Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.08.2013

obiectiv

 

Imbogatirea cunostintelor, imbunatirea abilitatilor de comunicare si relationare cu oamenii.

Salariu: 6.500,00 USD / luna

Beneficii: Un program cat mai flexibil

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Juridic, Relatii publice, Marketing, Functii publice, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2020 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Responsabilități cheie în măsurarea performanței proiectului folosind instrumente și tehnici de sistem adecvate (Microsoft Project, Share Point), pentru Allianz Global Network (AGN).

Gestionarea relației cu clientul și toți factorii interesați este principalul obiectiv, împreună cu realizarea managementului riscurilor pentru a minimiza riscurile proiectului.

01.05.2018 - 30.04.2019

Departament: it hardware

Titlu Job: service integration manager

Responsabilitati:

În calitate de manager de integrare a serviciilor, sunt responsabil pentru datele legate de serviciile furnizate de Allianz Technology către OE. Poziția este, de asemenea, axată pe menținerea unei relații de afaceri puternice cu clienții (entitățile operaționale) Allianz Technology.

Responsabilitati principale:

Lucrul îndeaproape cu clienții pentru a înțelege nevoile afacerii IT și pentru a explora oportunități de creștere.
Oferirea de consiliere și consultanță în afaceri clienților într-un mod eficient și eficient.
Menținerea unei cunoștințe solide despre produsele companiei, prețuri, politici etc., astfel încât să fie educați clienții asupra beneficiilor, oportunităților, proceselor și fluxurilor de lucru pentru a facilita comunicarea.
Identificați oportunitățile de dezvoltare a afacerilor prezente și viitoare pentru OE-urile gestionate.
Menținerea unei relații puternice cu entitățile operaționale pentru păstrarea afacerilor.
Menținerea securității și confidențialității informațiilor OE.

01.11.2017 - 31.05.2019

Departament: it hardware

Titlu Job: business relationship manager

Responsabilitati:

Punct unic de contact intre entitiatile operaționale și Allianz.

ResponsabilitățiL

Alinierea diferitelor strategii de afaceri și IT pentru o productivitate sporită
Definirea strategiilor cheie pentru modelul de furnizare IT al unei organizații
Lucrând pentru a comunica și înțelege preocupările legate de alinierea IT între departamente
Colaborarea cu arhitecții pentru a înțelege noile tendințe tehnologice și prognoza cerințele viitoare ale infrastructurii IT
Colaborarea cu managerii de proiecte pentru a oferi părților interesate date de îmbunătățire a afacerilor, proiectelor și IT-urilor
Lucrul cu conducerea financiară la bugetele și prognozele IT anuale
Ajutarea la evaluarea obiectivelor proiectului IT, analizarea noile inițiative de afaceri

01.03.2017 - 30.11.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: accounts payable with german, accounts payable analist with german

Responsabilitati:

Principlele responsabilitati:

Revizuirea tuturor facturilor pentru documentația și aprobarea corespunzătoare înainte de efectuarea plății;
Sortarea și distribuirea e-mailurile primite;
Prioritizarea facturile în funcție de potențialul de reducere a numerarului și de condițiile de plată;
Auditarea și procesarea notelor de creditare;
Potrivirea facturilor cecurile, obtinerea semnaturilor pentru cecuri;
Răspunderea tuturor întrebărilor furnizorilor;
Reconcilierea declarațiile vânzătorului, cercetarea și corectarea discrepantelor;
Suport pentru client închiderea lunii contabile;
Menținerea dosarelor și documentațiilor in mod temeinic și corect, în conformitate cu politica companiei și practicile contabile acceptate;
Asistarea la alte proiecte, după necesitati;
Analiza și gestionarea diferitelor cheltuieli pentru client si gestionarea răspunsului la diverse interogări și controlul diferitelor bilanțuri.

Lucrăm folosind principiile Agile prin efortul colaborativ al echipelor de auto-organizare și inter-funcționale.

Acesta susține planificarea adaptabilă, dezvoltarea evolutivă, livrarea timpurie și îmbunătățirea continuă și încurajează răspunsul rapid și flexibil la schimbare.

01.07.2016 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: tax assistant

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:

Consilierea pe probleme fiscale interne și internaționale, Cooperarea cu clienti ai multi-nationlelor străinie de profil în ceea ce privește structurarea investițiilor și operațiunilor lor în România,

Consilierea cumpărătorilor asupra riscurilor fiscale, Achiziții corporative, privatizări, fuziuni, achiziții și planuri de depozitare,

Proiectarea unor metode de compensare eficiente pentru persoane fizice, Pregătirea și revizuirea declarațiilor privind impozitul pe venit pentru persoane fizice și juridice,

Planificarea TVA la nivel național și transfrontalier, respectarea TVA și consiliere. Am avut mai multe proiecte privind ofertele financiare publice, ajutând compania să pregătească documentele și specificațiile necesare.

