Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.10.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.11.2015

obiectiv

 

Absolventă cu abilități de comunicare și organizare în planificare, negociere, achiziții ; orientată spre rezultat, sociabilă cu spirit de echipă, cu o capacitate de asimilare rapidă a noilor informații și de a lucra cu mai multe task-uri în același timp

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Oradea, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - 31.12.2018

Departament: management

Titlu Job: promo planner (ambassador)

Responsabilitati:

- team leader pentru echipa de promoții , lucrând în echipa de vânzări pe nava de croazieră Costa Luminosa, navigând pe Marea Mediteraneană cu 3000 de pasageri noi în fiecare săptămână
- responsabilă de planificarea , setarea, organizarea și promovarea evenimentelor promoționale desfășurate pe durata croazierelor
- comunicarea deciziilor legate de evenimente către echipa de vânzări, atribuirea de roluri și coaching oferit tuturor membrilor echipei
-asigurarea reaprovizionării stocurilor necesare pentru evenimente și respectarea tuturor standardelor vizuale
-găsirea oportunităților de vânzări, urmărind în mod constant volumul vânzărilor, pentru a atinge ținta de vânzări solicitată de companie

01.03.2017 - 31.05.2018

Departament: productie

Titlu Job: materials planner

Responsabilitati:

- parte din echipa CFT (Customer Focused Team), fiind interfața cu clienții prin participarea la convorbiri zilnice cu clienți având filiale în Grecia, Marea Britanie, Franța, Elveția și Germania
- comunicarea permanentă a noilor cerințe de la clienți către echipă; schimbările privind produsele , comenzile și datele de livrări ; prognoza cererii, urgențele, prioritățile primite prin e-mail sau discutate în conferințele zilnice;
-receptarea și urmărirea comenzilor clienților, organizarea livrărilor pe baza datelor promise
-planificarea, organizarea, controlul și executarea unui program de producție pentru produsele desemnate
-dezvoltarea programelor de producție bazate pe cererea actuală cât și cea prognozată de către clienți, profilurile cererii de produse și informațiile suport oferite de către aceștia;
- analiza input-urilor , cum ar fi, capacitatea, cycle times, urgența solicitării, disponibilitatea materialelor necesare producției pentru a ajuta la planificarea achizițiilor, liniilor de producție, livrărilor, transporturilor și a altor detalii logistice;

01.02.2014 - 31.03.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer

Responsabilitati:

- achiziționarea de materii prime în conformitate cu reglementările și procedurile de cumpărare prescrise de către Plexus Corporation
- revizuirea și analizarea solicitărilor de achiziție, investigarea și dezvoltarea surselor de aprovizionare și emiterea comenzilor către furnizori
-asigurarea plasării comenzilor în limitele financiare impuse de corporație prin negocierea constantă a prețurilor cu furnziorii, căutarea permanentă a noi surse de aprovizionare
- participarea la întâlnirile periodice cu furnizorii și distribuitorii pentru negocierea prețurilor, îmbunătățirea livrării, revizuirea contractelor
-responsabilă pentru reducerea stocurilor excedentare datorită fluctuațiilor cererii clienților prin anularea comenzilor cu furnizorii, renegocierea termenelor de livrare și comenzilor plasate , vânzarea stocurilor existente către alte proiecte din cadrul filialelor Plexus

01.05.2011 - 31.01.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: magazionera (shipping operator)

Responsabilitati:

- pregătirea expedierii de produse finite, materiale și echipamente pentru livrarea către clienți sau alte surse externe
- eliberarea facturilor, documentelor de livrare și certificatelor pentru vamă
- crearea cererilor de expediție pentru curieri și completarea CMR-urilor pentru transporturile organizate
- menținerea unei comunicări strânse și deschise cu alte departamente din cadrul organizației, prin notificarea tuturor transporturilor în tranzit, a problemelor de livrare, comunicării cu transportatorii cu privire la orele de ridicare și livrările programate

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune la Universitatea Oradea din Oradea.

Premii

Hobby-uri
Pictura si desen, Dans latino si clasic - nivel avansat, Calatorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close