Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.12.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1997

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Utilizarea aptitudinilor, pregătirii și a experienței acumulate într-un mediu profesionist și responsabil.

Salariu: 4.100,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Productie, Cercetare - dezvoltare, Transport / Distributie, IT Software, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Piatra Neamt, STRAINATATE, Gaesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - 30.06.2017

Departament: altele

Titlu Job: project manager

01.09.2016 - 31.12.2016

Departament: management

Titlu Job: specialist (consultant)

Responsabilitati:

MIS review (work stream într-un proiect mai mare); Brasov; două vizite la locație /,
recommendation and follow-ups, final report.

01.07.2015 - 31.08.2016

Departament: it software

Titlu Job: programmer analyst

Responsabilitati:

Profile 7.5.3 / PSL (Profile Scripting Language) / MUMPS / GT.M: high-throughput key-value database engine optimized for transaction processing (NoSQL)

01.05.2014 - 30.06.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: specialist (consultant)

Responsabilitati:

Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (B.E.R.D.)
The Enterprise Growth Programme (EGP) is a technical assistance programme operated by the Small Business Support (SBS) Team.
The objective of EGP is to assist micro, small and medium-sized enterprises to operate successfully and help to develop new business skills at the senior management level.

WMS Requirements Review, Selection process methodology (Decision Matrix)
--Morocco

01.04.2014 - 30.11.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: coordonator commercial / consultant

Responsabilitati:

Supervizare departement DEEE ; (Colectare, Sortare/recepție, Depozitare, Reciclare/Recondiționare, Vânzări și Donații)

Ulterior, ca și Consultant: Fluxuri logistice, Coduri de bare & WMS

01.01.2013 - 30.06.2013

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: program manager

Responsabilitati:

Management program ”Speranță pentru Azi”/5 proiecte . Programul îşi propune să ofere unui grup de 30 de tineri cu dizabilitati şansa de a avea o dezvoltare firească. (http://chanceforlife.ro/programe-chance-for-life/speranta-pentru-azi/)

Fundatia CHANCE FOR LIFE este o organizatie neguvernamentala care isi propune dezvoltarea comunitatilor din Romania prin intermediul copiilor si tinerilor. Prin campanii sociale si educationale care provoaca oamenii sa gandeasca diferit, prin programe care ofera suport emotional si social pentru copii si tineri, Chance for Life formeaza spiritul civic al romanilor, contribuind astfel la dezvoltarea durabila a comunitatilor din tara noastra.

01.05.2011 - 31.01.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: independent consultant

Responsabilitati:

As an Independent Consultant, involved in multiple projects, some in parallel.
- IT Systems Review and recommendations for a Medical Services Co with multiple locations
- Business Analysis for an UK Consultancy, in an world-wide project (Multinational Client)
- ERP Project Management Advisor for an International Company based near Bucharest
- Leadership Facilitator (Team-building)
- Romanian Logistics Operators Assessment (UK Consultancy, for a Multinational Client)

01.04.2009 - 30.11.2010

Departament: management

Titlu Job: projects & operations manager

Responsabilitati:

Leading a reorganization & restructuring project. Business direction re-positioning, while keeping on-going current operations. Prepared for acquisition & migration.
Portfolio management and recovery (2.4 Mi EUR so far).
Successfully managed post-acquisition migration of systems (and hands-on design of new ones), personnel, office relocation, team merging.
Other Projects:
- Credit Card Portfolio Migration to a new platform (Billing and Collection)
- MasterCard (MSP) authorization (3 party project)
- Loan Module business requirements
- Credit Bureau emergency reporting system (semi-automated, MS Access database)

01.09.2008 - 31.03.2009

Departament: it software

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

- Scoring (cards application) system re-design & implementation
- Credit Bureau data reporting system co-design & implementation

- Operational Business Processes Review

01.09.2007 - 30.09.2008

Departament: it software

Titlu Job: technical consultant

Responsabilitati:

Informer Greece – Temenos AG Switzerland
•Training in Greece (2 months): jBASE (multivalue database) and Globus/T24
•CIB Cairo Project: T24 banking Consultant, Nov 2007 – June 2008
•Libra Bank Bucharest Project: T24 banking Consultant, June 2008 – Sep 2008

01.11.2006 - 31.08.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant (independent contractor)

Responsabilitati:

● Growth Management
● IT & C, Organisational & Logistics
● Business Processes & Procedures
● HR: Search & Selection, Training & Motivation
● Team Building instructor
● IT Systems Consultancy
● Web database (Php&MySql)
● MS Technology Consultancy (C#, VB.Net, ASP, Access)
● involved as an independent contractor in a management systems analysis project with a major Romanian client of IMPAC, USA.

