Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.07.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.11.2006

obiectiv

 

Aș dori să găsesc job care să mă motiveze să ofer tot ce am mai bun pentru a îndeplini cerințele postului. De asemenea, m-ar interesa să găsesc un job care să-mi permită să îmi dezvolt cunoștințele și abilitățile în cadrul companiei și să evoluez profesional în timp. Salariul dorit: 7.500 lei NET.

Salariu: 7.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: pricing manager / team leader pricing, billing and controlling

Responsabilitati:

▪ Gestionarea sistemelor de licitaţii Acadia impreuna cu echipa mea, urmata de facturare si controlling, conform clauzelor contractuale specifice fiecarui cont (Philip Morris International, Roche, Mondelez, Deutsche Bank);
▪ Contactarea partenerilor internaţionali pentru obţinerea cotaţiilor aferente serviciilor de origine, transport şi destinaţie, în vederea calculării ratelor pentru mutările internaţionale, pe conturile Roche, Credit Suisse, Philip Morris, MasterCard, Adidas, etc;
▪ Calcularea ratelor în funcţie de cotaţiile primite de la partenerii internaţionali, compararea acestora şi încărcarea în sistemul de licitaţii a setului de rate cel mai avantajos din punct de vedere pricing;
▪ Pentru fiecare licitaţie se încarcă atât ratele pentru mutarea cu vasul, cât şi cu avionul, pentru fiecare interval de masă / volum (în sistemul imperial - per 100 pounds pentru mare şi per cubic feet pentru aer);
▪ Respectarea termenului de maxim 24 ore în care trebuie încărcate ratele în sistemul de rate, pentru a fi luate în calcul pentru licitaţia respectivă;
▪ Transmiterea de rate partenerilor internaţionali, la solicitarea acestora, în termenul solicitat (2 ore / 3 ore, până la finalul zilei sau overnight reply pentru solicitările venite de la partenerii din America);
Realizări:
• În 2020 am reușit să mențin numărul de licitații Cartus câștigate la un nivel ridicat - 95 în 2020 față de 113 în 2019 și 32 în 2018 (am început să lucrez pe Cartus în septembrie 2018)
• În 2020, am continuat să ofer suport biroului Gosselin UK pentru încărcarea tarifelor Cartus și pe contul lor Acadia (proiectul a început în martie 2019)
• În 2020, am continuat să ofer sprijin biroului Gosselin Olanda cu licitațiile on-line BGRS (proiectul a început în septembrie 2019, când am început, de asemenea, să convertesc tarifele Cartus în tarifele BGRS pentru locațiile non-EMEA)
• În 2020, am crescut numărul de licitații BGRS câștigate, de la 3-6 pe lună în 2019 la 16-22 pe lună în 2020
• Începând cu luna mai 2020, am oferit sprijin colegilor mei din biroul din Elveția pentru licitațiile NEI (PricePoint)
• Începând cu luna mai 2020, am devenit și „Administrative Team Leader” pentru echipa PMI din București pentru toate problemele administrative (organizare locală, lucru de acasă, concedii, probleme IT, controale medicale anuale, reînnoire și testare periodică SSM și SU etc.)
• Începând cu luna iulie 2020, am pus în aplicare o nouă procedură pentru raportarea zilelor de concediu (cu Country Manager pe România, biroul local de contabilitate și Regional Financial Manager) și am creat un fișier centralizat pe zile pentru Competence Centres din București, biroul din România și echipa PMI
• În iulie - decembrie 2020, am oferit suport suplimentar în ceea ce privește alte sarcini, în timpul concediului de maternitate al colegei mele din Olanda
• În 2020 am gestionat 2 sesiuni de recrutare, prima în perioada martie - aprilie 2020, a doua în perioada octombrie 2020 - februarie 2021
• Am gestionat set-up-ul pentru noii angajați din echipa mea (10 persoane)
• Am organizat planurile de training pentru colegii nou-angajați împreună cu colegii mei din birourile din Elveția, Franța, UK și Rusia
• Am condus personal sesiunile de instruire pentru 3 dintre noii angajați (în perioada mai-iulie 20, octombrie-decembrie 20 și ianuarie-februarie 21).

01.09.2014 - 30.09.2018

Departament: management

Titlu Job: credit controller în departamentul credit management

Responsabilitati:

