Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.01.1984

obiectiv

 

Valorificare aptitudinilor si cunostiintelor profesionale acumulate in decursul timpului, evolutie profesionala si sociala.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Imi doresc sa lucrez intr-o companie serioasa, care sa permita un angajament reciproc avantajos pe termen lung.

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Intocmirea si verificarea documentatiei aferente procedurilor de achiziții publice

Supervizarea derularii contractelor si mentinerea relatiei cu clientii /furnizorii firmei

Elaborarea de rapoarte financiare cu privire la incasari si cheltuieli

Întocmirea și redactarea dosarelor pentru obținerea avizelor si autorizațiilor de construire

01.01.2015 - 30.06.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Administrarea si coordonarea departamentelor (achizitii, juridic, resurse umane) din cadrul firmei
Intocmirea si verificarea documentatiei aferente procedurilor de achizitie - in special a indeplinirii criteriilor de eligibilitate
Prospectarea pietei de profil si negocierea contractelor cu furnizorii de materiale
Supervizarea derularii contractelor si mentinerea relatiei cu clientii firmei
Stabilirea procedurilor de recuperare a creantelor
Participarea la negociere a contractelor de servicii
Elaborarea de rapoarte financiare cu privire la incasari si cheltuieli

01.04.2014 - 31.01.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager produs

Responsabilitati:

Promovarea produselor
Dezvolatarea relatiilor cu furnizorii si negocierea contractelor cu acestia
Identificarea de furnizori noi sau extindere portofoliu marca/brand.
Analiza potentiali furnizori (obtinerea si compararea ofertelor de pret, obtinerea de liste de pret si cataloage de produse, rute de aprovizionare, etc.)
Supravegherea procesului de aprovizionare.
Validarea comenzilor.
Stabilirea bugetelor de stoc pe brandurile ce le gestioneaza.

01.06.2007 - 01.05.2014

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Pregatirea intalnirilor de lucru
- Intocmirea dosarelor in vederea obtinerii certificatelor, avizelor si atuorizatiilor de construire si / sau desfiintare
- Intocmirea Cartii tehnice a constructiei pentru fiecare imobil
- Intocmirea bonurilor de consum / imobil, comanda
- Intocmirea situatiilor financiare saptamanale per client, in functie de bonurile de consum
- Evidenta parcului auto (rovignete, asigurari, ITP-uri, etc.)
- Evidenta salariatiilor ( CIM, adeverinte, decizii, acte aditionale la CIM, etc., REVISAL, urmarirea efectuarii instruirii PSI si SSM)
- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date documente

01.06.2007 - 01.05.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil aprovizionare

Responsabilitati:

- Negocierea cu furnizorii actuali si potentiali a preturilor, conditiilor de plata si de livrare
- Plasarea comenzilor catre furnizori
- Urmarirea stocurilor
- Efectuarea inventarului anual
- Urmarirea derularii contractelor cu furnizorii, colaborand in acest sens cu persoana desemnata
- Prospectarea pietii in vederea actualizarii preturilor per materiale / manopera
- Urmarirea canalelor de informare si identificarea posibilelor oportunitati de participare la procesul de licitatie publica
- Analizarea caietelor de sarcini pentru stabilirea cerintelor de participare
- Intocmirea dosarului in vederea participarii la licitatiile publice

Optimizarea costurilor interne prin identificarea celor mai convenabili furnizori si prin renegocierea contractelor vechi acolo unde era cazul.
In vederea participarii la liciatiile publice am utilizat SEAP.

10.11.2006 - 22.06.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

- Introducerea, prelucrarea si validarea datelor in sistemul informatic ( program contabilitate AXEL)
- Emiterea avizelor şi facturilor, procesarea comenzilor în sistemul informatic
- Gestiunea stocurilor si intocmirea situatiilor financiare
- Furnizarea de informatii la cererea clientilor ( solduri, scadente, produse)
- Evidenta parcului auto ( rovignete, asigurari, ITP-uri, etc.)
- Evidenta salariatiilor ( CIM, adeverinte, decizii, acte aditionale la CIM, etc.)
- Relatiile cu Banca, clientii
- Realizarea activitatii administrative si de protocol

Realizari:

Implementarea unui sistem informatic de contabilitatea si gestiune, care a dus la optimizarea evidentelor contabile si de gestiune in cadrul firmei.

10.11.2006 - 22.06.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

- Introducerea, prelucrarea si validarea datelor in sistemul informatic ( program contabilitate AXEL)
- Emiterea avizelor şi facturilor, procesarea bonurilor de consum în sistemul informatic
- Getiunea stocurilor si intocmirea situatiilor financiare
- Intocmirea comenzilor de aprovizionare, in functie de stocuri
- Evidenta parcului auto ( rovignete, asigurari, ITP-uri, etc.)
- Evidenta salariatiilor ( CIM, adeverinte, decizii, acte aditionale la CIM, etc.)
- Relatiile cu Banca, clientii
- Realizarea activitatii administrative si de protocol

Realizari:

Implementarea unui sistem informatic de contabilitatea si gestiune, care a dus la optimizarea evidentelor contabile si de gestiune in cadrul firmei.

20.12.2005 - 01.10.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Redactarea si arhivare corespondenta
- Reprezentarea intereselor societatii in relatiile cu tertii
- Realizarea rapoartelor financiare periodice
- Realizarea activitatii de contabilitate primara ( facturare, emitere chitante, intocmire NIR, intocmire foi de parcurs, introducere si evidenta stoc)
- Relatiile cu Banca, cu clientii

Realizari:

Toate realizarile mele in cadrul societatilor la care am contribuit ( ca angajat) decurg din indeplinirea atributiilor corespunzatoare functiei ocupate si nu numai.

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: GEOGRAFIE la Universitatea Ovdius Constanta - Facultatea de stiinte ale naturii - Geografie din CONSTANTA.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: ECONOMIE la COLEGIUL COMERCIAL CAROL I din CONSTANTA.

Premii

Certificari
Feb 2016 - Feb 2016: Manager proiect

Feb 2016 - Feb 2016: Formator

Feb 2016 - Feb 2016: Expert achizitii publice

Jun 2015 - Jul 2015: Competente antreprenoriale

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close