Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.05.1954

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Project Management în construcții. Dirigenție de șantier domeniul 2.3

Salariu: 9.500,00 USD / luna

Beneficii: Salariu sau onorariu negociabil n funcţie de complexitatea proiectului şi localizarea lui, obţinut fie pe baza unui contract de muncă (angajat cu carte de muncă) fie pe baza unui contract de prestări servicii (funcţionez ca persoană fizică autorizată). Condiţii decente de lucru cu toate dotările necesare. Mijloacele de comunicare pe care angajatorul le consideră necesare. Maşină de serviciu. Program de lucru, zile libere şi concedii conform legii romne. De acord cu ore suplimentare la solicitarea angajatorului, conform legii romne.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Constructii / Instalatii, Functii publice, Productie

Oras de lucru: Bucuresti, Sibiu

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: project management. dirigenție de șantier domeniul 2.3

Responsabilitati:

Angajatorul mi-a solicitat consultanță și asistență tehnică pe toată durata derulării contractului de antrepriză dintre el și Beneficiarul care este o societate din domeniul medico-farmaceutic. Investiția este alcătuită din mai multe corpuri de clădiri care adăpostesc zone administrative, producție și depozitare însumând circa 5.500 m.p.
Activitatea mea este în legătură cu documentația de execuție și cu documentația pentru recepție și decontare și este o activitate intermitentă pe bază de cerere și pontaj.

01.05.2015 - prezent

Departament: inginerie

Titlu Job: diriginte de șantier

Responsabilitati:

a. Client: Persoană fizică
b. Industria clientului: Investitor persoană fizică
c. Functia avuta: Dirigenție de șantier, construcție nouă imobil cu destinația de locuință, București.
d. Sinteza activitatii: Activitate specifică de dirigenție de șantier domeniul 2.3

01.09.2013 - 31.12.2013

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

a. Client: Vestco Industries s.a., București, sector 6, bd. Preciziei nr.24
b. Industria Clientului: Investitor imobiliar
c. Funcția avută: Coordonator realizare investiție: Renovare fațade și reparații și izolare terasă etaj, la locuințăexistentă și anexe imobil șos. P.D. Kiseleff nr.53, București (monument istoric 1.287, Cod B-II-m-B-19000- Casă din prima jumătate a secolului XX).
d. Sinteza activității: Coordonarea participanților la realizarea investiției: proiectanți, antreprenor; supraveghere lucrări.

01.06.2013 - 30.06.2016

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

a. Client: Genesis Development s.a., str. Preciziei nr. 24, București
b. Industria Clientului: Investitor imobiliar
c. Functia avuta: Coordonator realizare investiție: Reabilitare și reamenajare imobil str. Dr. N.Turnescu nr.1A, București (monument istoric 2.147, Cod LMI 2004 B–II–m–B–1.982).
d. Sinteza activitatii: Coordonarea participanților la realizarea investiției: proiectanți, antreprenor general, furnizori; supraveghere lucrări alături de diriginții de șantier; coordonare achiziții materiale.

01.02.2013 - 30.06.2014

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

a. Client: Company Segundo s.r.l. Bucureşti, Str.Batiste nr.37, ap.26.
b. Industria Clientului: Investitor imobiliar
c. Funcția avută: Coordonator realizare investiție în București str. Părintele Galeriu nr.6, Consolidare și renovare construcție existentă, extinderea subsolului și mansardare nivel final de înălțime S+P+1E+M, introducere lift, amenajare piscină și transformarea anexei în garaj.
d. Sinteza activității: Coordonarea participanților la realizarea investiției: proiectanți, antreprenor general, furnizori; supraveghere lucrări alături de diriginții de șantier; coordonare achiziții materiale.

01.08.2012 - prezent

Departament: management

Titlu Job: project manager + diriginte de santier

Responsabilitati:

a. S.C.P.I. MILCEV BURBEA, București, str. Știrbey Vodă nr.170.
b. Firmă de avocatură – proprietate intelectuală
c. Coordonator realizare investiție și diriginte de șantier: Imobil str. L.N. Tolstoi nr.29, București.
d. Coordonarea participanților la realizarea investiției: proiectanți, antreprenor general, furnizori; supraveghere lucrări alături de diriginții de șantier; coordonare achiziții materiale și dirigenție de șantier domeniul 2.3.

