Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.03.2008

obiectiv

 

Lucrul într-un mediu dinamic care să faciliteze dezvoltarea cunoştinţelor în scopul realizării unor performanţe în domeniu.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Altele, Functii publice, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Inginerie, IT Software, IT Hardware, Audit / Consultanta, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - prezent

Departament: management

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

- identifica si elaboreaza metodologia de project management, proceduri, template-uri si documentatii de proiect, matricea riscurilor, bugetul ;
- coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
- stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
- pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
- monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte
- asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
- elaborarea procedurilor operationale pentru activitatile desfasurate
- administreaza procedurile de management al schimbarii, inclusiv evaluarea de impact asupra programenlor/proceselor derulatela nivelul companiei si care pot constitui oportunitati de imbunatatire a modalitatilor de atingere ale obictivelor companiei(strategic, tactic, operaional)

01.11.2012 - 30.11.2014

Departament: it software

Titlu Job: sef departament dezvoltare si proiectare it&c

Responsabilitati:

- stabilirea si propunerea criteriilor de eficienţă în evaluarea, selectarea şi aprobarea proiectelor de
Investiţii pentru dezvolttarea si up-gradarea solutiilor existente;
- participarea în echipe mixte tehnic–comercial la elaborarea si clarificarea astfel incat cerintele clientilor sa fie satisfacute;
- realizarea studiilor de fezabilitate,a proiectelor tehnice HLD si LLD;
- urmarirea calendarului de realizare a proiectelor si a aplicaţiilor informatice conform termenele stabilite;
- stabilirea criteriilor si politicilor de implementare dupa caz extindere a infrastructurii IT;
- elaborarea unui soluţiei ce va putea sustine centralizarea activitatii informatice a companiei dar si redimensionarea sitemului pentru a suporta cresterea numarului de interogari cat si implementarea de noi produse si servicii;
- organizarea şi îndeplinirea sarcinilor conform termenlor stabilite;

01.12.2009 - 01.11.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: inginer departamentul radiodifuziune

Responsabilitati:

- stabilirea planului de frecvente pentru echipamentele de broadcasting-UltraScurte;
- gestionarea resurselor performantelor echipamentelor de broadcasting;
- coordonarea activităţilor de organizare in broadcasting;
- întocmirea raportatelor privind acţiunile desfăşurate de SNR către MCTI.

01.03.2008 - 30.11.2009

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: • inginer departamentul transmisiuni, măsurători si planificare radio

Responsabilitati:

- Testarea si promovarea soluţii de transmisiuni radio (wireless) si terestre (viewline) in reţeaua de acces si reţeaua de infrastructura a companiei in scopul creşterii zonelor de acoperire si implicit al numărului de clienţi, asigurand compatibilitates cu tehnologiile déjà existente;
- Eaborarea proiectelor de testare a noilor echipamente in teren “field-trial”;
- Estimarea zonelor de serviciu PtoP si PMP conform caracteristicilor tehnice ale echipamentelor utilizate ;
- Executarea planurilor privind zonele de acoperire pentru serviciile oferite de companie prin gestionarea si utilizanrea aplicatiei de proiectare ATDI;
- Elaborarea si actualizarea scenariilor de măsurători privind echipamentele de radiorelu , PMP si PtoP

01.10.2005 - 31.05.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: inginer departamentul comunicaţii electronice, colectiv soluţii tehnice

Responsabilitati:

- Elaborarea studiilor şi proiectelor tehnice pentru solutii ce nu erau predefinite,
- Organizarea şi funcţionarea curentă a activităţilor de proiectare din compartiment, transmiterea de indicaţii metodologice, proceduri şi regulamente către personalul formaţiei de instalări;
- Controlarea calităţii lucrărilor executate de personalul din subordine;
- Executarea acţiunilor de site-survay,propunerea de solutii si executarea proiectelor privind detaliile de executie,
-Participarea la intervenţii,
-Instalarea serviciilor în cazul în care volumul sau complexitatea lor depăşeşte capacitatea formaţiilor de instalări/intervenţii;
- Întocmirea temelor de proiectare pentru lucrările executate cu subcontractorii;
- Elaborarea şi implementarea documentelor aferente instalărilor, dezinstalărilor, rapoarte tehnice,
proiecte de amenajare a spaţiilor tehnice, interioare şi exterioare care găzduiesc echipamente de
comunicaţii;
- Participarea la inventarierea echipamentelor electronice;
- Prezentarea si testarea studiilor comparative asupra ofertelor de echipamente de comunicaţii electronice propuse de diferiţi producători.

