Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.12.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.08.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa pot lucra intr-un mediu adecvat, profesionist,unde sa existe concurenta si unde sa ma pot dezvolta continuu, sa am un venit motivant conform dificultatii muncii prestate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Mediu de lucru decent, un mediu competitiv in care resursele umane sa fie puse pe primul plan.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, IT Software, IT Hardware, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2013 - 31.10.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar asociatia “salveaza o inima”

Responsabilitati:

DREPTURILE SI OBLIGATIILE VOLUNTARULUI:
3.1 Drepturi:
- de a fi tratat ca si coleg cu drepturi egale de catre intreg stafful Asociatiei;
- de a participa activ la elaboarea si derularea programelor in considerarea carora se incheie prezentul contract;
- de a desfasura activitati in concordanta cu pregatirea sa profesionala;
- de a i se asigura un loc unde sa-si desfasoare activitatea si accesul la echipamentul si consumabilele necesare derularii activitatii;
- de a i se asigura de catre beneficiarul voluntariatului, protectia muncii, in functie de natura si de caracteristicile activitatii pe care o desfasoara;
- de a i se elibera de catre beneficiarul voluntariatului, certificatul nominal care atesta calitatea de voluntar;
- de a i se rambursa cheltuielile efectuate in timpul si in legatura cu activitatile desfasurate de voluntar si care fac obiectul prezentului contract, prestabilite de catre beneficiarul voluntariatului;
- de a beneficia de titluri onorifice, decoratii, premii, in conditiile legii;
3.2 Obligatii:
- sa indeplineasca la timp sarcinile primite din partea beneficiarului voluntariatului;
- sa anunte din timp orice schimbare survenita in derularea programului (inclusiv intarzieri, absente, etc.);
- sa prezinte documentele justificative pentru cheltuielile efectuate in timpul si in legatura cu activitatile desfasurate de voluntar si care fac obiectul prezentului contract, pana la sfarsitul lunii in care au fost efectuate cheltuielil (in caz contrar, sumele nu se mai deconteaza);
- sa prezinte supervizorului rapoartele de activitate;
- sa pastreze confidentialiatea informatiilor la care are acces in cadul activitatilor de voluntariat, inclusiv dupa incetarea activitatii;
- sa participe la cursurile de instruire organizate, initiate sau propuse de catre beneficiarul
voluntariatului;
- sa cunoasca misiunea si activitatile beneficiarului voluntariatului;
- sa ocroteasca bunurile pe care le foloseste in cadrul activitatii de voluntariat;
- sa aiba un comportament adecvat;
- sa cunoasca si sa respecte procedurile, politicile si regulamentele interne ale beneficiarului voluntariatului.

Presedinte Asociatia “Salveaza o inima”
http://salveazaoinima.wordpress.com

Placinta Vlad Dumitru

salveazaoinima@gmail.com

01.09.2012 - 31.03.2020

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: administrator site/redactor sef

Responsabilitati:

Administrare site, redactare/tehnoredactare articole online, editare, procesare imagini, articole.

01.05.2012 - 31.03.2019

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar, asociatia sens civic

Responsabilitati:

Obligatii:
- sa indeplineasca la timp sarcinile primite din partea beneficiarului voluntariatului;
- sa anunte din timp orice schimbare survenita in derularea programului (inclusiv intarzieri, absente, etc.);
- sa prezinte documentele justificative pentru cheltuielile efectuate in timpul si in legatura cu activitatile desfasurate de voluntar si care fac obiectul prezentului contract, pana la sfarsitul lunii in care au fost efectuate cheltuielil (in caz contrar, sumele nu se mai deconteaza);
- sa prezinte supervizorului rapoartele de activitate;
- sa pastreze confidentialiatea informatiilor la care are acces in cadul activitatilor de voluntariat, inclusiv dupa incetarea activitatii;
- sa participe la cursurile de instruire organizate, initiate sau propuse de catre beneficiarul
voluntariatului;
- sa cunoasca misiunea si activitatile beneficiarului voluntariatului;
- sa ocroteasca bunurile pe care le foloseste in cadrul activitatii de voluntariat;
- sa aiba un comportament adecvat;
- sa cunoasca si sa respecte procedurile, politicile si regulamentele interne ale beneficiarului voluntariatului.
http://senscivic.ro/
adresa de email: asc@senscivic.ro
Carabelea Andrei

10.02.2011 - 10.03.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: cv analyst

Responsabilitati:

In urma unei colaborari cu cei de pe situl www.bestjobs.ro am analizat un numar de Cv-uri ale unor useri care doreau acest lucru.
In urma analizei am trimis un feedback clientului pentru imbunatatirea Cv-ului.

Recomandare la cerere.

