Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.10.2006

obiectiv

 

Imbunatatirea in permanenta a nivelului de performanta profesionala

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Service / Reparatii, Management, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: project administrator

01.05.2016 - 31.10.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: procurement services coordinator

01.05.2014 - 30.04.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: procurement support specialist

Responsabilitati:

- Reprezinta interfata pentru solicitanții interni și clienti interesati să înțeleagă în mod clar obiectivele departamentului
- Oferirea de suport clientilor interni, externi, managementului, ofera rezultate finale, analiză și rapoarte create sau extrase din SAP și interpretate in functie de criteriile dorite
- Validarea ordinelor de achizitii (PO) prin diferite instrumente, procese și politici
- Monitorizeze și să supravegheze procesul general de emitere a ordinelor de achizitii (PO) cu ajutorul instrumentelor interne Ericsson
- Emiterea și gestionarea PO-urilor
- Administrarea unei căsuțe poștale dedicate (de exemplu, înregistrarea și monitorizarea cererilor, coordonarea cererilor către o altă echipă / structură, dacă este necesar, rezolvarea cererilor)
- Lucrul cu diferite instrumente de proces cum ar fi: Outlook, SAP, Ericsson Buyer (IBX Tool), instrumente eProcurement (pentru Cereri de ofertă)

01.04.2013 - 31.05.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Instruirea proactiva a membrilor departamentului în instrumente relevante (Concur)
- Prelucrarea si distribuirea informațiilor în cadrul departamentului, inclusiv electronic și fizic
- Administrare situatiilor de securitate, de exemplu carduri de acces cu coordonarea managerului de departament
- Organizarea aranjamentele de călătorie, inclusiv achizitionarea biletelor de avion, rezervări hoteliere
- Monitorizarea eficiența a activităților în scopul reducerii costurilor
- Responsabil pentru achizițiile bazate pe cerere în conformitate cu procedura aprobată
- Plasarea comenzilor (PO) în aplicatia utilizata de catre client (EB & SAP) pentru toate serviciile oferite de MT&T și celor conform cu cererea clientului
- Responsabil pentru crearea deconturilor în aplicația clientului (Concur) și a plăților în avans
- Asigură servicii de protocol
- Oferă asistență și sprijin pentru managerii din alte departamente cu privire la aspectele referitoare la admin, logistica, achizitii etc.

01.09.2012 - 31.03.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- Prelevarea apeluri telefonice către linii interne
- Prelevarea și trimiterea de mesaje către angajati
- Primirea și trimiterea de corespondenta (curier, posta, e-mail)
- Activități de protocol: primirea vizitatorilor, comenzi de catering
- Rezervarea de bilete de calatorie și cazare pentru angajații care călătoresc
- Emiterea Comenzilor de achiziție (PO) pentru diverse facturi - protocol, papetarie de birou și alte achiziții pentru angajați - telefoane, produse si accesorii IT

01.06.2012 - 30.09.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Inregistrarea si verificarea tranzactiilor economice in contabilitate, conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei (cronologic si sistematic);
- Asigurarea compatibilitatii cu legislatia fiscala in privinta intocmirii si evidentei documentelor si a inregistrarii acestora in contabilitate;
- Efectuarea operatiunilor financiare zilnice ale companiei;
- Verificarea si inregistrarea documentelor contabile de orice natura in aplicatiile interne;
- Intocmirea rapoartelor specifice activitatii.

01.08.2011 - 30.06.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Stabilește, dezvolta si mentine relatii de afaceri cu membrii actuali și potențiali clienți din segmentul de piață alocat generand noi membri prin colectarea de referințe
- Efectueaza apeluri telefonice si prezentari catre membri existenți și potențiali
- Propune oferte clare și eficiente de aderare pentru clienții actuali și potențiali
- Ofera managementului rapoarte verbale și scrise cu privire la nevoile clientilor, probleme, interese și potențiale noi produse și servicii

01.09.2007 - 31.07.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate primara: inregistrarea facturilor in registrele de intrari si iesiri, emiterea de facturi

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Constabilitatea si auditul afacerii la Universitatea Ovidius Constanta, Facultatea de Stiinte Economice din Constanta.
2007 - 2010 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Ovidius Constanta, Facultatea de Stiinte Economice din Constanta.

Premii

Certificari
Aug 2018: Certified Associate in Project Management (CAPM)
Licenta 2240106
Project Management Institute
Dec 2016: ITIL Foundation
Licenta 04082557-01-4JP3
APMG International
Voluntariat
Nov 2015: EcoAssist Association
Organizarea in cadrul companiei Ericsson a unei echipe de voluntari
Aug 2015: Membru CSR - Ericsson Telecommunications Romania
- Membru activ al echipei de responsabilitate sociala
- Organizarea de strangeri de fonduri
- Organizarea de actiuni caritabile, ecologiste si sociale
Traininguri
May 2015: Project Management Fundamentals

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,mediu,avansat)

turcă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close