01.04.2005 - 31.10.2005

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: birou dispecerat comenzi şi intervenţii

Responsabilitati:

- Interfaţă vânzări-tehnic, urmarirea si facilitarea lucrărilor către compartimentele tehnice
- Planificarea şi coordonarea echipelor de intervenţie şi instalări prin asigurarea suportului pentru indeplinirea si prioritizarea lucrarilor astfel incat sa fie respectati termenii acreactii cu client se rezolvare a incidentlor sau punere in functiune a serviciului contractat;
- Întocmirea ordinelor de serviciu cu detalii tehnice privind informatiile necesare configurarii echipamentelor dar si stabilirea tipurilor de echipamente si solutii conform ariilor de acoperire definite, proceselor verbale de punere în funcţiune/dezinstalare date si documente necesare echipelor de interbventii/instalari;
- Urmărirea restabilirii şi remedierii deranjamentelor şi supravegherea fiecărei etape parcursă în
procesul de intervenţie sigasirea de solutii proactive in situatii neprevazute .

01.01.2004 - 01.04.2005

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: inginer reţele de telecomunicaţii - noc

Responsabilitati:

Supravegherea si urmarirea echipamentelor de internet şi al clienţilor folosind instrumente software;
- Localizarea şi remedierea deranjamentelor de client şi reţea,
Asigurarea nivelul 2 de asistenţă tehnică pentru echipamentele de internet (hardware şi software);
- Supravegherea gradului de încărcare a traficului de date în reţea, a CPU-urilor, securitatea reţelei, efectuarea schemelor de conectare a clientului la reţea;
- Testarea parametrilor de performanţă a echipamentelor în reţea, colaborarea la instalarea şi testarea de noi client.
- Identificarea si solutionarea incidentelor;
- Identificarea de noi solutii pentru reduce timpilor de incident;

01.09.2002 - 01.01.2004

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: statistician birou proiectare

Responsabilitati:

Întocmirea de Proiecte – Faza Studiu de fezabilitate, Proiecte-Faza Detalii de Execuţie pentru linii de radiorelee analogice şi digitale, Proiecte Tehnice privind acoperirea cu programe de radio în UHF şi VHF şi TV benzile III, IV, V,

studii

 

Facultati:

1999 - 2004 Facultate / Colegiu: Retele si Softwere in telecomunicatii la Universitatea Politehnică Bucureşti, Facultatea Electronică şi Telecomunicaţii (1999 - 2004) specializarea “Reţele şi Software în Telecomunicaţiei”. din Bucuresti. Am urmat si cursurile de CCNA 1,2,3,4
1995 - 1999 Liceu: Informatica la Liceul Teoretic” Grigore Moisil” din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Feb 2013 - Jun 2014: Optimizarea Şi Dezvoltarea Reţelei de Comunicaţii Electronice; Franciză; E- Commerce; Salarizare – Modul Pontaj on-line
Unul din proictele finalizate in aceasta perioada a fost cel de infiintare a unui Call-Center intern ce gestioneaza solicitarile privint structura si apliccatiile utilizate intre Directia Comunicaţii IT&C şi totalitatea departamentelor si utilizatorilor. A fost creat pentru fluidizarea, clasifica şi prelua solicitarile in functie de complexitatea si natura lor si distribuirea conform nileurilor de competenta si specialitate;
Elaborarea si udatarea proceselor de lucru coordinate. Realizarea unui de DRC(Desater Recovery Center in Brasov ce va putea sustine intreaga retea la capacitate maxima. Relizarea unui Business Continuity Plan de restaurare si recuperarare a datelor si a aplicatiilor utilizate.
Un alt proictet pe cre l-am considerat essential a fost acela de defini si aliniea metodogiilor de lucru cu Best Practice privind activitatile de dezvoltare aplicatii, testarea si deployment aplicatii.
Un proiect ambtios a fost cel Optimizarea Şi Dezvoltarea Reţelei de Comunicaţii Electronice – prin care ne-am propus implementarea unei sistem informatic optim şi flexibil ce va putea asigurarea o soluţie de comunicaţie modernă şi scalabilă. Pentru demararea acestui proiect am intocmit studiul de fezbilitate Project Planul si Business Case-ul si Caietul de Sarcini. Totodata am elaborat si definit alaturi de expetii interni si exteri proiectului tehmic HLD si LLD ce urma sa asigure susinerea unei retele electronice centralizata formata din peste 2200 locatii cu peste 7000 posibili utilizatori in timp real utilizant multiple aplicatii webservice dezvoltate in libaje diferite.
Un alt proiect care s-a derulat in aceasta perioada si la care am participat a fost cel de deschidere a Oficiilor Poştale În Sistem De Franciză, In acest proiect am definit acordul de confidentialitate , instructiunie de lucru privind utilizarea aplicatiilor si a echipamentelor. Tinand cont de faptul ca a fost infiintat un nou flux de lucru a fost necesara definirea si stabilirea unui nou tip de accord SLA intre SC Posta Romana si tert .Pentru a alinia cerintele actuale cu cele ce erau dezvoltate in parallel cu acest proiect pentru optimizarea structurii a fost neceara testarea si stabilirea echipamentelor tehnice ce puteau fi sustinute atat de aplicatiile actuale cat si de cele viitoare proprietatea Poştei Române;
Compania fiind intr-o continua schimbare si dezvoltare de servicii s-a incercat patruderea pe piata online prin integrarea cu platformele tertilor ce ofera de serviciu de E-Comert exemplu EMAG pentru a asigura continuitatea fluxului de livrare prin Posta Romana a produselor achizitionate prin magazinele on line.
Tot in aceasta perioada am considerat oportuna fundamentarea unui system ERP ce va utiliza aplicatiile existente si cele viitoare pe o platform evitand dublarea activitatilor si propagarea erorilor. Acest proiect l-am demarat din dorinta de a alinia toate aplicatiile utilizate si a folosi un nomenclator comun al aplicatiilor dezvoltatate pe parcursul a peste 20 de ani. Ne-am propus etipizarea acestui proiect in prima faza am alineat si integrat aplicatiile utilizate de operatorii din oficii pe o platform comuna pentru usura acestora accesul astfel incat cerintele clientilor in oficiii sa fie indeplinite intr-un timp rezonabil. Cea de a doua etapa a fost realizarea documentatiei si a bazei de lucru pentru realizarea unei aplicatii ce va realiza menagementul documentelor conform fluxurile operationale definite.
May 2008 - Nov 2010: Up-grade BackBone Comunicaţii; NORMARE; Reconversie profesională; E-learning
In aceasta perioada am participat la dezvoltarea si implementarea proiectul Up-grade BackBone Comunicaţii ce isi propunea dezvoltarea reţelei SNR prin implementarea de noi solutii si echipamente. Am dezvoltat retea PMP prin implementarea echipamnetelor WiMAX precum si relansat echipamentele existente(Ericsson si Harris) în zone de nivel II sau III . Am planificat si realizat utilizand aplicatia de planning radio ATDI zonele de acoperire pentru a evita aparitia zonelor de interferenta prin jonglarea paramentrilor frecventa, putere si polarizarea antenelor in acelasi timp asigurat o acoperire 99,9%, In acelasi timp am avut si responsabilitati de organizare si coordonare a activitatilor desfasurate pe period proiectului de departatamentele implicate si anume urmarirea temenelor, intocmirea si prezentarea documentlor catre managemntul superior.
• In aceasta perioada am participat avand rolul de coordonare si management in desfasurarea proiectului de NORMARE proiect ce isi propunea aliniere proceselor de bisiness la normele si porcedurile recomandate prin si Best Practice si la standardele ITU-IT aplicate in companiile euopene de teleocmunicatii. Aceasta aliniere a fost declansata odata cu upgradarea si schimbarea mediilor de transmisiune si a echipamentelor folosite. Am identificat procesele si le-am aliniat conform ITU-IT Recommendations am definit si am desenat harta proceselor utilizint aplicatia ARRIS Projects Avand la baza informatiilor preluate de la departamentele implicate in analiza am realizat Modelarea Proceselor de Bussines.
Un alt proiect la care mi-am adus aportul a fost Reconversie profesională unde am participat alaturi personal ce ofera consultant in acest domeniu, la elaborarea proiectului ce presupunea înfiinţarea şi dotarea mai multor centre de studio pe teritoriul României dedicate găzduirii cursurilor nonprofit de specializare tehnica si non tehnica, conform celor mai noilor tehnologiişi sau de îmbunătăţire a performanţelor de comunicare în domeniul tehnic prin utilizarea fondureilor europene Axa 4 Reconversie profesionala.
Certificari
May 2008 - Feb 2014: Cursuri
• Cisco Network Academy Program ver3.11(2002 – 2004) – CCNA 4 semestre;
• Curs de echipamente radio digitale şi analogice “Harris” – apr. 2004;
• ATDI- planificarea şi utilizarea reţelelor radio, de la 30MHz până la 450MHz- 2008;
• Managementul Proiectelor 2008;
• Broadcast Manager training 2010;
• Curs Instalare Comisionare si Mentenanta WiMAX L1
• AUTOCAD.
• ITIL Foundation V3 2011



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close