Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.01.1987

obiectiv

 

La locul de munca ma identific: -asumarea responsabilitatii pentru indeplinirea obiectivelor. -pastrez pentru sine informatiile confidentiale. -castig increderea celorlati prin onestitate. -lucrez impreuna cu membrii echipei pentru atingerea obiectivelor individuale cat si comune. - ma asigur ca sarcinile sunt rezolvate si urmarite pana la finalizare. -mentin relatii eficiente cu clientii.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, flexibilitate.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process leader accout receivable(sef birou)

Responsabilitati:

Inregistrare incasari clienti (extrase banca,registre de casa,ordine compensare).
Verificare periodica rulaje conturi banca si registre de casa.
Punctaje si verificare solduri cu clientii.
Jurnal vanzari: elaborare, verificare.
Pregatire rapoarte pentru audit financiar extern si de control fiscal.
Analiza solduri la final de luna si emiterea facturilor de avans si storno avans.
Urmarire emitere facturi pentru activitatile secundare.
Analiza urmarire indicatori performanta KPI.
Comunicare cu responsabilii de contract/agenti vanzari asupra facturilor neachitate.
Respectarea termenelor de raportare.
Health&safety la birou.

01.09.2012 - 28.02.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil account recivable/facturare

Responsabilitati:

Inregistrare incasari clienti (extrase banca, registre de casa).
Inregistrare procese verbale de compensare.
Verificare periodica rulaje conturi banca si registre de casa.
Punctaje si verificare solduri cu clientii.
Jurnal vanzari: elaborare, verificare.
Pregatire rapoarte pentru audit financiar extern si de control fiscal.
Cuplarea facturilor cu incasarile in avans – zilnic.
Analiza solduri la final de luna si emiterea facturilor de avans si storno avans.
Emitere facturi proforma.
Emitere facturi pentru activitatile secundare (coincinerari, refacturari, vanzare mijloace fixe, utilitati, transport, chirii, vanzare obiecte inventar, vanzare deseuri, penalitati, etc) – aproximativ 200 lunar.
Comunicare cu responsabilii de contract/agenti vanzari asupra facturilor neachitate.
Transmiterea de situatii/rapoarte lunare catre controlleri/responsabili contract facturare/situatii KPI.
Respectarea termenelor de raportare.
Arhivare documente (extrase banca, registre de casa, ordine compensare, facturi emise).

01.06.2008 - 30.09.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere si validare date/scanare facturi

Responsabilitati:

Gestionarea corespondentei primita de la furnizori si de la colaboratorii din punctele de lucru ale companiei, verificarea, validarea si inregistrarea datelor continute de facturile primite de la furnizori in cadrul unui program informatic (AVFM) si trimiterea acestora catre responsabilii de contract pentru aprobarea platilor, returnarea facturilor ce nu contin toate datele corespunzatoare, mentinerea comunicarii cu furnizorii si colaboratorii si arhivarea documentelor procesate, care depaseau zilnic numarul de 200.
Am reusit reducerea timpului de inregistrare al documentelor, nemaiexistand situatii de intarziere a procesarii acestora si, evident, platile facandu-se la timp.
De asemenea, procesul de arhivare se realiza lunar pentru toate cele 8 companii din cadrul grupului pe care le aveam in gestiune din acest punct de vedere, fata de aglomerarea acestuia la sfarsit de an. Realizarea acestui obiectiv este deosebit de importanta, deoarece arhivarea la sfarsit de an, asa cum se obisnuia, reprezenta o munca colosala si aproape imposibil de dus la final.

01.01.2008 - 31.05.2008

Departament: marketing

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Extragerea datelor din chestionare, verificarea si inregistrarea lor in baza de date.
Prin viteza si acuratete am reusit sa maresc numarul chestionarelor inregistrate in sistem astfel finalizandu-se proiectele inainte de termen.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Colegiu / Studii postliceale: Marketing la Universitatea Spiru Haret Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: economic la Liceul economic Costin C. Kiritescu (fost Economic 5) din Bucuresti.

Facultati in straiatate

-

Premii

Hobby-uri
Gradinaritul/pasiune pentru trandafiri



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close