28.10.2009 - 31.08.2011

Departament: it software

Titlu Job: administrator sistem

Responsabilitati:

- Instalare windows / programe, crearea de retele si intretinerea lor
- Asigurarea bunei functionari a serverelor de gazduire internet
- Instalarea, configurarea, mentenanta de sisteme Windows , Linux;
- Modificarea si adaugarea de noi statii de lucru in retea (cablare, configurare, statie, switch-uri)
- Configurare retele, imprimante;
- Elemente de securitate Spam, Antivirus
- Gestionarea echipamentelor periferice;

Realizari:

Am indeplinit cu succes atributiunea suplimentara de administrator de sistem in cadrul liceului "Dimitrie Leonida", aici activam ca si profesor de limba engleza in acelasi timp. Din pasiune pentru calculator am invatat multe lucruri noi si le-am aprofundat pe cele care le cunosteam deja.

01.11.2008 - 31.07.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent resurse umane

Responsabilitati:

- Intervievarea aplicantilor pentru centrul ATCR Iasi. Interviul consta intr-o discutie cu candidatul in limba englza de aprox. 30 min.
- Selectarea candidatilor pentru training.
- Imbunatatirea cunostintelor de limba engleza a candidatilor admisi (35 studenti si elevi) prin metode moderne (utilizare laptop, videoproiector, prezentari Power Point).

- Coordonarea echipei de 35 de participanti in programul ATCR;
- Imbunatatirea cunostintelor de limba engleza de la mediu la avansat;
- Crearea unui mediu de lucru pozitiv intre participanti;
- Indeplinirea cu succes a obiectivelor training-ului.
- bonusuri pentru performanta
- posibilitatea de a calatori (atat in Romania cat si in Olanda) pentru schimb de experienta intre cei care presteaza acelasi job.

07.01.2008 - 31.08.2009

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba engleza

Realizari:

- Organizarea concursului de Limba engleza la nivelul scolii;
- Organizarea si coordonarea Olimpiadei de Limba Engleza la nivelul scolii, plus corectarea lucrarilor;
- Coordonator al actiunii umanitare, "Un zambet pentru fiecare" destinata copiilor cu dezabilitati de la Scoala Holban;
- Coordonator al actiunii umanitare "Mos Craciun pentru o zi" destinata copiilor din Centrul de Plasament Bucium. Ca parteneri am atras Radio VoxT, Ziarul de Iasi si ASCOR (Asociatia Studenteasca a Crestinilor Ortodocsi Romani).

01.09.2007 - 01.02.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: agent vanzari - part time

Responsabilitati:

Asigurarea pentru pensii private.

Realizari:

Am resusit sa realizez si 20 de contracte intr-o luna.

01.09.2007 - 31.08.2020

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba engleza

Responsabilitati:

- Responsabil la niveulul scolii cu implementarea proiectelor educatioanle cat si la nivel de comunicare.
- Sef al comisiei metodice de Limba Engleza.
- Administrator sistem, retea.
- Realizarea sitului scolii si administrarea lui (www.scciortesti.webs.com)
Pana in acest moment mi-am indeplinit cu succes toate atributiunile de serviciu.
Dl. Director Popa Dorel C-tin

01.09.2007 - 02.01.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba engleza

01.09.2004 - 14.08.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: broker asigurari

Responsabilitati:

Fac toate tipurile de asigurari.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Master in Managementul Resurselor Umane (MRU), 1,5 ani, zi, Universitatea "Al. I. Cuza", Iasi din Iasi.
2003 - 2007 Facultate: Istorie - Limba Engleza la Facultatea de Istorie, specializarea Istorie - Limba Engleza, 4 ani, zi, Universitatea "Al. I. Cuza", Iasi din Iasi.

Premii

- Training "Manager Resurse Umane", in cadrul C.R.E.A (Cooperare Regionala Pentru Execelenta Antreprenoriala), curs de 30 ore, 2011, detin diploma in acest sens.
- Training "Management performant la locul de munca", in cadrul C.R.E.A (Cooperare Regionala Pentru Execelenta Antreprenoriala), curs de 30 ore, 2011, detin diploma in acest sens.
- Am absolvit cursurile de Psiho-Pedagogie Scolara, atat pentru predarea Istoriei cat si a Limbii Engleze, diploma in acest sens.
- Cursuri de utilizare PC - diploma de "Operator Calculator, Electronic si Retele", curs cu durata de 3 luni, diploma in acest sens.
-Curs "Calitatea educatiei in invatamant" (ARACIS, ARACIP), cu durata de 3 luni, diploma in acest sens.
- Examenul de Definitivat in Invatamant, absolvit in august 2010, diploma in acest sens.
- Pariticipare la cursul Sustainability Education Program (SEP) (http://sep.aieseciasi.ro), 8-9 mai, diploma in acest sens.
- Am frecventat in liceu cursuri de teatru, am facut parte din trupa de teatru a liceului alaturi de care am castigat diferite premii la nivel judetean in diferite competitii. Am colaborat si cu revista liceului, in care am scris diferite articole.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close