului, asigurarea suportului în organizarea resurselor umane şi materiale ale proiectului.
⦁ Intocmirea și redactarea corespondenței sau alte înscrisuri; 
⦁ Clasarea corespondenței/documentelor, multiplicarea de materiale, preluarea și transmiterea de mesaje sau informații, expedierea corespondenței prin fax, e-mail sau poștă;
⦁ Recepționarea/redirijarea de apeluri telefonice

01.12.2007 - 31.08.2008

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: Șef birou administrativ

Responsabilitati:

⦁ Corelarea și ajustarea stocului din depozite, din punct de vedere cantitativ si calitativ, în funcție de suplimentările / diminuările comenzilor
•    Asigurarea soluționării situațiilor de excepție în activitatea logistică
•    Asigurarea eficientizării capacităților de depozitare
•    Urmărirea realizării bugetului și verificarea activității de recepție.
•    Coordonarea și controlarea materialelor din depozit
•    Verificarea listelor de parcurs și facturilor semnate și ștampilate de client
•    Verificarea bonurile de consum, procesele-verbale, avize etc
•    Organizarea lunar a inventarul stocului în depozitul
•    Elaborarea lunar a rapoarte de activitate pe care le transmite Directorului General
•    Stabilirea conform structurii organizatorice și a R.O.F.-ului sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine, în baza fișelor de post
•    Verificarea pontajul lunar pentru personalul din subordine

01.02.2007 - 30.04.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: psiholog debutant centrul de coordonare ,consiliere și suport ” sfântul spiridon”

Responsabilitati:

Acordare de asistență psihologică beneficiarilor serviciului,
⦁ Realizearea evaluării psihologice și diagnoză,
⦁ Întocmire fișe psihologice și rapoarte de evaluare psihologică
⦁ Activități de consiliere psihoeducațională, consiliere școlară, activități terapeutice de dezvoltare și optimizare personală a beneficiarilor și a părinților.
⦁ Orientare școlară și vocațională
⦁ Elaborare și aplicare în echipa pluridisciplinară a Planului Personalizat de Intervenție
⦁ Elaborare programe recreative și instructive-educative
⦁ Elaborare și organizare a întâlnirilor cu părinții în vederea optimizării problemelor acestora.

01.01.2006 - 31.07.2006

Departament: altele

Titlu Job: referent de specialitate

Responsabilitati:

⦁ Preluarea din carnetele de muncă a datelor referitoare la stagiile de cotizare realizat în sistemul public de pensii anterion datei de 01.04.2001
⦁ Introducerea de date în baza de calcul, relaționare cu publicul, expedierea corespondenței, arhivare.

01.05.2005 - 30.11.2005

Departament: altele

Titlu Job: referent operator calculator

Responsabilitati:

⦁ Prestare de activități de evaluare a dosarelor de pensie în vederea recalculării pensiilor stabilite înainte de 01.04.2001.
⦁ Analizarea documentelor aflate la dosar sau prezentate de beneficiari privind perioadele de cotizare, salarii și sporuri.
⦁ Introducerea și verificarea documentelor, efectuarea de corelatii a datelor, verificare și
⦁ arhivarea documentelor

studii

 

Facultati:

2006 - 2007 Masterat: Prevenirea Criminalitatii la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Psihologie la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
2002 - 2004 Scoala Postliceala: medic generalist la Scoala Postliceala Sanitara Fundeni din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2018 - Jul 2018: ASOCIATIAEUROEDUCATIE - MANAGEMENT SOCIAL
⦁ Aplicarea metodelor și tehnicilor manageriale în domeniul social
Oct 2017 - Nov 2017: ASOCIATIA EUROEDUCATIE - SPECIALIST IN ACTIVITATEA DE COACHING
⦁ Fundamentele coachingului personal și organizational,
⦁ Etică și standard profesionale,
⦁ Evaluarea performanțelor,
⦁ Autodezvoltare și auto observare,
⦁ Marketingul serviciilor de coaching
Oct 2017 - Nov 2017: ASOCIATIA EUROEDUCATIE - EVALUATOR DE COMPETENTE PROFESIONALE
⦁ Asigurarea calității activităților proprii,
⦁ Elaborare instrumente de evaluare,
⦁ Consilierea candidatului pentru procesul de evaluare
⦁ Organizarea și efectuarea procesului de evaluare,
⦁ Luarea deciziei privind competențele candidatului
Oct 2017 - Nov 2017: ASOCIATIA EUROEDUCATIE - INSPECTOR SCOLAR
⦁ Integrare TIC în managementul educațional,
⦁ Operaționalizarea strategiei de specialitate,
⦁ Coordonarea activității în specialitate la nivel județean/sector,
⦁ Evaluarea activității didactice .
Sep 2017 - Oct 2017: ASOCIATIA EUROEDUCATIE - EDUCATOR SPECIALIZAT
⦁ Planificarea activităților,
⦁ Susținerea dezvoltării limbajului copilului,
⦁ Crearea contextului cotidian de stabilitate emoțională a copilului,
⦁ Susținerea integrării copilului în viața socială
Jan 2014 - Jan 2014: Expert Achizitii Publice GS Consulting Serv SRL
⦁ Comunicare interpersonală,
⦁ Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire,
⦁ Acordarea consultanței de specialitate,
⦁ Planificarea achizițiilor publice,
⦁ Derularea și finalizarea procedure de atribuire
Jan 2014 - Jan 2014: Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene - GS Consulting Serv SRL
⦁ Elaborarea proiectului,
⦁ Stabilirea parteneriatelor,
⦁ Documentarea în vederea realizării proiectelor,
⦁ Pregătirea elaborării proiectului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20