▪ Gestionarea portofoliului de clienţi alocat (Suceava, Botoşani, Neamţ, Iaşi, Bacău, Vaslui, Vrancea, Galaţi, Buzău, Brăila, Dâmboviţa, Argeş, Sibiu, Alba (parţial), Vâlcea, Olt, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Caraş-Severin, Hunedoara, Timiş, Arad, Bihor, Satu-Mare), în ceea ce priveşte limitele de credit, termenele de plată, creanţele, instrumentele de plată, informările, atenţionările, somaţiile de plată şi în final notificările privind introducerea BO în bancă sau preluarea soldului de către avocat);
▪ Crearea clientului în Bovac şi analizarea situaţiei sale financiare (verificări pe Ministerul Finanţelor, ONRC-Recom on-line, Romanian Universe - CIP, Portalul Instanţelor de Judecată, risco.ro) pentru acordarea termenului de plată şi a limitei de credit iniţiale;
▪ Gestionarea limitei de credit şi a termenelor de plată extinse, în baza analizelor periodice;
▪ Prelucrarea şi transmiterea către clienţi a situaţiilor cu BO săptămânale, a fişelor de cont, a extraselor de cont, a actelor adiţionale la contract sau a diverselor situaţii solicitate de către aceştia, telefonic, pe e-mail sau pe fax;
▪ Menţinerea unei comunicări permanente cu forţa de vanzări şi cu reprezentanţii din depozite în ceea ce priveşte clienţii de pe zona alocată;

Realizări:
▪ Mi-am depășit în mod constant targetul și am fost constant peste procentul departamentului în ceea ce privește colectarea de bani (bani colectați versus target);
▪ Cea mai mare realizare a mea a fost atingerea unui procent de 120% (95% fiind pragul pentru bonusare).

Referinţe:
▪ Andrei Nestor - Director Financiar / Director General în cadrul TROST AUTO SERVICE TECHNIK S.R.L.: +40 722 523 508;
▪ Valentina Coman – Manager al departamentului Credit Management, în cadrul TROST AUTO SERVICE TECHNIK S.R.L.: +40 726 726 341;

01.01.2013 - 30.09.2013

Departament: management

Titlu Job: key account manager – conturi ika (international key accounts) - de asemenea si category manager

Responsabilitati:

▪ Dezvoltarea şi menţinerea unei relaţii de afaceri excelente cu persoanele responsabile de conturile IKA, prin manifestarea unui interes constant faţă de nevoile clienţilor, cu scopul de a avea o creştere frumoasă împreună, ca şi parteneri de afaceri şi pentru a obţine recunoaşterea ca şi furnizor preferat;
▪ Participarea la şedinţele anuale de negociere a contractului şi la şedinţele periodice de negociere (de 2 ori pe săptămână) cu persoanele decidente din partea clienţilor IKA (director achiziţii, director marketing, director logistică), în vederea atingerii obiectivelor precum listarea noilor produse / concepte, implementarea planului promo, creşterea cifrei de afaceri, a profitului şi a cotei de piaţă;
▪ Conceperea şi implementarea planului şi a strategiilor de vânzare (în funcţie de specificul fiecărui client), cu scopul de a spori competitivitatea şi de a îmbunătăţi poziţia Henkel Cosmetice pe piaţă;
▪ Elaborarea planului de vânzare pe zone şi locaţii, conform cu potenţialul fiecărei arii;
▪ Realizarea de listări / delistări / estimări vânzare / optimizări stoc şi a planului promo pentru fiecare client, la nivel de categorie, brand şi sortiment, conform cu strategia de marketing a companiei;
▪ Realizarea de vizite în piaţă, pentru monitorizarea acţiunilor tip merchandising – prezenţă produse la raft, verificare stocuri, acurateţe preţuri la raft, implementare plasamente promo şi materiale promo (POSM), inclusiv monitorizare de spaţii la raft, preţuri, produse noi şi acţiuni promo ale competiţiei;
▪ Îmbunătăţirea vizibilităţii la raft şi maximizarea spaţiului de plasare regulară sau promoţională prin proiecte de management al categoriei (CATMAN);
▪ Menţinerea unei strânse legături cu toate departamentele interne – cu echipa de vânzări din teren (manageri vânzări / agenţi vânzări) pentru transmiterea targetelor cantitative şi calitative şi a informării cu privire la listările şi acţiunile promo negociate cu clienţii pentru magazinele din aria lor / cu marketingul, în scopul de a elabora strategia pentru fiecare client / cu logistica, pentru a avea cantităţile necesare de marfă pe stoc şi disponibile pentru livrare / cu serviciul clienţi, cu scopul de a avea o monitorizare clară a ceea ce se vinde şi ceea ce se încasează;

Realizări:
▪ Creşterea cifrei de afaceri cu 39% şi 43% pentru clienţii mei versus anul anterior.

Referinţe:
▪ Gabriel Barbu – Director Vânzări / actual Director General divizia „Cosmetice” în cadrul HENKEL ROMÂNIA S.R.L.: +40 752 132 043;
▪ Claudia Drăgoescu – Director Marketing în cadrul HENKEL ROMÂNIA S.R.L.: +40 744 318 126.