01.06.2011 - 31.01.2014

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

a. Client: Genesis Development s.a., str. Preciziei nr. 24, București
b. Industria clientului: Investitor imobiliar
c. Funcția avută: Coordonator realizare investiție: Consolidare, reamenajare, recompartimentare, execuție piscina și anexa subterană pentru funcțiunea de locuință de protocol imobil șos. P.D. Kiseleff nr.25, București (monument istoric 1.278, Cod B–II–m–B–18.991).
d. Sinteza activității: Coordonarea participanților la realizarea investiției: proiectanți, antreprenor general, furnizori; supraveghere lucrări alături de diriginții de șantier; coordonare achiziții materiale.

01.07.2008 - 31.05.2011

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

a. Client: S.C.I. La Vista, Menton, Franța
b. Industria clientului: Societate imobiliară
c. Funcția avută: Coordonator realizare investiție Reabilitare fațade, consolidarea și modernizare imobil cu destinația de locuință, Menton Franța.
d. Sinteza activității: Coordonarea participanților la realizarea investiției: proiectanți, antreprenori de specialitate, furnizori; supraveghere lucrări; coordonare achiziții materiale.

01.04.2007 - 31.08.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Project Manager.
Pregătirea dosarului de ofertă.
Parcurgerea etapei de atribuire a contractului de antrepriză.
Membru în echipa de redactare a contractului.
Întocmirea graficului de execuţie.
Urmărirea execuţiei lucrărilor, controlul asupra activităţii antreprenorului general.
Preselecţia antreprenorilor generali în Turcia şi România. Am creat un set de criterii tehnice şi economice pe baza căruia a fost făcută preselecţia. Am efectuat vizite de documentare la faţa locului la sediile şi şantierele firmelor preselectate.
După acceptarea conceptului proiectului, am participat la îmbunătăţirea caietului de sarcini şi a descrierii lucrărilor.
Am participat la conformarea proiectului concept (francez) cu normativele şi standardele româneşti.
D-ul Petru DINU, Director de proiect, îi raportam direct, 0744.54.18.56 (română, engleză, franceză)
D-ul Jean Claude MALPEL, Design Project Manager, Coleg, 0748.21.87.23 (franceză, engleză, spaniolă)
Maşina (AUDI A4 2005).
Telefon mobil.

15.01.2003 - 14.04.2007

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: director tehnic

Responsabilitati:

În calitate de Director Tehnic răspundeam de execuţia lucrărilor contractate.
Era sarcina mea să iau parte nemijlocit la elaborarea şi definitivarea dosarelor de ofertă, la susţinerea şi explicarea ofertelor în timpul procedurilor de licitaţie şi atribuire, la negocierea clauzelor contractuale.
În cazul lucrărilor câştigate, obligaţiile mele continuau cu organizarea pregătirii (mobilizare oameni şi utilaje, planificarea achiziţiei materialelor, negocieri cu furnizorii) şi a coordonării execuţiei (reprezentam firma în faţa beneficiarului, întocmirea graficului de execuţie, participarea nemijlocită la şedinţele de comandament în şantier, realocarea sau redimensionarea resurselor în funcţie de stadiul fizic, uneori conducerea nemijlocită a lucrărilor).
Între obligaţiile mele era şi îndeplinirea procedurilor de recepţie la terminarea lucrărilor şi de recepţie finală.

Realizari:

În perioada menţionată cele mai importante contracte au fost:
1. Client Michelin, locaţie Zalău.
Valoare circa 1,8 Mil. Euro, durata circa 14 luni.
Lucrări de terasamente şi infrastructură; cantităţi semnificative: mişcări de terasamente circa 300.000 mc şi lucrări de infrastructură (canalizări, reţele electrice, reţele de apă, rigole de gardă, drumuri şi platforme, ziduri de sprijin) pe circa 6 ha.
2. Client Pirelli, locaţie Slatina.
Valoare circa 2,7 Mil. Euro, durata circa 16 luni.
Lucrări de infrastructură, lucrări de fundaţii şi montaj structuri prefabricate din beton armat pentru hale industriale (prefabricate realizate în poligon de şantier) şi pereţi antifoc din beton armat monolit (cu dimensiunile L*H*b=120,00*11,50*0,25 m) însumând circa 45.000 mp., canale şi pardoseli tehnologice.
3. Client Marquardt, locaţie Sibiu
Valoare circa 1,0 Mil. Euro, durata circa 12 luni.
Lucrări de terasamente şi infrastructură (epuismente şi canalizări), mişcari de terasamente de circa 120.000 mc.
4. Client Kaufland, locaţie Râmnicu Vâlcea, Galaţi, Bistriţa, Roman şi Piatra Neamţ.
Contract de antrepriză generala pentru realizarea clădirii supermarketului de circa 6.000 mp. şi lucrări exterioare de infrastructură pe circa 1,2 ha.; valoare medie pe locaţie circa 3,4 Mil. Euro, valoare totală circa 17,0 Mil. Euro, durata circa 30 de luni.
Cu excepţia lucrărilor de instalaţii contra incendiului, gaze, electrice şi apă care au fost sub-contractate restul lucrărilor de terasamente, infrastructură, fundaţii, structură, închideri şi finisaje au fost executate de COMINCO S.A.
Pentru locaţia Râmnicu Vâlcea am avut şi drept de semnătură în bancă, având şi sarcina gestionării bugetului.

