 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 29.11.1980 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:20.02.2007
|
|
obiectiv | |
|
Persoana comunicativa, deschisa, constiincioasa, organizata, imi doresc o colaborare part-time intr-un domeniu in care particularitatile mentionate anterior sa conteze :)
Salariu: nespecificat Beneficii: bonuri de masa, masina de serviciu, laptop, asigurare medicala Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: 18.04.2014 | experienta profesionala | |
|
01.11.2015 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: project manager/administrator casademare si casablanca (olimp) Responsabilitati: CasaDeMare (www.casademare.ro) si CasaBlanca (casablancaolimp.ro) sunt 2 pensiuni turistice situate pe plaja, in statiunea Olimp si reprezinta unele din cele mai moderne si noi concepte de petrecere a vacantei/concediului in Romania.
Am participat, alaturi de administratorul firmei ce detine cele 2 pensiuni, la crearea, inca din punctul zero, a celor 2 proiecte, ocupandu-ma de dezvoltarea si implementarea tuturor aspectelor ce apartin acestei categorii de business : obtinere de autorizatii de functionare si de clasificare turistica; vanzarea pachetelor turistice gestionand un procent de 90% din totalul clientilor ce au efectuat rezervari pe parcursul unui sezon; recrutarea de personal pentru toate sectoarele de activitate (administrator pensiune, bucatar, ospatari, chelneri, cameriste, personal intretinere, etc); administrarea din punct de vedere functional a pensiunilor formate din 22, respectiv 11 camere si spatiile aferente acestora (restaurant, bar, loc de joaca, curte, piscina, sector de plaja, etc); stabilirea programului de lucru cat si a atributiilor si sarcinilor personalului; elaborarea, impreuna cu bucatarul, a meniului aferent restaurantului ce deserveste cele 2 locatii; gestionarea contractelor cu operatorii din domeniu (agentii de turism sau sisteme online de rezervari) cat si asigurarea relatiei cu clientii si furnizorii de produse si servicii; optimizarea permanenta a serviciilor hoteliere oferite, astfel incat sa fie respectate standardele calitative asumate; monitorizarea incasarilor cat si a cheltuielilor si respectarea bugetului alocat; urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor; coordonarea evenimentelor organizate in locatie (petreceri private, nunti, team-building-uri, etc).
Administrarea paginilor de Fb: CasaDeMare, CasaBlancaOlimp, CasaStavros, HaciendaDeMare si creare de continut pe site-urile aferente: www.casademare.ro, www.casablancaolimp.ro, www.casastavros.ro, www.haciendademare.ro, materiale de presa pentru publicatii online si print, content NL-uri, etc. |
|
01.02.2006 - 30.11.2015 Departament: relatii publice Titlu Job: consultat marketing si comunicare, events manager Responsabilitati: Timp de aproape 10 ani m-am ocupat de comunicarea si promovarea imaginii celui mai mare site de recrutare online din Romania - eJobs.ro, sub toate aspectele ce pot fi luate in calcul - campanii de marketing, comunicate de presa, organizare de evenimente pentru companiile client, comunicarea pe canalele social media.
Printre responsabilitati pot enumera: dezvoltarea, implementarea si analiza campaniilor de marketing, mentinerea relatiei cu agentiile colaboratoare (agentii de media, creatie, digital), suport pentru celelalte departamente in orice aspect ce tine de comunicare, monitorizarea bugetelor alocate, crearea de materiale de specialitate ( fly-ere, bannere, texte, continut web pentru landing-page-uri), participarea cu stand la targurile de joburi din Bucuresti cat si din tara pentru atragerea de noi candidati, implementarea si organizarea din punct de vedere logistic a evenimentelor companiei - dedicate clientilor sau angajatilor. |
|
01.08.2005 - 28.02.2006 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora catre persoanele vizate, mentenanta portofoliului de clienti, preluarea comenzilor de la clienti si transmiterea acestora catre depozit in vederea livrarii, oferirea de informatii referitoare la produsele si serviciile firmei, Intocmirea de contracte si alte documente de contabilitate primara (facturi proforme, facturi fiscale, avize de insotire a marfii), intocmirea de comenzi catre furnizorii din alte tari. |
|
01.09.2004 - 31.08.2005 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: profesor psihologie Responsabilitati: Predarea informatiilor din aria curriculara specifica stiintelor socio umane : psihologie, consiliere si orientare scolara si profesionala, logica, economie. |
|
01.03.2003 - 31.01.2006 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Organizarea agendei zilnice a Presedintelui Federatiei, activitati de secretariat (contactarea telefonica a liderilor de sindicat, transmiterea de faxuri in atentia acestora sau a altor institutii), activitati administrative. |
| aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|
E timpul pentru un browser mai bun
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul
Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne:
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Safari
sau
Edge.
Am înțeles
close
|