Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.12.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.12.2011

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Marketing, Altele, Achizitii, Import - export, Petrol / Gaze, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - 30.04.2020

Departament: it software

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Coordonează activitățile din cadrul proiectelor de care este responsabil, supervizând direct resursele
și echipele implicate în proiecte;
Asigură circulația informației în cadrul proiectelor și pentru alte departamente ale companiei,
organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect în vederea unei mai bune organizări și îndepliniria
obiectivelor proiectului;
Face propuneri pentru îmbunătățirea modului de lucru pentru a maximiza eficiența atingerii
obiectivelor propuse;
Arhivează corespunzător documentația legata de proiect și se asigură de păstrarea confidențialității
acesteia;
Organizează trainingurile pentru partenerii companiei, în vederea pregătirii noilor utilizatori ai
platformelor;
Valorifică și dezvoltă oportunitățile pe durata implementării proiectelor

01.11.2017 - 31.03.2018

Departament: altele

Titlu Job: energy marketing manager

Responsabilitati:

Menținerea relațiilor comerciale cu actualii parteneri;
Gestionarea furnizorilor și a plăților de urmărire;
Să controleze și să supravegheze contractele de furnizare de energie și de achiziții de energie;
Responsabil cu activitatea de colaborare între autorități, operatori de distribuție și participanții de pe
piața energiei (Transelectrica, OPCOM);
Mă ocup de lărgirea portofoliului de clienți al companiei, contractând noi clienți
Raportări periodice către ANRE

01.01.2016 - 31.05.2017

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: manager de operatiuni

Responsabilitati:

Verificarea cantităților de energie electrică pe piețe și pe parteneri;
Întocmirea marjei de profit și a tabelului de trading;
Raportează periodic către ANRE;
Urmărirea piețelor externe de energie și a platformelor de tranzacționare a acesteia;
Coordonează elaborarea Raportului Anual solicitat de ANRE privind activitatea de furnizare a energiei
electrice;
Să analizeze cât mai bine și să comunice conducerii oportunitățile de comercializare a energiei în condițiile cele mai avantajoase;
Menținerea relațiilor comerciale cu actualii parteneri;
Gestionarea furnizorilor și a plăților de urmărire;
Să controleze și să supravegheze contractele de furnizare de energie și de achiziții de energie;
Responsabil cu activitatea de colaborare între autorități, operatori de distribuție și participanții de pe
piață a energiei (Transelectrica, OPCOM);
Colaborarea cu departamentele interne (finanțe, contabilitate, de compensare și de tranzacționare);
Dezvoltarea situațiilor financiare și contabile, calculul penalităților;
Furnizare de previziuni referitoare la achiziții / vânzări și schimburi comerciale de energie electrică;
Comunicarea agenților din teren directivele stabilite la nivel central.

01.07.2013 - 31.01.2016

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Oferă consultanță juridică necesară desfășurării activităţii curente în cele mai bune condiţii;
Asigură asistență juridică structurilor din societate în procesul de încheiere a contractelor sau a
convenţiilor de colaborare cu diferite instituţii;
Verifică legalitatea și conformitatea cu procedurile interne în vigoare a documentelor emise de diferite
departamente ale societății;
Asigură consultanță în activitatea de redactare a instrucţiunilor interne ale societăţii și actualizarea
acestora în conformitate cu legile în vigoare;
Preia, direcţionează si răspunde la apeluri, mesaje, mailuri;
Preia, înregistrează, distribuie la compartimentele implicate documente, îndosariază și arhivează
corespondența si mesajele primite din partea partenerilor, clienţilor și a celorlalţi angajaţi;
Redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activităţii zilnice;
Actualizează baza de date;
Își dă avizul cu privire la legalitatea actelor elaborate de societate;
Redactează adrese, notificări, diferite cereri către clienţii externi;
Întocmeşte proiecte de contracte împreună cu compartimentele funcţionale din cadrul societății;
Elaborează, analizează, modifica si adaptează contracte, acte adiţionale;
Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare;
Asigură respectarea procedurilor și participa la cercetări disciplinare;
Reprezintă societatea în relaţia cu toţi partenerii (furnizori, clienţi, creditori, debitori, bănci, birouri
notariale, administraţii financiare, ANCPI, Registrul Comerţului, Ministerul de Finanţe, etc.);

01.01.2011 - 30.06.2013

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: renewables junior project manager

Responsabilitati:

Identificarea perspectivelor și negocierea cu potențialii clienți pentru desfășurarea de proiecte
Fotovoltaice;
Construirea parcurilor fotovoltaice (în total 50 MWh);
Redactarea și structurarea documentației către diferite instituții publice sau private în vederea obținerii
avizelor și autorizatiilor necesare construirii parcurilor fotovoltaice;
Redactarea și structurarea documentație în vederea obținerii Licenței de Furnizare a Energiei Electrice
încheierea de contracte de prestări servicii, de colaborare sau de asistență juridică (DDL sau DDT);
Menținerea colaborării cu diferite instituții (ANRE, Ministerul Apărării, Autoritatea Aeronautică, Institutul
Național de Hidrologie și Gospodărire a Apelor, Consilii Locale, etc.);
Arhivarea documnetelor atât în format fizic cât și electronic;
Participarea la adunări ai principalilor investitori în domeniul energiei regenerabile din România și din
Străinătate;

01.09.2009 - 31.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari/asistent manager

Responsabilitati:

Identificarea nevoilor clienților și satisfacerea acestora;
Atingerea și depășirea targetului de vânzare al magazinului;
Să cunoască produsele și promoțiile desfășurate de angajator;
Să cunoască condițiile de creditare si să ofere cliențiilor informațiile solicitate;
Să supravegheze în permanență bunurile aflate în magazine;
Să afișeze și să verifice prețurile produselor din magazine;
Să asigure curațenia, manifestând grija față de aspectul produselor și al magazinului;
Să recepționeze, să verifice marfa venită în magazine;
Să raspundă de magazin și de personalul acestuia în lipsa directorului de magazin;

01.02.2009 - 31.08.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Organizarea POS - ului Orange în locatia Carrefour;
Reprezentarea companiei în relatîția cu partenerul de proiect, Carrefour;
Promovarea produselor și serviciilor companiei;
Consilierea clienților;
Verificarea documentelor pentru încheierea contractelor;
Rezolvarea situațiilor apărute în relația cu clientul;
Gestionarea stocurilor de marfă;
Distribuirea locală de materiale publicitare;
Transmiterea feedback-ului de la clienți;

01.05.2008 - 31.01.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

Prezentarea, promovarea și vânzarea de terminale GSM și servicii COSMOTE;
Atingerea obiectivelor de vânzari și activări;
Verificarea documentelor pentru încheierea contractelor;
Implementarea și respectarea politicii de vânzari a companiei;
Realizarea rapoartelor de vânzari și activări;
Transmitarea feedback-ului de la clienti către departamentele specializate;
Rezolvarea situațiilor apărute în relația cu clientul;
Pregătirea actelor de contabilitate (facturi, registru de casă, dispoziții de plată, etc.);

studii

 

Facultati:

2018 - 2020 Masterat: Managementul Proiectelor la SNSPA din Bucharest.
2004 - 2008 Facultate: Drept la Universitatea Hyperion din Bucharest.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Electronica si Electrotehnica la Liceul Energetic Campina din Campina.

Premii

Atestat in electrotehnica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close