Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.12.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Management de proiect/ Property Manager/ Facility Manager

Salariu: nespecificat

Beneficii: Laptop (Optional)

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Inginerie, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: property manager

Responsabilitati:

Urmărirea predarii-primirii conform procedurilor interne a spaţiilor, pe baza de proces-verbal.
Coordonarea procesului de mutare al clientului in/din proprietatile atribuite intr-o maniera organizata si in timp util: pregatind documentele si orientand noii chiriasi catre birourile diverselor servicii din unitate.
Gestionarea clientilor privind creantele, obligatiile, drepturile si conditiile prevazute in contractul de inchiriere.
Coordonarea procesului de administrare al contractelor de inchiriere asigurand in timp util actualizarea oricarei modificari din contractele de inchiriere pentru proprietatile gestionate.
Verificarea si urmarirea procesului de facturare al creditorilor/debitorilor pentru proprietatile din portofoliu .
Respectarea cerintele privind asigurarea proprietatilor
Asigura conformitatea cu politicile de administrare a proprietatilor si cu procedurile, regulile si directivele companiei. Mentine conformitatea asigurandu-se ca toate registrele proprietatilor sunt pastrate conform tuturor cerintelor legale si politicilor/ practicilor companiei
Asigurarea relaţiei cu chiriasii pe toată perioada contractului, privind cererile si nevoile chiriasilor
Dezvoltarea si mentinerea unei relatii bune cu chiriasii si furnizorii, coordonearea/mentinerea relatiilor cu clientii si activitatile de marketing / protocol/
Gestionarea cererilor si reclamatiilor clientilor, respectiv propunerea solutiilor de rezolvare si asigurarea realizarii modificarilor solicitate de clienti.
Urmararirea aplicarii si respectarii cerintelor legale si a celor stabilite de companie privind procedurile aplicate pentru neplata facturilor de catre chiriasi si procesul de evacuare daca e cazul.
Coordonarea sondajului anual de satisfactie al clientilor din proprietatile alocate.
Gestionarea veniturilor si cheltuielilor proprietatilor alocate si luarea de masuri financiare ferme pentru a se asigura ca bugetul si obiectivele financiare sunt atinse. In acest scop asista la crearea si implementarea bugetelor de functionare, reparatii, mentenanta si imbunatatiri si coordoneaza cheltuielile de functionare, in colaborare cu departamentul de contabilitate.
Asigurarea pazei si distribuirea sarcinlori si consemnelor pentru societatea de paza
Colaboreaza cu celelalte departamente, planifica, organizeaza si coordoneaza mentenanta generala, reparatiiile majore si proiectele de imbunatatire sau renovare a proprietatilor gestionate si gestioneaza activitatea de mentenanta si curatenie a proprietatilor.
In acest scop:
- Elaborarea unui plan / program anual de mentenanta.
- Supravegherea si coordonarea personalul de intretinere
- Conducerea inspectiilor de rutina pentru a se asigura ca proprietatile respecta standardele stabilite de companie privind aspectul exterior, managementul de risc, cerintele de siguranta, curetenie, aspect general etc si ia masuri unde este necesar
- Vine cu propuneri catre conducerii societatii privind necesarul de lucrari de mentenanta generala sau reparatii si investitiile necesare pentru menţinerea şi repararea infrastructurii existente sau extinderea acesteia.
- Organizarea reparatiilor aflate in garantie si alte lucrari de reparatii, renovare sau imbunatatire solicitate de clienti sau de conducerea societatii.
- Pentru lucrari solicitate de clienti va participa la receptia lucrarilor si urmareste intocmirea procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si intocmeste note de facturare pentru contabilitate.
- Contractarea furnizoriilor de servicii si lucrari, mentinerea legaturii dintre client si managementul constructiilor si urmarirea finalizarea lucrarilor.
- Supravegherea prestatoriilor de servicii si furnizoriilor contractati pentru lucrarile de mentenanta, curatenie si reparatii, inclusiv documentatia adecvata si monitorizarea performantelor acestora in vederea respectarii standardelor stabilite prin contracatele de servicii .
- Investigarea tuturor reclamatiilor , intreruperilor si incalcarilor si rezolva problemele intervenite
- Mentinerea unor relatii bune cu autoritatile locale in vederea obtinerii de autorizatii , cadastre etc.
- Evaluarea costurilor de operare, mentenanta si optimizare a functionarii cladirilor/ proprietatilor
- Pregatirea documentele pentru refacturarea costurilor catre chiriasi cand este cazul
- Gestionarea si monitorizarea bugetelor de operare si mentenanta in conformitate cu managementul proprietatii