20.01.1994 - 14.01.2003

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: responsabil cu investiţiile (project director)

Responsabilitati:

Firma a demarat in 1994 un program de investiţii de circa 9 ani. Scopul programului consta în realizarea întregii infrastructuri necesară prelucrării, producerii şi exportului cherestelei.
Pentru toate construcţiile cuprinse în programul de investiţii rolul meu a fost acela de project manager.

În paralel, pentru activitatea de comercializare a produselor GoldStar (LG), am deţinut şi poziţia de project manager pentru amenajarea unor show room-uri şi magazine, a spaţiilor de depozitare şi a sediului societăţii.

Realizari:

Investiţiile au fost executate n mai multe localităţi din ţară. La fiecare investiţie am participat la pregătirea documentaţiei de licitaţie şi la procesul de atribuire a lucrărilor. Pe parcursul desfăşurării lucrărilor controlam executantul, răspundeam de recepţia lucrărilor şi de verificarea şi aprobarea situaţiilor de lucrări. Răspundeam de organizarea şi acceptarea recepţiilor la terminarea lucrărilor şi de recepţia finală.
Fiecare investiţie cuprindea mai multe obiecte, am să enumăr doar cteva mai importante:
1. VATRA DORNEI: Fabrică de cherestea.
- Hală nouă gater (circa 4.600 mp., structură metalică şi nchideri din panouri termoizolate achiziţionate din Olanda, fundaţii speciale pentru utilaje, sistem de exhaustare şi ventilaţie)
- Centrală termică (500 mp., structură n cadre din beton armat cu nchideri din zidărie)
- Hală tocător buşteni (1.200 mp., structură metalică)
- Hală mpachetare cherestea (2.200 mp., structură metalică, nchideri cu panouri din tablă)
2. TARCĂU: Fabrică de cherestea.
- reamenajare hală gater existentă (5.600 mp., consolidarea structurii de lemn existente, modernizarea instalaţiilor electrice şi de protecţie mpotriva incendiului)
- hală nouă gater (6.000 mp., structură metalică şi nchideri din panouri termoizolante, toate importate de la firma Kirby din Kuwait, pod rulant 15 tone Kone, toate tipurile de instalaţii)
- hală nouă depozitare (5.000 mp., stlpi metalici şi şarpantă din ferme zăbrelite executate integral din lemn)
- reabilitare clădire de birouri P†1
- linie uzinală de cale ferată, linie de revizie, peroane şi depou locomotivă
3. ROZNOV: Fabrică de cherestea
- reabilitarea halei existente (4.000 mp., consolidarea structurii, nlocuirea nvelitorii, instalaţii complet noi, fundaţii speciale pentru utilaje)
- fundaţii speciale pentru uscătoarele de cherestea
4. BRĂILA: Terminal portuar
- pernă generală de balast pe circa 14.000 mp.,
- depozit nou cherestea de răşinoase (8.000 mp., structură integral metalică, deschis, instalaţie de drencere, instalaţii de incendiu exterioare)
- depozit nou cherestea de fag (3.000 mp., structură integral metalică, nchideri panouri sandwich, instalaţie de drencere)
- atelier mecanic † clădire birouri (2.400 mp., structură integral metalică, nchideri din panouri sandwich, toate instalaţiile) metalică

studii

 

Facultati:

1974 - 1979 Facultate / Colegiu: Ingineri cursuri de zi 5 ani la Universitatea Tehnică de Constructii Bucuresti / Facultatea de Constructii Civile, Industriale si Agricole din Bucuresti. Examen de diplomă cu nota 10.
Echivalent "Master of Engineering".

Premii

Calificari
Jun 2013: Autorizatia 27585 Diriginte de santer categoria B domeniul 2.3

Certificari
Sep 2007: Certificat de Absolvire
Expert evaluator de proprietati imobiliare (M.M.F.E.S. si M.E.C.T.)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close