Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.02.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.09.2006

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Publicitate, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Tipografii / Edituri, Confectii / Design vestimentar, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - 31.05.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: project manager/ expert achiziții publice

Responsabilitati:

1. Întocmirea dosarului achiziției, analiza și îndeplinirea conditiilor de calificare pentru participare la procedurile de achiziții publice din domeniul IT (pentru prestare servicii IT și furnizare de echipamente);
2. Integrarea ofertei tehnice întocmită de departamentul tehnic alături de documentele de eligibilitate și propunerea financiară;
3. Stabilirea eligibilității companiei ăn functie de criteriilor de calificare, a ponderilor de evaluare și a factorilor de evaluare;
4. Identificarea experților necesari participării la procedurile de achiziții publice și analiza documentelor suport furnizate de aceștia pentru îndeplinirea cerințelor solicitate de autoritatea contractantă;
5. Elaborarea matricei de conformitate a ofertei în concordanță cu cerințele caietului de sarcini, utilizată ca instrument de lucru de toate persoanele și departamentele implicate în elaborarea ofertei;
6. Efectuarea comenzilor către furnizori în vederea implementării proiectelor aferente procedurilor câstigate;
7. Urmarirea termenelor de livrare din partea furnizorilor și către clientul final, în conformitatea cu angajamentele asumate în contracte;
8. Urmărirea termenelor de implementare a serviciilor contractate.
9. Întocmirea contractelor de furnizare, a contractelor de servicii, proceselor verbale de predare – primire și recepție, a certificatelor de garanție și mentenanță;
10. Întocmirea situațiilor centralizatoare pentru evidența implementării fiecărui proiect în parte și pentru buna desfășurare a activității companiei.

01.07.2014 - 31.05.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: expert achiziții publice

Responsabilitati:

1. Verificarea procedurilor de achiziții publice desfășurate de beneficiari publici și privați în cadrul proiectelor cu finanțare nerambursabilă din POS CCE, axa 3 – în cadrul proiectului “Asistență tehnică pentru susținerea activităților de monitorizare a proiectelor finanțate în cadrul Axei III POS CCE”, Beneficiar – Ministerul Societății Informaționale;
2. Verificarea procedurilor de achiziții publice desfășurate de beneficiari publici privind achiziţii publice realizate în cadrul proiectului "Extinderea și reabilitarea infrastructurii de apă și apă uzată în județul Alba";
3. Întocmirea dosarului achizitiei, analiza și îndeplinirea condițiilor de calificare pentru participare la procedurile de achizitii publice;
4. Identificarea expertilor necesari participării la procedurile de achiziții publice;
5. Întocmirea contractelor de furnizare, a contractelor de servicii, proceselor verbale de predare – primire și recepție;
6. Monitorizarea și evidența contractelor de furnizare produse/ prestări servicii;
7. Stabilirea criteriilor de calificare, a ponderilor de evaluare și a factorilor de evaluare.

01.07.2010 - 31.07.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant în management/expert achiziții publice

Responsabilitati:

Organizarea procedurilor de achiziție publică în cadrul proiectelor a căror beneficiari sunt autorități publice locale care se supun prevederilor OUG 34/ 2006:
1. Întocmirea referatelor de necesitate;
2. Întocmirea notelor justificative, în conformitate cu prevederile OUG 34/ 2006;
3. Stabilirea criteriilor de calificare, a ponderilor de evaluare și a factorilor de evaluare;
4. Participarea la ședintele de deschidere și ședinte de evaluare privind procedurile de achiziții publice;
5. Participarea la comisiile de evaluare a ofertelor;
6. Suport în elaborarea proceselor verbale de deschidere a ofertelor și a proceselor verbale de selectare a ofertei/ ofertelor câștigătoare;
7. Întocmirea contractelor de furnizare, a contractelor de servicii, proceselor verbale de predare – primire și recepție;
8. Monitorizarea și evidența contractelor de furnizare produse/ prestări servicii
9. Întocmirea dosarului achiziției;
10. Analiza și îndeplinirea condițiilor de calificare pentru participare la procedurile de achiziții publice;
11. Identificarea experților necesari participării la procedurile de achiziții publice.