Gestionarea avizlor si procedurilor
Responsabilităţi pe linia de proceduri, mediu, PSI şi SSM conform cu documentele (proceduri tehnice de execuţie, instrucţiuni de lucru, regulamente, legislaţiei în vigoare) aplicabile în societate ale acestuia sunt:
- Coordonarea programelor de mediu pentru proprietatile atribuite
- Efectuarea instructajelor pentru personalul din subordine pe linia SSM, conform sistemului integrat şi pastrare fişe de instructaj.
- Efectuarea instructajului pentru personalul din subordine pe linia situaţiilor de urgenţă(păstrează fişele de instructaj) şi organizarea apărării împotriva incendiilor în compartiment conform legislaţiei.
Elaborarea şi actualizarea fişelor de post ale salariaţilor din subordine.
Evaluarea periodica privind activitatea salariaţilor din subordine.
Realizarea sarcinilor de serviciu trasate de membrii Consiliului de Administraţie sau conducerea operativă
Asigurarea citirii si interpretarii indexurilor de energie electrica, gaze naturale si apa;
Intocmirea situatiei consumurilor energetice pe societate si defalcarea acestora pe ateliere si chiriasi;
Reprezintarea societatii atunci cind este desemnat la intilnirile cu furnizori de utilitati.
Verificarea si acceptarea facturiilor emise de furnizori de utilitati/furnizori/colaboratori
Asigurarea contorizarii utilitatilor de energie electrica, gaze naturale si apa din incinta proprietatii.
Verificarea şi acceptarea situaţiilor de lucrări la lucrarile de montaj infrastructura retele electrice, instalati si gaze naturale din incinta Proprietatii (pentru lucrări executate de terţi)
Gestionarea şi actualizarea planurilor pentru retelele de energie electrica, gaze naturale si apa canal din incinta Proprietatii
Cunoasterea contractelor de furnizare utilitati(energie electrică, gaz, apă) si urmareste piata de furnizare utilitati pentru a cauta cei mai eficienti furnizori.
Propunerea de noi contracte de utilitati in vederea optimizarii costurilor
Gestionarea retelelor electrice, instalati si gaze naturale din incinta Proprietatii si se preocuparea privind modernizarea acestora.
Pastrarea si indosarierea documentele aferente activitatatea prestata

01.01.2013 - 30.09.2016

Departament: inginerie

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Organizare, coordonare si gestionare activitatea din cadrul urmatorelor proiecte:
- Mentenanta preventiva, corectiva, predicitiva, reparatii, interventii la cerere, asistenta tehnica pentru: sistemele electrice (JT, MT, UPS-uri, Generatoare, etc) , instalatii mecanice, curenti slabi (TVCI,CA,DI, Efractie, Sonorizare, Sistem informare pasageri, Evacuare gaze fierbinti, etc ), instalatii termice, ventilatii, sanitare, Sisteme de prevenire si stingere incendiu, Sistem BMS, sistem de benzi bagaje, sisteme de control securitate (scanare bagaje,detectie lichide, etc), Sistem Balizaj - Aeroport International Avram Iancu Cluj
- Mentenanta preventiva, corectiva, predictiva, reparatii, interventii la cerere, asistenta tehnica pentru sistemul de balizaj – Aeroportul International Sibiu
- Mentenanta preventiva, corectiva, predictiva, reparatii, interventii la cerere, asistenta tehnica pentru sistemul de balizaj – Aeroportul Oradea
- Mentenanta preventiva, corectiva, predictiva, reparatii, interventii la cerere, asistenta tehnica pentru sistemele de control de securitate – Aeroportul International Sibiu
- Mentenanta preventiva, corectiva, predictiva, reparatii, interventii la cerere, asistenta tehnica pentru sistemele de control de securitate – Aeroportul Targu Mures
- Mentenanta preventiva, corectiva, predictiva, reparatii, interventii la cerere, asistenta tehnica pentru sistemele de control de securitate – Aeroportul Suceava
- Proiectare si executie sistem de balizaj luminos de CAT II I.C.A.O – Aeroportul International Avram Iancu Cluj
- Proiectare si executie sisteme BMS (Building Management System) - Aeroportul International Avram Iancu Cluj
- Implementare sistem de informare pasageri - Aeroportul International Avram Iancu Cluj
- Activitate parking - Aeroportul International Avram Iancu Cluj
- Implementare/realizare diverse lucrari/contracte cu alti Beneficiari
-
Stabiliirea unor termene maxime de remediere a problemelor si/sau de reincadrare in termenele limita
Propunere si implementare seturi de proceduri interne si proceduri specifice
Urmarirea permanena a instalatiilor/ Asigurarea continuitatii functionarii sistemelor 24/7
Intocmirea bugetelor si cash-flow-ului proiectelor
Intocmire si administrare BP in conformitate cu proceduri interne ale companiei
Intocmirea situatiilor de lucrari catre client/ Verificarea situatiilor de lucrari/facturi primite de la colaboratori/subcontractori
Intocmirea/propunerea listelor cu propuneri de plati (Management financiar) : necesar de plati lunar, program incasari clienti, fluxul de numerar generat, forecast incasari/numerar, ef
Asigurarea comunicarii cu entitatiile implicate (Stakeholders) pe timpul derularii proiectului. Urmarirea indeplinirii sarcinilor contractuale si satisfacea Beneficiarului
Mentinerea unei legaturi permanente cu Beneficiarul si venirea in intampinarea acestuia pentru rezolvarea necesitatilor acestuia
Propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru atingerea obiectivelor propuse
Rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectelor si informarea la timp a echipa de management despre problemele aparute
Evidenta stocurilor de materiale/piese de schimb in vederea asigurarii continuitatii functionarii sistemelor/stocuri tampon
Intocmire planuri lunare (grafic de executie) si monitorizarea respectarii termenelor
Implementare solutii/programe de eficientizare a costurilor
Stabilirea de obiecte SMART pe termen scurt,mediu si lung in vederea eficientizarii activitatii
Stabilirea sarcinilor si reponsabilitatiilor pentru personalul din subordine, in baza fiselor de post
Motivare, coordonare si evaluare perioadica pentru personalul din subordine
Organizare acordare concediu de odihna si zile libere pentru personalul din subordine
Estimarea necesarului de specialisti pentru indeplinirea contractelor
Stabilirea unui plan de instruire si promovare pentru personalul din subordine
Intocmire pontaj pentru personalul din subordine
Intocmire oferte de pret pentru lucrari diverse

