Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.10.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.02.2004

obiectiv

 

Obiectivul principal este de a gasi un job care sa ma satisfaca atat pe plan profesional cat si pe cel financiar. Un mediu care sa-mi dea posibilitatea sa-mi pun in aplicare cunostintele, si totodata oportunitatea de a asimila cunostinte noi.

Salariu: nespecificat

Beneficii: asigurare medicala, bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: process manager

01.09.2014 - 01.02.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: administrator catalog de servicii informatice - dep. achizitii

01.03.2013 - 01.09.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: team coordinator

Responsabilitati:

- Responsabila cu administrarea tuturor angajatilor, aspecte legate de: organigrame, managementul bunurilor si a achizitiilor, beneficii flexibile, formare și dezvoltare, instrucțiuni de lucru, program de initiere pentru noi angajati;
- Implicata direct în procesul de recrutare locala: participarea la târguri de joburi, selectare de CV, interviuri telefonice, teste de limba engleza, interviuri față-în-față, împreună cu managerul angajator.
- Organizarea de evenimente si prezentari locale si internationale in cadrul companiei - facilități, catering;
- Coordonarea lunară a adunărilor generale cu toți angajații;
- Booker de călătorie pentru toți angajații din România, angajații din Marea Britanie și angajații din Belgia
- Super utilizator pentru două sisteme de rezervare diferite: baza de date Lotus Notes și un instrument on-line de rezervari;
- Responsabila cu activitatea de raportare a călătoriilor.
- Punerea în aplicare a programelor și proceselor interne în scopul de a contribui la dezvoltarea de fiecare angajat: administrarea cursurilor de limbă, coordonarea programului de recunoastere a meritelor.
- Acordarea asistenței în dezvoltarea biroului din Cluj, asistenta a angajaților Cluj prin actualizarea în mod constant a politicile interne și materialelor de instruire internă și de coordonarea proiectelor interne.
bonuri de masa, decontarea transportului in comun, asigurare medicala, prime anuale, reduceri pe baza cardului de companie

01.10.2011 - 01.03.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Organizarea agendei directorului general, programarea intalnirilor, primirea clientilor;
- Redactarea contractelor, pregatirea documentatiilor pentru diferite proiecte;
- Cautarea de oferte si contactarea furnizorilor;
- Emiterea facturilor, chitantelor, ordinelor de plata, intocmirea Registrului de Casa;
- Indosarierea si organizarea arhivei de documente;
- Anticiparea si comunicarea problemelor existente si potentiale catre superiorul ierarhic;
- Coordonarea si planificarea concediilor, recrutarilor pentru posturile vacante in firma;
telefon, laptop

01.06.2011 - 01.10.2011

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- Intocmirea bazei de date a firmelor si partenerilor;
- Organizarea agendei zilnice;
- Contactarea partenerilor in vederea mentinerii legaturii cu acestia;
- Redactarea si intocmirea documentelor incredintate;
- Transmiterea si preluarea corecta a mesajelor sosite pe mail, fax si telefonic;
- Identificarea si trimiterea de solicitari posibililor parteneri;
- Arhivarea documentelor specifice proiectelor incheiate;

15.08.2008 - 01.06.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Asigurarea suportului administrativ pentru restul departamentelor din firma;
- Plasarea/realizarea comenzilor, urmarire transport, livrare la timp;
- Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor;
- Identificarea furnizorilor noi;
- Intocmirea documentelor pentru licitatii publice;
- Inregistrarea si trimiterea documentelor necesare catre institutiile specializate.

Realizari:

Am castigat licitatii importante pentru domeniul sportiv, am promovat firma, astfel incat am atras noi clienti, noi contracte de colaborare.

01.07.2007 - 01.10.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent specialist pr

Responsabilitati:

- Elaborarea, crearea si selectarea de materiale scrise, video, foto, audio pentru promovarea serviciilor oferite;
- Organizarea si participarea la evenimente in cadrul hotelului
bonuri de masa, telefon, asigurare

01.07.2006 - 03.10.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

-urmarirea stocurilor si optimizarea acestora;
-urmarirea respectarii atitudinii corecte si profesionale fata de client;
-indrumarea, motivarea, instruirea si dezvoltarea profesionala a angajatilor;

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Masterat: Managementul Resurselor Umane la SNSPA din Bucuresti - ID.
2004 - 2008 Facultate: Comunicare si Relatii Publice la Babes Bolyai din Cluj-Napoca.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Matematica / Informatica la Grup Scolar din Borsa.

Activitati extracurriculare

- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte de gestiune/arhivare documente;
- buna capacitate de analiza si sinteza;
- bune capacitati de organizare si planificare;
- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
- bune capacitati de comunicare si interactiune cu oamenii;
- capacitate de adaptare rapida la mediul de lucru profesional, flexibilitate, perseverenta, rabdare, seriozitate, onestitate, sociabilitate;
- atentie distributiva si putere de concentrare;

Premii

Certificate of Training Completion (Kiotari Imperial Grecia 2007);

Certificat de Competenta Lingvistica in engleza generala (15.12.2007);

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close