01.01.2010 - 30.04.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant in management

Responsabilitati:

Verificarea modalității de organizare și desfășurare a procedurilor de achiziție publică în cadrul proiectelor a căror beneficiari sunt autorități publice locale care se supun prevederilor OUG 34/ 2006:
1. Verificarea dosarului de achiziție întocmit de beneficiar;
2. Analiza modalității de îndeplinire a cerințelor de calificare și selecție de către operatorii economici participanți la procedurile de achiziții publice;
3. Verificarea modalității de îndeplinire a cerințelor minime ale caietului de sarcini în cadrul ofertei tehnice;
4. Verificarea documentației de atribuire a contractelor având în vedere prevederile legale în vigoare la momentul desfășurării acesteia;
5. Verificarea documentelor administrative întocmite de beneficiar în cadrul procedurii de achiziție publică.

Acordarea de asistență beneficiarilor autorități publice locale în organizarea și desfășurarea procedurilor de achiziție publică prin:
1. Întocmirea referatului de necesitate, dupa caz;
2. Întocmirea notelor justificative, în conformitate cu prevederile OUG 34/ 2006, dupa caz;
3. Stabilirea criteriilor de calificare și selecție a ofertantilor, a criteriului de atribuire, a ponderilor de evaluare și a factorilor de evaluare, după caz;
4. Acordarea de asistență autorității contractante în formularea răspunsurilor la solicitările de clarificări formulate de posibili ofertanți, formularea de puncte de vedere pentru contestațiile înaintate CNSC, formularea de solicitări de clarificări ca urmare a analizării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție;

Elaborarea ofertelor și a documentelor de calificare și selecție în vederea participării TDP Partners SRL la proceduri de ahiziție publică:
1. Analiza cerințelor de calificare și selecție din cadrul documentației de atribuire;
2. Identificarea experților necesari participării la procedurile de achiziții publice;
3. Elaborarea documentelor de calificare și selecție, a ofertei tehnice și a ofertei financiare;
4. Participarea la ședințele de deschidere a ofertelor;
5. Întocmirea contractelor de furnizare, a contractelor de servicii, proceselor verbale de predare – primire și recepție.

Activități specifice departamentului de vânzări
1. Culegerea şi transmiterea către departament a informaţiilor actualizate privind lansările sesiunelor de proiecte;
2. Coordonarea activităţii de promovare a serviciilor de consultanţă oferite de firmă;
3. Analiza eligibilităţii clientului şi a proiectelor în etapa precontractuală;
4. Ofertarea clienţilor şi negocierea ofertelor de consultanţă;
5. Elaborarea contractelor şi semnarea acestora;
6. Gestionarea parteneriatelor active ale angajatorului;
7. Păstrează legătura cu Autoritaţile de Management pentru ultimele informaţii cu privire la deschiderea sesiunilor de depunere şi stabilirea eligibilităţii proiectelor noi;
8. Emiterea de rapoarte privind activitatea departamentului şi eficienţa acestuia;
9. Gestionarea şi urmărirea interviurilor aplicanţilor şi angajarea lor in funcţie de cerinţele socieţătii.

01.02.2009 - 15.05.2009

Departament: banci

Titlu Job: stagiu de practica

Responsabilitati:

- Atragerea de clienti noi pentru deschiderea conturilor bancare de economisire,
- Cooptarea de colegi noi pentru dezvoltarea organizatiei,
- Completarea formularelor necesare deschiderii conturilor de economisire,
- Preluarea apelurilor telefonice.

studii

 

Activitati extracurriculare

- Spirit de echipa, experienţa muncii in echipa inca din facultate când am participat la proiectele practice derulate in cadrul facultăţii,
- Ambiţioasă şi motivată; perseverentă în atingerea obiectivelor,
- Optimistă,
- Ma integrez usor in colectiv,
- Entuziastă, puternic motivată, responsabilă, manifest capacitate pentru multitasking,
- Capacitate ridicata de lucru,
- Ma adaptez extrem de uşor, posed o bună rezistenţă la stres şi dorinţă de a învăţa.


Informatii suplimentare:

Decembrie 2010 - Specializare in Microsoft Excel cu ajutorul unui curs de specializare pentru avansati, pus la dispozitie de catre Angajator.
Intre anii 1 si 2 de facultate, pe perioada vacantei de vara, am activat ca voluntar la Casa de Copii Orfani, Onesti, jud. Bacau.

Premii

Certificari
Jun 2016 - Jun 2016: PRINCE2 Foundation certificate in Project Management

Jan 2014 - Jan 2014: Certificat de perfecționare - Expert Achiziții Publice.
Cod COR - 214946
Organizator – Euro Best Team
Recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, Autoritatea Națională pentru Calificări și Ministerul Educatiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
Mar 2013 - Mar 2013: Certificat de perfecționare - Manager de proiect
Cod COR – 242101
Organizator CNFPP Titus Flavius Vespasian
Recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, Autoritatea Națională pentru Calificări și Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close