01.09.2010 - 10.01.2013

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer electrotehnist

Responsabilitati:

- Exploatare, intretinere si distributie Joasa Tensiune la Aeroportul International Cluj Napoca
- Exploatare si intretinere Medie Tensiune (Statie 20KV Aeroportul International Cluj Napoca)
- Implementarea sistemului BMS (Building Management Sistem)
- Intocmire Situatii de lucrări aferente contractului
- Intocmire grafici/statistici aferente consumurilor de energie electrica si gaz/solutii privind reducerea costurilor

01.09.2009 - 31.08.2010

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer electrotehnist

Responsabilitati:

- Oferirea de asistență tehnică personalului Aeroportului I. Cluj-N �n exploatarea instalațiilor electrice
- Asistarea �n instalarea sistemelor de control prin raze X
- Asistarea la montarea sistemului de benzi transportoare pentru bagaje (Terminal Plecări)
-Monitorizare SCADA si Intretinere Sistem benzi bagaje

14.07.2008 - 31.08.2009

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer electrotehnist

Responsabilitati:

- Calcularea cantitatii de materiale necesare ofertei;
- Urmarirea lucrarilor in conformitate cu proiectul;
- Conducerea echipelor si a subcontractorilor care activeaza pe lucrarea mea;
-Verificarea devizelor;
- Decontarea catre beneficiar a lucrarilor efectuate, în funcție de devize;
- Intocmirea de acte necesare dosarelor de calitate(instalatii electrice,Curensti slabi, Instalatii, masuratori pt fazele determinante, ex:prize de pamant, presiuni, izolatia cablurilor)

Realizari:

- Finalizarea tuturor lucrarilor in profit

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Inginerie la Universitatea Tehnica din Cluj Napoca. Managementul Sistemelor Electroenergetice Moderne
2008 - 2010 Masterat: Management la Universitatea Crestina - Dimitrie Cantemir din Cluj Napoca. Managementul afacerilor in turism si comert
2003 - 2008 Facultate: Inginerie electrica la Universitatea Tehnica din Cluj Napoca. Facultatea de Inginerie Electrica - Electrotehnica Generala

Premii

Certificari
Oct 2016: ANRE
RTE - (ANRE) - Responsabil Tehnic cu Executia
May 2015: Proiectant Sisteme de Securitate si stingere incendiu (ARTS)

Sep 2014: Autorizare ANRE IIA+IIB

May 2014: • Atestat Manager de Securitate pentru provizii de aeroport

May 2014: Autorizare ANRE IIIB

Nov 2013: Permis CNCAN Nivel 2

Oct 2013: • Atestat Manager de Proiect

Jul 2013: • Certificat Seetek (Sistem informare pasageri)

Nov 2012: Atestat tehnician stingere si limitare incendiu



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close