Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.01.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.07.2007

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-o companie in care sa ma pot dezvolta, care sa imi ofere posibilitatea sa imi imbunatatesc cunostintele si din partea careia sa primesc noi provocari.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2010 - 31.07.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Supervizarea si managementul unei echipe de aproximativ 60 de agenti si a Team Leaderilor, agentilor de calitate, agentilor back-office; a tuturor persoanelor implicate in proiectele gestionate si a colaboratorilor implicati
Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat
Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului
Pregatirea noilor proiecte prin valorificarea expertizei existente la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare
Administrarea bugetului proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile clientului
Responsabila pentru managmentul proiectului- organizational si conceptual
Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului
Organizarea si planificarea activitatilor
Arhivarea corespunzatoare a documentatiei legata de proiecte
Monitorizarea indicatorilor de performanta si profitabilitate
Intalniri periodice cu partenerii contractuali privind performantele operationale
Intalniri periodice cu furnizorii/ colaboratorii
Evaluarea performantelor membrilor echipelor coordonate
Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si realizarea salarizarii aferente
Executarea oricarei alte dispozitii date de superiorul ierarhic

01.01.2009 - 31.07.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Supervizarea si managementul unei echipe de 10-15 de agenti
Evaluarea activitatti fiecarui membru al echipei in vederea imbunatatirii continue a rezultatelor obtinute
Monitorizarea performantei zilnice, lunare, trimestriale, anuale a echipei
Sesiuni de training, mentoring si feedback infividual si de echipa
Asigurarea resurselor necesare activitatii echipei
Raportare interna si catre client a rezultatelor obtinute
Participarea la recrutarea, selectarea si orientarea noilor angajati
Planificarea, repartizarea, coordonarea, evaluarea si raportarea activitatiilor specifice fiecarui proiect/ campanii in parte
Planificarea actiunilor necesare pentru atingerea obiectivelor ca urmare a nivelului atins in performanta individuala si la nivel de echipa
Motivarea si dezvoltarea membrilor echipei

01.05.2008 - 31.12.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Gestionarea de apeluri Inbound/Outbound
Solutionarea solicitarilor clientilor
Utilizarea unei conduite telefonice profesionale
Contactarea clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate
Transmiterea emailurilor, faxurilor, scrisorilor la solicitarea clientilor alocati in campanii
Verificarea si corectarea informatiilor introduse in CRM si baze de date
Completarea formularelor de reclamatii la sesizarea clientilor specificand motivul reclamatiei
Predarea formularele de comanda si reclamatii catre Team leader/ Project Manager
Utilizarea si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali
Utilizarea programele de calculator: Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, CRM etc.
Utilizarea fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet, softuri firme partenere/colaboratoare

01.02.2007 - 30.04.2008

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Supervizarea si managementul unei echipe de agenti specializata in data input si activitatii de back-office
Validarea si prelucrarea datelor finale introduse de catre agentii DM
Gestionarea relatiei cu clientii companiei (persoane fizice, persoane juridice )
Introducerea si validarea datelor pe suport electronic
Gestionarea arhivelor campaniilor
Asigurarea desfasurarii activitatii de operare/ validare/ prelucrare a datelor in conformitate cu procedurile interne de lucru
Prezentarea superiorului direct documentelor/ situatiilor / analizelor solicitate

01.01.2005 - 31.01.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Preluarea si transmiterea mesajelor
Redactarea corespondentei simple
Expedierea corespondentei
Primirea vizitatorilor
Organizarea sedintelor
Organizarea agendei superiorului direct

01.07.2004 - 28.02.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: beauty adviser

Responsabilitati:

Promovarea eficienta a imaginii si a produselor
Atingerea targetului lunar prin recomandarea corecta a produselor
Cunoasterea caracteristicilor si beneficiilor produselor
Raportare saptamanala a activitatii desfasurate

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Tehnici bursiere, bancare si de asigurari la ASE din Bucuresti.
2004 - 2007 Facultate: Finante-banci la ASE din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Stiintele naturii la Jean Monnet din Bucuresti.

Premii

Voluntariat
Jan 2016 - Aug 2016: Invinge autismul

Traininguri
Feb 2015 - Jun 2015: The Trainers
Sales and Soft Skills, Leadership, Time management
Mar 2013 - Mar 2013: Sales Program
Qualians
Oct 2012 - Oct 2012: Project Management
TMI
Jun 2010 - Jun 2010: Seminar National de legislatia Muncii

Dec 2009 - Dec 2009: Telesales Program
Telephone Doctor Romania



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close