Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.09.1990

obiectiv

 

Fiind o persoană organizată si dedicată muncii mele, investesc nu doar mult entuziasm şi pasiune în ceea ce fac, ci şi multă atenţie şi efort. Sunt perfecţionistă, ţin la detalii şi nu îmi place să fac lucrurile “de mântuială”, aspect recunoscut şi apreciat pe plan profesional de managementul companiilor pentru care am lucrat. Optimismul, pozitivismul şi ambiţia sunt trăiri care mă însoțesc permanent atât în viaţa personală cât şi în activitatea profesională, făcând din mine un om sociabil, motivat şi perseverent. Sunt un bun comunicator, având abilitatea de a exprima clar şi concis ceea ce doresc să transmit. Deţin abilităţi de copywriting şi am un mare interes pentru limbă, punând un mare accent pe gramatică si scrierea corectă. Am o bună înţelegere a platformelor de socializare şi sunt mereu preocupată de înţelegerea comportamentului consumatorului. Imi structurez munca într-un mod eficient, astfel încât îmi este uşor să ating obiective si să respect termene limită, fiind îndeajuns de increzătoare şi flexibilă pentru a lucra singură sau în echipă. Cunoştinţe bune de operare pe calculator: atât în sistemul de operare Windows cât şi în sistemul de operare MAC, Pachetul Office (predominant Word, PowerPoint şi Excel). Posed cunoştinţe avansate (scris, vorbit, citit) a două limbi de circulaţie internaţională: engleză si germană.

Salariu: 800,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Crewing / Casino / Entertainment, Confectii / Design vestimentar, Management

Oras de lucru: Arad, Timisoara, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Identificarea împreună cu consultantul (de cercetare) a celei mai bune strategii de eșantionare pentru diverse proiecte: profilul și numărul de membri ai grupului care urmează să fie recrutați, procesul de recrutare (online/ offline), cum să maximizez angajamentul membrilor panelului șamd.
Selectarea și invitarea membrilor panelului pentru proiecte de cercetare specifice cu respectarea constrângerilor bugetare și mai ales a constrângerilor de timp, prin intermediul instrumentelor de recrutare online (direct mailing, e-mail)
Monitorizarea progresului pe teren (numărul invitațiilor trimise, numărul de sondaje realizate) și oferirea unui feedback periodic despre starea proiectului colegilor implicați în proiectul de cercetare.
Stabilirea legăturii cu furnizorii de paneluri externe atunci când este necesar, informarea acestora cu privire la strategia de eșantionare și urmărirea îndeaproape a progresului.
Căutarea și dezvoltarea unor modalități creative și inovatoare de determinare a membrilor panelului de a participa la diveresele proiecte de cercetare.

01.11.2015 - 30.11.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vânzări

Responsabilitati:

Promovarea produselor firmei si respectarea metodelor de prezentare si
comercializare.
Informarea clienţilor asupra caracteristicilor calitative si funcţionale ale produselor
oferite, a regimului de garanţie, a disponibilităţii în stoc, a preţurilor, a trendurilor,
a promoţiilor şi ofertelor etc.Utilizarea tehnologiei în vederea înregistrării clienţilor, a produselor vândute, a
cifrelor realizate pentru analizarea ulterioară a datelor şi stabilirea noilor target-
uri, a principalelor tendinţe etc.
Incasarea contravalorii produselor, împachetarea acestora si emiterea bonului
fiscal.

01.02.2014 - 31.10.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant asistenţă pentru clienţi

Responsabilitati:

Comunicarea profesionistă şi promptă cu clienţii în scris, prin e-mail şi chat în
vederea identificării problemelor şi găsirii soluţiilor corespunzătoare, în
concordanţă cu procedurile departamentului.
Oferirea de suport tehnic, explicarea sistemului de facturare şi furnizarea
informaţiilor solicitate de aceştia (cu caracter general sau personalizat)
Autentificarea clienţilor, introducerea datelor acestora şi verificarea lor,
administrarea situaţiei clienţilor în cont şi înregistrarea cererii şi a rezoluţiei în
sistem.
Redirecţionarea cererilor si anomaliilor sistemului către departamentele
corespunzătoare.
Promovarea şi prezentarea noilor domenii oferite, devenind intermediar între
beneficiarii serviciului şi companie.

01.11.2011 - 31.01.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent cadru didactic

Responsabilitati:

Asistenta si indrumare la pregatirea temelor de casa.
Stabilirea activitatilor prin care se asigura atragerea interesului elevilor si motivarea acestora.
Monitorizeaza progresul elevilor si ofera feedback pentru asigurarea fundamentarii cunostintelor specifice disciplinelor.
Stabileste si mentine o atmosfera propice dezvoltarii elevilor si atingerii obiectivelor operationale.
Consilierea familiei cu privire la programul de viata al elevului, modalitatea de sustinere a elevului în efortul sau de a învata, modalitatile de supraveghere si control ale elevilor.

10.01.2011 - 15.06.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent educatoare

Responsabilitati:

Selecteaza modalitati de comunicare adecvate;
Selectarea modalitatilor de comunicare in functie de continutul informatiei, particularitatile de varsta si individuale ale copiilor,
Transmite informatii cu caracter instructiv-educativ;
Selectarea unor situatii de lucru adecvata in scopul compararii mesajului transmis cu cel receptat de copil;
Faciliteaza comunicarea cu copiii;
Stabilirea unor situatii de comunicare care sa faciliteze schimbul de informatii educatoare-copil, copil-copil;
Informarea periodica a familiei copilului cu privire la progresul acestuia, comportamentul social etc;
Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative;
Stabilirea si ordonarea coerenta si corespunzatoare colectivului de copii, a activitatilor; estimarea atenta si revizuirea periodica a bugetului de timp alocat fiecarei teme (proiect tematic) in functie de interesul manifestat de copii pentru aceasta si de capacitatile lor de invatare;
Identificarea mijloacelor de invatamant, a materialului didactic si a auxiliarelor didactice adecvate particularitatilor de varsta ale copiilor, nivelului de dezvoltare intelectuala si continuturilor activitatilor planificate
Elaboreaza/ confectioneaza/ achizationeaza material didactic, mijloacele de invatamant auxiliare didactice necesare;
Asigura securitatea copiilor in timpul desfasurarii activitatilor;
Verificarea permanenta a starii spatiului grupei (mobilier, echipamente etc) a materialelor puse la dispozitia copiilor cu prilejul activitatilor instructiv- educative planificate, in vederea prevenirii unor accidente sau evenimente neprevazute.

20.12.2009 - 15.06.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent personal didactic

Responsabilitati:

Asistenta si indrumare la pregatirea temelor de casa.
Stabilirea activitatilor prin care se asigura atragerea interesului elevilor si motivarea acestora.
Monitorizeaza progresul elevilor si ofera feedback pentru asigurarea fundamentarii cunostintelor specifice disciplinelor.
Stabileste si mentine o atmosfera propice dezvoltarii elevilor si atingerii obiectivelor operationale.
Consilierea familiei cu privire la programul de viata al elevului, modalitatea de sustinere a elevului în efortul sau de a învata, modalitatile de supraveghere si control ale elevilor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Comunicare si relatii publice la Universitatea de Vest din Timisoara.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Filologie la Adam Muller Guttenbrunn din Arad.

Premii

atestate limba germana: OSD,DSD

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close