Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.08.2004

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Petrol / Gaze, IT Software

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: programator java

01.03.2017 - 31.03.2019

Departament: it software

Titlu Job: programator java

01.03.2014 - 30.11.2016

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer proiect

Responsabilitati:

-Inginerul pe Proiect este responsabil pentru executarea corectă a proiectului pe baza specificațiilor clientului și în conformitate cu strategia proiectului,lucreaza în cadrul unei echipe pentru a oferi unul sau mai multe proiecte în paralel. Colaboreaza cu Managerul de Proiect pentru a stabili cursul de acțiune necesar pentru a furniza execuția corectă a proiectului conform specificațiilor clientului

-revizuirea cererilor de oferte de pret si realizarea unui process cat mai curat referitor la aspectele tehnice , comerciale si legale.
-asigurarea de asistenta tehnica si comerciala clientilor.
-monitorizarea ofertelor de pret , si monitorizarea comenzilor.a
-munca in echipa cu inginerii de vanzari in scopul de a intelege strategia de vanzari pentru diferite regiuni.
-administrarea casutei de email .
-realizarea de support tehnic pentru inginerii de vanzari sau client.
-escaladeaza situatiile in momentul in care este necesar.
-realizarea de oferte de pret corecte utilizand programme de dimensiunare si aplicatii interne .

01.03.2013 - 31.03.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consilier suport tehnic business

Responsabilitati:

-Mentinerea de legaturi cu toate departamentele tehnice din UPC (Noc Support , Admin Teams, Network Operations , Customer Operations , IT )
-Deschiderea de tichete pentru colegii din Level 2 suport (Remedy sistem de ticheting);
-Conectare remote utilizand ssh si telnet la terminale locale (Cisco ,Alied Telesyn ,zyxel ) si efectuare de verificari pentru a determina natura problemei si rezolvarea ei ;
-Utilizarea de platforme performante de verificare si monitorizare conexiuni (Serverasure Advanced ,Cacti,smokeping);
-Troubleshooting prin telefon sau email pentru conexiuni de internet , telefonie , televiziune si alte servicii aferente ;
-Rezolvare de tichete deschise de colegii de departamentul tehnic (Persoane Fizice), tichete cu probleme deosebite si prioritate ridicata referitor la viteza mica pe conexiune si situatii speciale de telefonie;
-Suport tehnic pentru servere de email si conturi de hosting.
-Support Office 365
-Analiza de apeluri din departamentul tehnic pentru persone fizice si oferirea de feedback superiorilor.
-Aplicarea tehnicilor de customer care si customer support dobandinte prin traininguri interne . (Pro Customer )
-Administrarea si gestionarea casutelor de email din sistem
-Verificare si monitorizarea sistemelor de provizionare a serviciilor
-Cunoasterea procedurilor de presales si sales si atragerea clientilor + preretentie .
- am avansat la nivel 1 consilier suport tehnic juridic am intampinat provocari si situatii deosebite peste care am trecut cu bine,si desigur promovarea a adus un plus de cunostinte.

16.08.2010 - 08.03.2013

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consilier suport tehnic

Responsabilitati:

- Suport tehnic pentru conexiuni de internet , telefonie si televiziune pentru clienti pers fizice;
-Mentinerea de legaturi stranse cu toate departamentele tehnice si comerciale in vederea solutionarii situatiilor in timpul agreat in contract (SLA);
-Prezentarea produselor si serviciilor companiei potentialilor clienti ,reofertarea clientilor existenti in vederea prelungirii contractelor existente
-Aplicarea de tehnici pro customer si preretentie
-Gestionarea apelurilor in functie de nivelul de apleri primite
-Pregatirea noilor colegi ,
-Troubleshooting pe toate sistemele de operare windows disponibilie
-Troubleshooting pe majoritatea sistemelor de operare de tip linux
-Asistenta in configurarea/reconfigurarea routerelor oferite de companie (Cisco , Netgear , Tehnicolor , Thomson )
-Organizarea timpului si gestinarea celor mai dificile situatii aparute in departament.
-Inlocuirea superiorlor in timpul in care nu erau disponibili constand in managementul echipei din care faceam parte .
-Refresh traininguri periodice oferite echipei si analiza performantelor ,efectuarea de rapoarte si inaintarea lor catre superiorul direct .

Realizari:

1.In anul 2012 si 2013 am primit prime si bonusuri deoarece am fost desemnata cel mai bun agent din echipa din care fac parte.
2.Promovarea spre un alt departament ca urmare a rezultatelor bune obtinute ca si consilier suport tehnic.

15.07.2008 - 15.09.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- am lucrat pe partea de licitatii
- am efectuat situatii de lucrari
- am efectuat calcul de antemasuratoare (calul cantitati de beton , armaturi )
- am utilizat pachetul excell
- am efectuat calcule in excell

Realizari:

- am pus in practica cunostintele dobandite in facultate
- am dobandit conostinte noi

15.06.2007 - 29.09.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- preluam comenzile de la clienti .
- serveam clienti cu produselele comandata
- incasam banii si returnam restul corect unde era cazul .

Realizari:

- Imbunatatirea limbii engleze

studii

 

Facultati:

2016 - 2017 Facultate: Java Development Course la Scoala Informală de IT din Cluj Napoca.
2009 - 2011 Masterat: la din Cluj Napoca.
2005 - 2009 Facultate: la din Cluj Napoca.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: la din Zalau.

Premii

Certificari
Nov 2014 - Nov 2014: DELF B1
certificat limba franceza

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close