 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 31.08.1990 Permis conducere: Cat.B,, Data obtinerii:01.09.2008
|
|
obiectiv | |
|
Fiind o persoana foarte determinata si ambitioasa, imi doresc sa evoluez ca profesionist in domeniul managementului si dezvoltarii imobiliare, oferind servicii excelente tuturor partilor implicate care sa se evidentieze clar in piata imobiliara.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2019 - prezent Departament: management Titlu Job: property manager Responsabilitati: Managementul a doua cladiri de birouri boutique: AFI Victoriei Plaza (ex-Aviatorilor 8) , parte a portofoliului AFI Europe si Ethos House, detinuta de un investitor privat;
Managementul si coordonarea tuturor departamentelor: Facility Management, Security, Cleaning, Front Desk;
Comunicarea directa cu chiriasii si reprezentantii proprietarului si oferirea unor servicii excelente si promte;
Rezrezentatul direct al proprietarului in relatia cu chiriasii si contractorii si oferirea suportului pentru toate partile implicate in orice speta;
Coordonarea subcontractorilor;
Raspunderea directa pentru functionalitatea cladirii in parametri optimi;
Medierea relatiei dintre proprietar si chiriasi pentru situatii uzuale;
Coordonarea bugetelor OPEX si CAPEX, de la bugetare la control total pentru eficientizare si economie;
Coordonarea cu departamentul financiar pentru situatia zilnica a incasarilor si a platilor;
Raportare lunara; |
|
01.03.2018 - 31.03.2019 Departament: management Titlu Job: property management team operations coordinator Responsabilitati: Coordonarea tuturor operatiunilor din departamentul de peste 150 de angajati;
Coordonarea achizitiilor diverse;
Parte din echipa de set-up pentru noi proiecte de property management;
Pregatirea diverselor prezentari sau evenimente;
Suport pentru intreaga echipa;
Pregatirea documentelor pentru facturarea lunara;
Raportare lunara;
Adunarea informatiilor din intregul departament din CEE si crearea bazei de date, updatata lunar;
Comunicarea cu reprezentanti din alte departamente locale din CEE. |
|
01.08.2015 - 31.03.2018 Departament: vanzari Titlu Job: manager departament marketing si vanzari Responsabilitati: Interactiunea cu clientii existenti cat si cei potentiali ai complexului rezidential pentru persoane varstnice cu capacitate de 200 locuri localizat in apropierea Bucurestiului si ai celor 22 de garsoniere de inchiriat din Bucuresti;
Preluarea tuturor solicitarilor clientilor existenti sau potentiali primite prin telefon, e-mail, chat sau interactiune directa urmate de consultanta, oferte personalizate si gasirea de solutii pentru orice problema aparuta;
Negocierea contractelor atat cu clienti cat si cu furnizorii;
Gestionarea site-urilor companiei si a paginilor de social media;
Gestionarea tuturor apartamentelor;
Interactiunea cu autoritatile statului in vederea obtinerii autorizatiilor sau avizelor;
Gasirea de noi oportunitati de afaceri.
|
|
01.12.2013 - 31.10.2014 Departament: marketing Titlu Job: team leader Responsabilitati: Managementul unei echipe de 4 pana la 6 hostesse;
Realizarea trainingului preliminar al echipei;
Supravegherea permanenta a echipei si urmarirea imbunatatirii continue a performantelor acesteia;
Pregatirea atat a echipei cat si a materialelor pentru evenimente diverse;
Managementul stocului;
Crearea de rapoarte zilnice si saptamanale;
Mentinerea unei conexiuni stabile cu colaboratorii si gasirea de noi oportunitati de promovare. |
|
01.11.2013 - 31.05.2015 Departament: marketing Titlu Job: marketing specialist Responsabilitati: Crearea si administrarea conturilor de social media;
Gasirea de noi oportunitati de promovare;
Realizarea ofertelor speciale;
Primirea turistilor si colectarea feedback-ului. |
|
01.04.2013 - 31.10.2013 Departament: relatii publice Titlu Job: pr Responsabilitati: Preluarea rezervarilor prin telefon sau prin intermediul internetului;
Planificarea zilnica a facilitatilor clubului in concordanta cu rezervarile existente;
Supervizarea tuturor departamentelor pe parcursul serii pentru a asigura colaborarea eficienta necesara succcesului evenimentelor;
Comunicarea permanenta cu clientii pentru colectarea feedback-ului.
|
| studii | |
|
Facultati: 2013 - 2015 MBA: Administrarea Afacerilor la Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor din Brasov.
2009 - 2013 Facultate: Inginerie si management in industria turismului la Universitatea Transilvania din Brasov.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Economic la Liceul Mihail Saulescu din Predeal.
Premii Hobby-uri
Yoga, Snowboard, Citit, Calatorii, Trasee montane, Gym
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|