Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.08.1990

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.09.2008

obiectiv

 

Fiind o persoana foarte determinata si ambitioasa, imi doresc sa evoluez ca profesionist in domeniul managementului si dezvoltarii imobiliare, oferind servicii excelente tuturor partilor implicate care sa se evidentieze clar in piata imobiliara.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: management

Titlu Job: property manager

Responsabilitati:

Managementul a doua cladiri de birouri boutique: AFI Victoriei Plaza (ex-Aviatorilor 8) , parte a portofoliului AFI Europe si Ethos House, detinuta de un investitor privat;
Managementul si coordonarea tuturor departamentelor: Facility Management, Security, Cleaning, Front Desk;
Comunicarea directa cu chiriasii si reprezentantii proprietarului si oferirea unor servicii excelente si promte;
Rezrezentatul direct al proprietarului in relatia cu chiriasii si contractorii si oferirea suportului pentru toate partile implicate in orice speta;
Coordonarea subcontractorilor;
Raspunderea directa pentru functionalitatea cladirii in parametri optimi;
Medierea relatiei dintre proprietar si chiriasi pentru situatii uzuale;
Coordonarea bugetelor OPEX si CAPEX, de la bugetare la control total pentru eficientizare si economie;
Coordonarea cu departamentul financiar pentru situatia zilnica a incasarilor si a platilor;
Raportare lunara;

01.03.2018 - 31.03.2019

Departament: management

Titlu Job: property management team operations coordinator

Responsabilitati:

Coordonarea tuturor operatiunilor din departamentul de peste 150 de angajati;
Coordonarea achizitiilor diverse;
Parte din echipa de set-up pentru noi proiecte de property management;
Pregatirea diverselor prezentari sau evenimente;
Suport pentru intreaga echipa;
Pregatirea documentelor pentru facturarea lunara;
Raportare lunara;
Adunarea informatiilor din intregul departament din CEE si crearea bazei de date, updatata lunar;
Comunicarea cu reprezentanti din alte departamente locale din CEE.

01.08.2015 - 31.03.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament marketing si vanzari

Responsabilitati:

Interactiunea cu clientii existenti cat si cei potentiali ai complexului rezidential pentru persoane varstnice cu capacitate de 200 locuri localizat in apropierea Bucurestiului si ai celor 22 de garsoniere de inchiriat din Bucuresti;
Preluarea tuturor solicitarilor clientilor existenti sau potentiali primite prin telefon, e-mail, chat sau interactiune directa urmate de consultanta, oferte personalizate si gasirea de solutii pentru orice problema aparuta;
Negocierea contractelor atat cu clienti cat si cu furnizorii;
Gestionarea site-urilor companiei si a paginilor de social media;
Gestionarea tuturor apartamentelor;
Interactiunea cu autoritatile statului in vederea obtinerii autorizatiilor sau avizelor;
Gasirea de noi oportunitati de afaceri.

01.12.2013 - 31.10.2014

Departament: marketing

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Managementul unei echipe de 4 pana la 6 hostesse;
Realizarea trainingului preliminar al echipei;
Supravegherea permanenta a echipei si urmarirea imbunatatirii continue a performantelor acesteia;
Pregatirea atat a echipei cat si a materialelor pentru evenimente diverse;
Managementul stocului;
Crearea de rapoarte zilnice si saptamanale;
Mentinerea unei conexiuni stabile cu colaboratorii si gasirea de noi oportunitati de promovare.

01.11.2013 - 31.05.2015

Departament: marketing

Titlu Job: marketing specialist

Responsabilitati:

Crearea si administrarea conturilor de social media;
Gasirea de noi oportunitati de promovare;
Realizarea ofertelor speciale;
Primirea turistilor si colectarea feedback-ului.

01.04.2013 - 31.10.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: pr

Responsabilitati:

Preluarea rezervarilor prin telefon sau prin intermediul internetului;
Planificarea zilnica a facilitatilor clubului in concordanta cu rezervarile existente;
Supervizarea tuturor departamentelor pe parcursul serii pentru a asigura colaborarea eficienta necesara succcesului evenimentelor;
Comunicarea permanenta cu clientii pentru colectarea feedback-ului.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 MBA: Administrarea Afacerilor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor din Brasov.
2009 - 2013 Facultate: Inginerie si management in industria turismului la Universitatea Transilvania din Brasov.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Economic la Liceul Mihail Saulescu din Predeal.

Premii

Hobby-uri
Yoga, Snowboard, Citit, Calatorii, Trasee montane, Gym

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close