Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.08.1973

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.02.1992

obiectiv

 

Property/Asset Manager

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Imobiliare, Constructii / Instalatii, Publicitate, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

21.08.2006 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: property manager

Responsabilitati:

- organizarea de licitatii, negociere si alegere a subcontractorilor
- relationarea cu chiriasii si reprezentantii acestora
- intocmirea bugetului anual pentru service charge-ul imobilului, completarea bugetelor anuale si a previziunilor trimestriale privind proprietatile
- organizarea si coordonarea intretinerii cladirii in conformitate cu fiecare contract si furnizorii angajati, conducerea echipelor de subcontractori
- recuperarea de la chiriasi a chiriilor sau a platilor serviciilor
- managementul contractelor de inchiriere: monitorizare, raportare si gestionare
- managementul contractelor de asigurare ale cladirilor
- realizarea rapoartelor lunare de activitate ale cladirii
- inspectia regulata a proprietatilor

Realizari:

Cladirea de a carei administrare am fost responsabila, am reusit sa o aduc intr-un termen de 6 luni dintr-o situatie problematica cu multe lipsuri si defecte intr-o cladire a carei functionalitate este maxima si cu mult mai mare valoare.

24.01.2006 - 20.08.2006

Departament: imobiliare

Titlu Job: corporate services manager

Responsabilitati:

- mentinerea, conducerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii corporatii la nivel national
- formarea strategiilor de marketing si a planurilor de actiune
- crearea si parcurgerea mai multor sesiuni de vanzari
- derularea de traininguri pentru toti angajatii la nivel national
- crearea de noi servicii imobiliare catre clientii corporativi
- conducerea negocierilor si realizarea de studii de piata
- coordonarea aspectelor organizatorice ale bugetului de la etapa strategica de dezvoltare pana la implementare si asigurarea resurselor financiare si administrative pentru echipa

Realizari:

Am adus doua contracte de clienti corporativi pentru servicii de evaluare imobiliara in vederea acordarilor de credite ipotecare.

02.01.2005 - 31.12.2005

Departament: imobiliare

Titlu Job: marketing manager

Responsabilitati:

- proiectarea si implementarea strategiilor de marketing
- coordonarea activitatilor privind reclama, publicitate, materiale publicitare
- investigarea pietei imobiliare
- analiza rapoartelor statistice pe domenii
- updatarea si adminsitrarea site-ului web

Realizari:

Am facut prezenta site-ului mult mai vizibila pe internet cat si serviciile companiei. Am propus o noua imagine si rezultatul a fost numarul crescut de clienti.

24.09.2004 - 24.12.2004

Departament: imobiliare

Titlu Job: retail consultant

Responsabilitati:

- identificarea cerintelor marilor retaileri din Romania si pastrarea relatiilor cu acestia
- dezvoltarea cautarilor pe piata si negociarea contracctelor de achizitie in numele clinetilor
- administrarea campaniilor de marketing in numele clientilor retaileri
- administrarea bazei de date ale mallurilor existente si urmarirea spatiilor libere in 18-36 luni

10.03.1997 - 20.03.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent client

Responsabilitati:

- administrarea contractelor cu chiriasii si a contractelor de asigurare ale cladirii
- elaborarea si urmarirea planurilor bugetare si de previziuni
- statistici financiare
- realizarea rapoartelor lunare pe tipuri de servicii
- interfata intre reprezentantii chiriasilor si proprietari

Realizari:

Recuperarea datoriilor mai vechi de 3 ani in suma de 300 000 Dolari.

studii

 

Facultati:

Univ. "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi Fac. De Economie Si Administrare A Afacerilor anul Absolvent Master
Univ. "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi Fac. De Economie Si Administrare A Afacerilor

Facultati in straiatate

MASTER IN MANAGEMENT OF HUMAN RESOURCES

Activitati extracurriculare

from 2003, i have been runing my own company, an on-line matrimonial agency.

Premii

CHIEF GRADUATE OF 1996 PROMOTION

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20