Abilitati perfectionate:

Abilitati dobandite:

Comunicare cu echipa;
Abilitatea de a lucra sub presiune;
Luarea deciziilor;
Gestionare eficienta a timpului;
Auto-motivare;
Rezolvarea conflictelor prin discutii deschise;
Adaptabilitate;
Lucru in echipa;
Creativitate.

01.01.2016 - 31.12.2016

Departament: altele

Titlu Job: redactor si seo specialist

Responsabilitati:

Editarea de continut si adaugarea de articole pe diverse teme de interes.

Analizarea și implementarea de modificări ale site-lui Eurocivilis, astfel încât acestea să fie optimizate pentru motoarele de căutare.

Aceasta înseamnă maximizarea traficului către un site prin îmbunătățirea rangului de pagină în motoarele de căutare.

Introducerea de o valoare tot mai mare pe conținutul de calitate - include invariabil cuvinte cheie sau expresii care măresc traficul către un site.

De asemenea,am implementat metode de testare a diferitelor tehnici de căutare pentru motoarele de căutare, machete de site-uri web și publicitate pentru optimizarea motorului de căutare.

Abilitti dobandite:
Rezolvarea de probleme și un factor de decizie, cu abilitatea de a prioritiza și de a dezvolta conținut relevant și angajat.

01.08.2015 - 31.07.2016

Departament: banci

Titlu Job: junior account specialist with german

Responsabilitati:

Principalele responsailiti:

Pregătirea lucrarilor care trebuie procesate prin colectarea, sortarea, organizarea și înregistrarea datelor, informațiilor și documentelor.
Completarea înscrierilor prin analizarea și auditarea documentelor, înregistrărilor și transmisiilor; cercetarea și rezolvarea problemelor de procesare.
Completarea e-mailurile de conversie prin coordonarea cerințelor; planuri de dezvoltare.
Oferirea de informații prin colectarea, analizarea și sintetizarea informațiilor; răspunzând la cereri.
Rezolvarea plângerilor prin investigarea problemelor și compunând răspunsurile; trimiterea plângerilor non-standard și a cauzelor potențiale către departamentele juridice sau guvernamentale.
Menținerea serviciilor de calitate prin monitorizarea standardelor; consilierea supraveghetorului potențialelor probleme.
Pregătirea rapoartelor, prin colectarea și analizarea informațiilor
Actualizarea cunoștințelor despre locuri de muncă prin participarea la oportunități educaționale.
Îmbunătirea reputației departamentului și organizației prin manegementul dreptului de proprietate (asset management).

Abilitati dobandite:

Comunicare cu echipa;
Abilitatea de a lucra sub presiune;
Luarea deciziilor;
Gestionare eficienta a timpului;
Auto-motivare;
Rezolvarea conflictelor prin discutii deschise;
Adaptabilitate;
Lucru in echipa;
Creativitate.

01.03.2015 - 31.08.2015

Departament: juridic

Titlu Job: legal intern

Responsabilitati:

Principale responsabilitati:

Furnizarea de servicii juridice corporate clienților din Romania, cat si din strainatate;
Elaborarea și revizuirea diverselor acorduri și documente juridice;
Cercetare juridică, monitorizare actualizări legale și traduceri;
Mentinerea contactului cu birourile guvernamentale;

Abilitati dobandite:

Capacitatea de a lucra rapid, independent, cu o supraveghere minimă și stabilirea priorităților; atenție la detalii, foarte organizat
Excelente abilități de comunicare în scris și vorbit în limba engleză
Competențe puternice de analiză și rezolvare de probleme
O personalitate fiabilă

01.04.2012 - 31.07.2012

Departament: juridic

Titlu Job: internship

Responsabilitati:

Principale responsabilitati:

Pregatirea documentelor juridice, asistenta in instanta.
Elaborarea și revizuirea diverselor acorduri și documente juridice
Cercetare juridică, monitorizare actualizări legale și traduceri din limbile germana si engleza

Abilitati dobandite:

Capacitatea de a lucra rapid, independent, cu o supraveghere minimă și stabilirea priorităților; atenție la detalii, organizare

studii

 

Facultati:

2015 - 2016 Masterat: la din Bucharest.
2011 - 2015 Facultate: la din Timiusoara.

Premii

Hobby-uri
Lectura,Filmele vechi



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close