Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.09.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.08.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa am posibilitatea de a evolua la locul de munca in vederea construirii unei cariere de succes, sa am destule motivatii. Caut sanse sa dovedesc, ca sunt un angajat de incredere, ca sunt o persoana hotarata, care este capabila sa isi indeplineasca sarcinile primite. Un alt obiectiv este de a ma integra in colectivul de la locul de munca si sa cooperez la dezvoltarea firmei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Un loc de munca, unde este o placere sa lucrezi, bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Tipografii / Edituri, Import - export, Protectia muncii

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2014 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: procurement planner

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- monitorizarea cantitatii de materie prima din depozit si in functie de stoc si de planificare de productie emiterea de comenzi catre furnizori
- verificarea livrarii conform termenelor stabilite in contracte / comenzi, rezolvarea eventualelor neconcordante la receptia marfii
- rezolvarea eventualelor reclamatii cu privire la calitatea / cantitatea marfii livrate
- mentinerea stocurilor la nivelul optim
- reducerea costurilor legate de livrarea / depozitarea stocurilor de materie prima
- mentinerea parametrilor SAP (safety stoc, safety time, analiza ABC, LT ) la nivel de materie prima pentru a asigura costuri logistice scazute
- evaluarea continua a furnizorilor si implementarea de solutii alternative pentru a atinge obiectivele comune (0% livrari gresite, 100% livrari la timp, implementare concepte ca: consignment, ship to line, ship to supermarket)

01.02.2014 - 30.11.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: sef departament logistica

Responsabilitati:

Responsabilitati: gestionare proiecte pe clientii atribuiti, planificarea, organizarea si urmarirea transporturilor catre clienti, asigurarea comunicarii eficiente intre client, departamentul de logistica si alte departamente implicate, colaborarea cu clinetii, realizarea de analize privind reperele produse / livrate / in stoc, verificarea fizica a produsului facturat si informarea clientului asupra discrepantelor, intocmirea rapoartelor specifice postului
Am evitat oprirea productiei la client prin asigurarea produselor cerute cu un transport special.

01.05.2013 - 28.02.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer

Responsabilitati:

Responsabilitati: generarea comenzilor catre furnizori pe baza specificatiilor tehnice primite de la inginerul de project; primirea notelor de confirmare a comenzilor si notele de livrare, urmarirea datelor de livrare, procesarea facturilor primite, responsabil pentru activiati de Trade Compliance referitoare la achizitii si oferirea de suport pentru responsabilul de achizitii strategice in activitatile de Trade Compliance si statisticile legate de achizitii, verificare stocurilor si emiterea de comenzi pentru refacerea lor - dupa caz, cautarea de furnizori noi, inceprea colaborarii cu acestia, stabilirea aspectelor financiare ale colaborarii
Am tinut stocul la un nivel optim, am reusit sa aduc marfa in timp pentru toate proiectele la care am lucrat. Am stabilit legaturi cu mai multi funizori din tara pentru a scade cheltuielile cu produsele comandate.

01.07.2011 - 31.05.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: referent relatii externe

Responsabilitati:

Responsabilitati: monitorizarea cantitatii de materie prima din depozit si in functie de stoc si de planificare de productie, emiterea de comenzi catre furnizori, verificarea livrarii acesteia conform termenelor stabilite in contracte, rezolvarea eventualelor neconcordante la receptia marfii, rezolvarea eventualelor reclamatii cu privire la calitatea marfii, efectuarea de export de materie prima spre celelalte fabrici ale grupului Fujikura. Alte responsabilitati sunt participarea la inventarul trimestrial, rezolvarea eventualelor discrepante aparute dupa inventar.
Printre realizarile mele pot enumera gasirea mai multor probleme de ordin ingineresc in producerea unor cabluri, probleme care generasera pierderi de materie prima insemnate. Aceste probleme a fost remediate la cererea mea.

01.06.2008 - 31.05.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele ca agent servicii client in judetele Bistrita Nasaud, Cluj si Mures erau pastrarea legaturii cu clientii firmei, cu primariile, institutiile publice, care se aflau in zona mea de activitate.De asemenea eram responsabil cu obtinerea de autorizatii, avize de constructie pentru panouri, de la prestatorii de servicii (Gaze, Apa, Telefonie, Electrica, Salubritate,samd), acolo unde era nevoie; contracte cu prestatorii de servici si primarii(Electrica, RATUC, iluminat public)
Pe langa aceste atributii, faceam evaluari de zone pentru posibile noi locatii de panouri, monitorizam suporturile existente in teren, prelucram datele de monitorizare ale panourilor.
De asemenea tineam legatura cu prestatorii care lucrau cu firma noastra, prestatori care decorau cu reclame, montau/demontau panourile sau cei care decorau mijloacele de transport in comun.
Participam la tururi de locatii cu clientii care doreau amplasarea unor panouri pentru reclamele lor.
Printre realizarile mele se numara semnarea unor contracte cu Primaria Municipilui Turda si Primaria Orasului Sovata pentru furnizarea energiei electrice de la iluminatul public pentru trei respectiv cinci casete publicitare montate pe stilpi.Pe langa semnarea acestor contracte, am demarat procesele de avizare, autorizare, montare si racordare la aceste casete. Aceste procese de avizare, autorizare implicau semnarea unor contracte de inchiriere cu SC Electrica SA, prin SDEE Cluj si SDEE Mures pentru stalpi.

01.06.2007 - 31.01.2008

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau de a face legatura intre birouri si beneficiari ai programelor FRCCF, respectiv persoanele care dorea informatii privind fundatia.Eu eram cel care se ocupa de exemplu de pregatirea salii de conferinta la diferite evenimente, eu indrumam beneficiarii spre centrele fundatiei sau spre asistentul social de care apartinea zona unde statea.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Ecologie si Protectia Mediului la Universitatea Babes-Bolyai, Facultatea de Biologie-Geologie din Cluj-Napoca.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

maghiară(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close