01.03.2003 - 30.11.2006

Departament: management

Titlu Job: systems & organisation director (coo)

Responsabilitati:

Member of the Direction Committee
- Strategy and Implementation
- Reporting to Paris HQ
- Budgeting

** Systems: all areas of IT/IS/IM, including:
- Hardware (all)
- Software (licenses, development, ERP implementation)
- Telecommunications (RomTelecom, RDS, Orange)
- Alarm systems, Access control, CCTV
- in shops systmes (cash machines, PC's, etc.)
** Systems - Logistics
- supervising the Logistics department, coaching of the the Logistics Manager
- all Operations
- Acquisitions & Investments
- Procedures & Control
** Organisation:
- Design and execute business process optimisation changes;
- Project Manager for a couple of large internal projects
- Project Management Supervisor
- Team member in multinational projects
- Facilitator for RO - HDS HQ networking
- Training & Selection
- Team Building & Motivation
- Project Manager/Facilitator for many small internal projects

Technologies:
Win2000 Server, SBS2000, MS SQL2000, Visual FoxPro 7-9, Access & VBA, Navision, AD, Exchange 2000
- Microsoft Navision implementation
- Growth from 6 to 60 retail shops (IT & organisational)
- Organisation of 2005 HDS Directors Forum
- Moving the HQ and Warehouse in 2006 (fully leading and closely following/hands-on)
- Redesign of IT systems (Win Servers introduction, Active Directory)

01.03.2001 - 28.02.2003

Departament: it software

Titlu Job: director, project manager & developer

Responsabilitati:

Administrarea companiei, business development, gestiunea contractelor, project management, software development, analiza de afaceri si procese

- Dezvoltarea de software specializat (IP protection) pentru Glassword Inc., USA (telecommuting)ș
- Realizarea unui joc PC ”HostileEncounter” RTS Game (Windows / DirectX) / win32ASM/ Borland TASM 5.0
- System integrat de management al productiei (aprovizionare, lansare in productie, gestiunea utilajelor și a încărcării, magazie exporturi) --TRICO-PROMPT SA Bucharest (confecții tricotaje) ; VisualFoxPro/Win9x
- Sistem integrat de gestiune a distribuției de presă -- "Evenimentul Zilei" and "Romania Libera" (celel mai mari ziare ca tiraj la acel moment) ; VisualFoxPro/Win9x
- Sistem control acces și Pontaj -- Doors32 software și Keri Access Controllers KeriSystems USA -- la Rulmenti SA BARLAD / VisualFoxPro/Win9x

01.04.2000 - 28.02.2001

Departament: management

Titlu Job: it consultant & romanian representative

Responsabilitati:

Client portfolio presentation (in preparing of sell-out)
-Company Web Site; Internet e-mail system
- Project supervisor for a RTS Game development (Windows / DirectX)
- Internal procedures & forms
- Hardware & software acquisition
- MS Office Professional, e-mail, database training & help desk

01.09.1998 - 31.03.2000

Departament: management

Titlu Job: it manager (later ro country manager)

Responsabilitati:

- Internet e-mail system
- Company Web Site
- Internal procedures & forms
- Hardware & software acquisition (office network, phone switchboard)
- Database development & administration (MS Access & VBA)
- Internet conferencing/ VoIP

Junior Consultant (process mapping & redesign, organisational charts, IT support) pentru un proiect Enchange cu Unilever Poland ( 5 săpt. în Varșovia)

Din Decembrie 1999, Country Manager Enchange Romania.

01.07.1997 - 30.09.1998

Departament: it software

Titlu Job: programmer, teamware certified engineer

Responsabilitati:

Proiecte:
- IntraNet Banking System (intra & inter -banking operations / X.25 net);
- Operațiuni schimb valutar la sediul central - FoxPro
- SWIFT data logs processing; Data processing, sorting and transmission from HQ to branches; - FoxPro;
- Implementarea unui nou sistem de gestiune a depozitelor la sucursale; asistență și training / Informix
- mentenanță aplicație CIP (Centrala Incidente de Plăți) /FoxPro

Certificări: TeamWare, Informix, TCP/IP, Unix

01.11.1996 - 31.07.1997

Departament: it software

Titlu Job: technical manager, programmer

Responsabilitati:

dezvoltare aplicații / sisteme baze de date

01.07.1991 - 30.11.1996

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: coordonator sector dtp / programator

Responsabilitati:

Gestionarea a trei birouri (culegere text, paginare, corectură), plus suport pentru procesare imagini; supervizare rețea AppleTalk și servere IRIX (Silicon Graphics)
- de la 6 subordonați la peste 90 (selecție, training, reconversie)

Anterior, achiziție și instalare a primelor PC în organizație (biroul de relații cu publicul) și dezvoltarea unei aplicații (front-office & back-office) pentru gestiunea înscrierilor în secțiunea IV (+700.000 de firme noi înființate)

studii

 

Facultati:

2007 - 2007 Colegiu / Studii postliceale: la din Florida (on-line).
1989 - 1997 Facultate: Automatica si Calculatoare la Universitatea Politehnica Bucuresti din Bucuresti. specializare: Calculatoare de proces

Premii

Certificari
Jun 2005 - Jul 2005: Brainbench -- Project Management (2000)

Apr 1998 - Apr 1998: TeamWARE Certified Engineer
TeamWARE Group Ltd. (exam by Peritas UK)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close