Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.12.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2002

obiectiv

 

Companie care sa-mi perimita dezvoltarea continua a carierei si sa ofere posibilitati de promovare.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Arad

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2009 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Proiecte de marketing:lansarea brandului Patria Credit in piata, a presupus:
- pregatire materiale in-door si outdoor in sucursale (semnalistica sucursale,casete luminoase, standuri pliante, bennere, etc.)
- pregatire materiale publicitare(postere, brosuri, pliante)
- organizare conferinta de presa
- promovarea noului brand Patria Credit
- conceptia si creatia paginii de web: www.patriacredit.ro

Proiecte organizatorice/administrative:
- reorganizarea retelei de vanzari in zona rurala sub aspectul deschiderii unor sucursale noi si reorganizarii celor vechi
- coordonarea desfasurarii campaniei de cunoastere a clientelei si de actualizare a datelor personale ale clientilor
- coordonarea proiectului de declarare a datelor clientilor la Biroul de Credit

01.11.2007 - 01.10.2009

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager calitate

Responsabilitati:

- coordonarea departamentului Calitate
- coordonarea,proiectarea, dezvoltarea si implementarea unui sistem de management integrat conform standardelor : ISO 9001:2008 ; ISO 14001:2004 si OHSAS 18001:2007
- raportarea performantei in calitate a organizatiei(urmarirea feedback- ului de la clienti: monitorizare reclamatii si sugestii ale clientilor)
- identificarea si administrarea programelor de imbunatatire continua a calitatii (inclusiv prin metodele Kaizen)
- efectuarea auditurilor interne ale calitatii
- efectuarea anuala a analizei de management la nivelul companiei
- implementarea unui soft tip CRM - CRM Ascent - soft de monitorizare a relatiilor cu clientii (rapoarte vanzari,monitorizare reclamatii

Realizari:

Obtinerea certificarii sitemului de management integrat calitate - mediu - protectia mucii , de catre organismul de acreditare TUV

01.11.2006 - 01.11.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

- supervizarea tuturor proiectelor care se desfasoara in cadrul companiei
- coordonarea implementarii managementului si strategiei japoneze Kaizen in colaborare cu Institutul Kaizen din Romania
- coordonarea proiectul national ANL - reconstructia caselor persoanelor afectate de inundatii (sinistrati) efectuat in colaborare cu Agentia Nationala pentru Locuinte
- organizarea conferintei nationale anuale Gealan Romania(intocmire program conferinta, asigurarea logisticii )

Realizari:

Implementare unei noi strategii de management - Kaizen

01.03.2006 - 01.11.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator call center & customer care

Responsabilitati:

- dezvoltarea si coordonare departamentului Call Center in cadrul Grupului RTC
- coordonarea departamentului Back Office - intregul personal de suport operational pentru vanzari in Bucuresti si in teritoriu(total 45 asistenti de vanzari aflati in subordine)
- coordonarea departamentului Logistic-Facturare : 8 persoane
- stabilirea target-ului de vanzare pt fiecare din membrii echipei
- stabilirea bugetelor fiecarei campanii de vanzare

Realizari:

Reorganziarea departamentelor BackOffice si Facturare in cadrul companiei RTC si eficientizarea activitatiilor si proceselor desfasurate in aceste departamente

01.05.2005 - 01.03.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: project manager telemarketing

Responsabilitati:

- crearea departamentulul Telemarketing
- crearea ,coordonarea, instruirea si motivarea echipei de vanzari
- conceperea, editarea , distribuirea catalogului de prezentare a produselor Diverta
- elaborarea si implementarea procedurilor de lucru aferente activitatii de telemarketing
- cresterea portofoliului de clienti

Realizari:

Dezvoltarea relatiei de vanzare business-to-business in cadrul magazinelor Diverta

01.09.2003 - 01.04.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

- Creare si coordonare echipa de vanzari
- Construirea bugetului anual si stabilirea obiectivelor si a planului de afaceri
- Raportari periodice de activitate
- consolidarea relatiilor cu portofoliul de clienti, negociere si finalizarea contractelor de vanzare

Realizari:

Am condus o echipa de vanzari de 5 oameni
Am crescut vanzarile cu 30% in cele 5 judete care mi-au fost alocate

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: la din Timisoara.
1999 - 2003 Facultate: la din Timisoara.
1995 - 1999 Colegiu / Studii postliceale: la din Arad.

Activitati extracurriculare

buna capacitate de organizare si planificare, spirit analitic, leadership

Premii

Specializari:

-iunie 2003 - Certificat de competenta lingvistica pentru limba engleza , emis de Universitatea de Vest Timisoara

-mai 2007 - Manager al sistemului de management al calitatii, Certificat de absolvire emis de Ministerul Muncii , Educatiei si Cercetarii

-noiembrie 2008 - Auditor intern pentru sistemul de management al calitatii, certificat de absolvire inregistrat la Asociatia Registrului National al Auditorilor( ARNA)




Cursuri:

- noiembrie 2007 - Bazele TFM (Total Flow Management) -seminar al Institutului Kaizen Romania

- aprilie 2008 - TFM Coach - seminar al Institutului Kaizen Romania

- septembrie 2009 - 10 Days MBA - ESCP Europe, London

- aprilie 2010 - Managementul Proiectelor Finantate din Fonduri Europene Nerambursabile - Bucharest School Of Management,Romanian-Canadian MBA Program



aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close