Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

20.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2002

obiectiv

 

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2012 - prezent

Departament: traduceri

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

- Elaboreaza planul proiectului in ansamblu si il prezinta clientului (intern sau extern), negociaza cu el termenii proiectului (buget, resurse, grila de timp, conditii, responsabilitati)
- Aloca resursele materiale si umane pentru inceperea proiectului (angajati, aparatura, materii prime, subcontractori etc.)
- Produce documentatia specifica pentru fiecare participant la proiect
- Elaboreaza si implementeaza sistemele de evaluare si monitorizare
- Controleaza desfasurarea proiectului din toate punctele de vedere (financiar, calitativ, ca termeni de livrare pe sub-proiecte sau activitati punctuale)
- Raporteaza clientului in etapele stabilite initial cu privire la modul de desfasurare a proiectului
- Ofera suport participantilor la proiect pentru indeplinirea sarcinilor la standardele solicitate
- Solutioneaza problemele care pot aparea din situatii neprevazute, inclusiv replanifica desfasurarea proiectului si negociaza noile conditii cu clientul
- Pastreaza permanent contactul cu clientul si ii solicita participarea la desfasurarea proiectului in limitele negociate initial
- Evalueaza proiectul in fazele de testare si initiaza schimbarile necesare
livreaza rezultatele finale ale proiectului si se asigura de receptia lor in conditii bune
- Evalueaza rezultatele proiectului dupa o anumita perioada de la livrare, din punct de vedere al satisfactiei clientului si al imbunatatirilor obiective in activitatea lui.

01.09.2010 - 31.08.2012

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

- Administreaza clientii persoane fizice din portofoliul sucursalei, oferind produse si servicii de inalta calitate.
- Contribuie la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Bancii.
- Asigura buna desfasurare a activitatii de bancassurance
- Identifica modalitatile de abordare si pe cele financiare, precum si structura de credite adecvata (atat pentru clientii existenti cat si pentru cei potentiali);
- Asigura realizarea obiectivelor de profit si de satisfactie a clientilor prin definirea de actiuni comerciale si oferirea de produse adecvate si in conformitate cu strategiile bancii;
- Pregateste aplicatiile de credit, ofera suport clientilor in procesul de creditare si rezolva toate solicitarile legate de relatia clientului cu banca;

01.03.2008 - 30.09.2010

Departament: banci

Titlu Job: retail relationship manager

Responsabilitati:

- Participarea la implementarea si dezvoltarea strategiei de vanzari in conformitate cu politica Bancii;
- Activ in promovarea produselor retail pentru dezvoltarea portofoliului de clienti care sa contribuie la cresterea surselor atrase si respectiv plasate;
- Promovarea unei atitudini fata de clienti care sa permita castigarea interesului acestora prin tratarea cu profesionalism, politete si permanenta preocupare pentru gasirea de solutii la necesitatile acestora;
- Identificare, contact si vizita in mod constant clientii potentiali;
- Identificarea nevoile clientilor potentiali, prezinta oferta de produse si servicii a bancii, contribuind astfel la dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Analizare in mod constant ofertele de produse si servicii ale altor banci si propune crearea unor produse bancare competitive;
- Cunoastere foarte buna a gamei de produse si servicii retail oferita de banca; preocaupare pentru imbunatatirea cunostintelor sale in acest scop;
- Contactul permanent pe piata locala in vederea promovarii produselor Bancii;
- Elaborarea unui plan propriu de marketing si urmarirea acestuia;
- Generare de rapoarte si statistici specifice activitatii la nivel de unitate bancara

01.01.2006 - 29.02.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: customer service

Responsabilitati:

- Mentinerea legaturii cu clientii si preluarea comenzile transmise de acestia prin fax, email sau telefon.
- Verificarea sistemului de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor si a cerintelor.
- Introducerea si procesarea solicitarilor in sistemul integrat folosit de companie, cu acuratete, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip program.
- Actualizarea de date in sistem (introducere coduri sau clienti noi, actualizarea datele clientilor), crearea documentele interne specifice inregistrarilor clientilor
- Verificarea de date in sistem, generare si transmitere de rapoarte referitoare la spete/situatii la cererea clientilor sau a superiorilor directi.
- Inregistrarea si rezolvarea reclamatiilor clientilor, gasind permanent solutii alternative pentru rezolvarea spetelor intervenite.
- Oferirea de informatii generale sau referitoare la produse atat clientilor externi cat si celor interni.
- Respectarea tuturor procedurilor si politicilor companiei.

studii

 

Facultati:

2003 - 2006 Facultate: Finante - Banci la Universitatea "Transilvania" Brasov din Brasov. Cu observatia ca "Licenta" nu am reusit sa o promovez din varii motive.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Matematica/Informatica la Liceul Teoretic "I.C. Dragusanu" din Victoria,Judetul Brasov.

Premii

Premii si Distinctii
Aug 2011: Premiul I , Vanzari Bpl - Bcr

Traininguri
Feb 2010 - Sep 2010: Vanzari de Nota 10



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close