Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.10.1977

Permis conducere:  Cat.B

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa fac parte dintr-o echipa implicata si dedicata impreuna cu care sa indeplinesc obiectivele trasate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Agricultura, Controlul calitatii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - 30.11.2015

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: project manager, inspector & financial coordinator

Responsabilitati:

Inspectii conform regulamentului 834/2007 Agricultura Ecologica pentru comercianti, si procesatori;
Activitati de mostrare si asistenta la incarcare, verificare mijloace de transport si/sau spatii de depozitare, relatia cu laboratoarele autorizate pentru analize specifice;
Coordonarea departamentului financiar contabil incluzand activitati de facturare, colectare debite, plati furnizori si raportare.

01.03.2012 - 01.09.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director regional de vanzari romania si republica moldova

Responsabilitati:

- Construirea de parteneriate pe termen lung cu lanțuri de retail, exportatori, producători, organisme de control;
- Dezvoltarea pieței;
- Sprijin constant pentru clienti, legislatie;
- triplarea CA in 1 an de activitate in Romania

01.08.2011 - 01.03.2012

Departament: imobiliare

Titlu Job: director regional de vanzari

Responsabilitati:

- Servicii de consultanță în domeniul imobiliar pentru achiziție, dezvoltare și vânzare, inclusiv studii de oportunitate, management de proiect, planificare urbană, servicii financiare si de arhitectură , asistență construcții;
- Servicii de vânzare a terenurilor, mediator;
- Vanzare teren din portofoliul nostru.

01.04.2011 - 01.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: director regional de vanzari

Responsabilitati:

- Coordonarea acitivitatilor din departament;
- Negocierea conditiilor financiare cu clientii;
- Construirea de parteneriate cu furnizorii;
- Motivarea, monitorizarea performantelor echipei
- Intocmirea bugetelor anuale, a target-urilor individuale

01.04.2010 - 31.03.2011

Departament: banci

Titlu Job: director operatiuni, logistica si asigurari

Responsabilitati:

- Coordonarea tuturor activitatilor din departament;
- Verificarea zilnica si/sau lunara a rapoartelor specifice departamentului(inchideri in vama, inmatriculari, asigurari etc);
- Negocierea conditiilor de asigurare cu asiguratorii agreati;
- Verificarea si semnarea platilor pentru politele de asigurare, taxe locale, inmatriculare etc.

01.03.2008 - 31.03.2010

Departament: banci

Titlu Job: director operatiuni

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii la nivelul departamentului de verificare/intocmire contracte;
- verificarea si semnarea contractelor;
- verificarea si avizarea platilor catre furnizori, plati aferente contractelor de leasing;
- negocierea contractelor de leasing/vanzare cumparare;
- stabilirea si coordonarea proiectelor aferente departamentului coordonat
- stabilirea si actualizarea procedurilor aferente departamentului;
- negocierea conditiilor de finantare si a procedurilor de finantare impreuna cu reprezentantii bancilor partenere;
- verificarea rapoartelor aferente departamentului Operatiuni si validarea lor;
- stabilirea, ajustarea si pregatirea bugetului departamentului Operatiuni

01.12.2007 - 01.03.2008

Departament: banci

Titlu Job: specialist control intern

Responsabilitati:

- intocmirea si actualizarea procedurilor aferente departamentelor Operatiuni si Vanzari, a opisurilor de documente, cereri de finantare, oferte, etc…
- actualizarea documentelor specifice departamentelor Operatiuni si Vanzari;
- verificarea dosarului de leasing: verificarea documentelor financiare, juridice, documetelor interne precum si a celor aferente bunului, obiect al contractului de leasing;
- verificarea furnizorilor, parteneri in contractul de leasing;
- verificarea contractelor de leasing, novatii, a contractelor de vanzare cumparare, buy-back, cesiunilor de creanta si compensare, actelor aditionale, contractelor de gaj, ipoteci, etc…;
- verificarea in sistem a partenerilor, bunurilor si a contractelor de leasing;
- semnarea contractelor de leasing, avizare pentru plata;
- intocmirea rapoartelor aferente departamentului de Audit si Control Intern;
- prezentarea lunara a situatiilor pe departamente, tipuri de erori, modalitati de reducere a riscurilor operationale;
- organizarea de training-uri specializate pe sucursale in functie de tipurile de erori intalnite;
- intocmirea rapoartelor de performanta pe centre zonale, puncte de lucru precum si rapoartele de performanta ale ofiterilor din Centrala.

14.03.2005 - 01.12.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter operatiuni

Responsabilitati:

- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu dealerii auto, furnizorii de echipamente si
clientii existenti;
- construirea si identificarea, impreuna cu clientii, a unor structuri de finantare pliate pe specificul activitatii acestora;
- stabilirea legaturilor cu furnizorii pentru procurarea bunurilor, obiecte ale contractelor de leasing, negocierea contractelor de vanzare cumparare si a contractelor de cesiune de creanta;
- pregatirea si intocmirea contractelor de leasing, de vanzare-cumparare, contractelor de buy-back, contractelor de leasing imobiliar si nu in ultimul rand a contractelor de novatie si a actelor aditionale;
- semnarea contractelor de leasing cu clientii, negocierea conditiilor de plata;
-training si suport pentru colegi de departament si din punctele de lucru ale societatii;
- coordonarea fluxului operational, a activitatii in cadrul departamentului;
- verificarea contractelor de leasing si avizarea lor pentru plata;
- intocmirea saptamanala si lunara a rapoartelor aferente departamentului operatiuni;
- intocmirea raportului lunar de activitate care trebuie sa contina: toate rapoartele
saptamanale de vizite, situatia contractelor semnate pe luna aferenta raportarii
comparativ cu planul aferent acelei luni, bugetul de cheltuieli defalcat pe categorii de
cheltuieli, raport cu modificari pe piata locala a leasingului;
- intocmirea lunara a rapoartelor de performanta pe flux;

Realizari:

- implementarea softului Charisma la nivelul departamentului Operatiuni cu ajutorul reprezentantilor TOTAL SOFT;
- modificarea drafturilor de contracte impreuna cu departamentul Juridic;
- dezvoltarea unei aplicatii web, impreuna cu departamentul IT, care permite emiterea automata a contractelor si a garantiilor la contractele de leasing;
- modificarea structurii departamentului Operatiuni si organizarea acestuia pe sectiuni, specializare pe flux, ca urmare a restructurarilor la nivel de grup;
- formarea unei echipe de profesionisti fapt ce a condus la perfectionarea activitatilor din cadrul departamentului;
- organizarea la sediul ALB a unui seminar pe tema „ Noul regim de decontare a instrumentelor de debit” ca urmare a modificarii instrumentelor de debit, impreuna cu reprezentantii Bancii Nationale. Ca urmare a acestui seminar se afla deja in lucru modificarea normei BNR prin care si Institutiile Financiare Nebancare vor putea emite instrumente de debit.

21.08.2004 - 01.03.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent financiar contabilitate

Responsabilitati:

• Intocmirea registrului de casa si a rapoartelor saptamanale;
• Gestiunea stocurilor si activitati de aprovizionare;
• Activitati de facturare, avizare si casierie;
• Lansarea comenzilor in productie, verificarea lor din punct de vedere al calitatii si al cerintelor specificate;
• Plati la furnizori.

Realizari:

Implementarea unui sistem de gestiune a stocurilor care a condus la o crestere a vanzarilor in anul 2004 la peste 30%

01.10.2000 - 10.07.2004

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: agent procedural/consilier vanzari

Responsabilitati:

• Prospectare de piata si estimarea volumului desfacerii pe termen scurt si mediu
• Formarea si adaptarea preturilor de vanzare la trendul pietei
• Analize comparative ale vanzarilor pe perioade, clienti, etc
• Activitati de publicitate si reclama
• Administrarea portofoliului de clienti si intocmirea documentatiilor necesare desfasurarii activitatii;
• Facturarea si urmarirea contractelor in desfasurare.

Realizari:

Organizarea arhivei atat electronic cat si pe format hartie, nu exista o evidenta a documentelor arhivate, harti, planuri, samd

studii

 

Facultati:

UNIVERSITATEA DE STIINTE ECONOMICE, JURIDICE SI ADMINISTRATIVE (2000 - 2004)
Facultatea: Management si administrarea afacerilor
LICENTIAT IN MANAGEMENTUL FIRMEI

UNIVERSITATEA TEHNICA DE CONSTRUCTII BUCURESTI (1996 - 2000)
Facultatea: Inginerie
INGINER CONSTRUCTOR DE DRUMURI/PODURI

Activitati extracurriculare

Persoana dinamica, flexibila, pozitiva, muncitoare, cu buna capacitate de comunicare si implicare in sarcina, cu un simt al umorului bine dezvoltat, adaptabil la nou, bun coordonator. Rezistent la stres, capabil de a stabili corect prioritatile si a rezolva problemele in timp util. O foarte buna comunicare cu persoanele din jur, in special cu partenerii, clienti – furnizori.

Premii

MANAGEMENT SI MARKETING BANCAR (MMB) CURS INITIAT DE INSTITUTUL BANCAR ROMAN PROGRAME DE TRAINING IN VANZARI – programe de training intern, specializate pe acest domeniu de activitate : Vanzari-Initiere, Etape si calitati, Perfectionare ; Rolul intrebarilor in vanzari ; Vanzare competitiva ; Comunicarea eficienta in vanzari; Relatia cu clientii;
TEHNIQUE OF LEASING OPERATIONS – CURS INITIAT DE ASLR

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close