01.04.2012 - 30.09.2013

Departament: marketing

Titlu Job: category manager – conturi ika (international key accounts)

Responsabilitati:

▪ Stabilirea şi menţinerea unei relaţii puternice cu persoanele responsabile de categorie / achiziţii din conturile IKA, pentru a avea o bună colaborare în elaborarea şi punerea în aplicare a planogramelor strategice, cu scopul de a creşte vizibilitatea / accesibilitatea la raft a produselor noastre pentru consumatorii finali şi susţinerea creşterii categoriei;
▪ Dezvoltarea şi implementarea planogramelor în clienţii unde eram „căpitan de categorie” sau „consilier de categorie”, pentru categoriile coloranti şi styling, în baza analizei vanzărilor tip sell-out în clientul respectiv;
▪ Monitorizarea evoluţiei vânzărilor în categorie şi propunerea de noi optimizări de plasare la raft;
▪ Elaborarea propunerilor de plasament şi a planurilor de merchandising pentru lansările noi din toate categoriile, luând în calcul strategia de marketing a companiei şi obiectivele de vânzări;

Realizări:
▪ Cea mai mare realizare - crearea unui flux de lucru clar pentru fiecare lansare / acţiune promoţională, în materie de planograme, realizarea standardelor de plasament şi obtinerea unui control mai mare al spaţiilor noastre la raft şi al plasamentelor promo agreate prin Centrala de achiziţii;
▪ Cele mai importante proiecte implementate - pe coloraţi păr şi styling pentru Metro şi DM, pe styling pentru Carrefour, Selgros şi Real şi pe îngrijire păr (şampoane / balsamuri / tratamente) pentru Real;

Din 01.06.2012 am preluat proiectul de merchandising, implicând gestionarea a 4 furnizori de servicii de merchandising şi producţie materiale promo;

Realizări:
▪ Cea mai mare realizare – reducerea costurilor cu 23,8% prin optimizarea rutelor / programului de lucru.

Referinţe:
▪ Gabriel Barbu – Director Vânzări / actual Director General divizia „Cosmetice” în cadrul HENKEL ROMÂNIA S.R.L.: +40 752 132 043;
▪ Claudia Drăgoescu – Director Marketing în cadrul HENKEL ROMÂNIA S.R.L.: +40 744 318 126.

01.03.2009 - 31.03.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sales analyst

Responsabilitati:

▪ Elaborarea corectă şi livrarea la timp a rapoartelor de vânzare zilnice, săptămânale şi lunare, precum şi a prezentărilor solicitate de către directorul de vânzări şi de către colegii de la Viena (sediul CEE);
▪ Realizarea prezentărilor pentru întrunirile de la Viena sau pentru şedinţele interne;
▪ Asigurarea unui suport constant întregii echipe de vânzări, în special echipei de manageri de cont, suport constând în realizarea de analize de stocuri şi vânzări, analize de cote de piaţă, raportări, monitorizări activităţi proprii şi concurenţă, culegere de date din teren, realizarea de prezentări.
▪ Gestionarea în paralel a relaţiei comerciale cu Gimrom Holding S.A. (Gima) în perioada 03-09.2011, preluând clientul de la unul dintre colegii KAMI (manageri conturi internaţionale);
▪ Negocierea şi agrearea cu clientul Gima a listării produselor nou-lansate în portofoliu, a promoţiilor cu apariţii în revistă sau promoţii tip in-store, a implementării de preţuri, a planogramei pentru brandul Syoss, monitorizarea efectuării plăţilor şi recuperarea datoriilor aferente comenzilor.

Realizări:
▪ Cea mai mare realizare – încredinţarea relaţiei comerciale cu Gima şi faptul că fiecare analistă de vânzări din departamentul KAM a fost responsabilitatea mea în materie de formare, monitorizare şi evaluare.

Referinţe:
▪ Gabriel Barbu – Director Vânzări / actual Director General divizia „Cosmetice” în cadrul HENKEL ROMÂNIA S.R.L.: +40 752 132 043.

01.09.2008 - 28.02.2009

Departament: banci

Titlu Job: account administrator

Responsabilitati:

▪ Consilierea clienţilor în scopul de a le oferi cea mai bună soluţie / cel mai bun produs sau serviciu posibil, având în vedere necesităţile clientului, însă urmărind în acelaşi timp interesele băncii;
▪ Realizarea operaţiunilor aferente conturilor persoanelor fizice şi juridice – deschideri / informări / mutări / actualizări / închideri de cont;
▪ Emiterea, preluarea şi procesarea biletelor la ordin şi a CEC-urilor;
▪ Efectuarea de operaţiuni în moneda naţională, dar şi în alte valute - depozite standard şi depozite negociate la Trezorerie / transferuri / plăţi interne şi externe, de mică şi mare valoare / licitaţii valutare / schimburi valutare şi conversii / tranzacţii Western Union / tranzacţii pentru BT Asset, pentru Aviva Investors, pentru Globinvest şi Napoca Invest (cumpărări / răscumpărări / modificări de pachete de acţiuni);

Realizări:
▪ Cea mai mare realizare – atragerea în luna decembrie 2008 de resurse financiare cu o valoare de 23 de ori mai mare decât nivelul targetului meu.

Referinţe:
▪ Eduard Diaconiţă – Director al Agenţiei Domenii, BANCA TRANSILVANIA S.A.: +40 21 207 4061.

01.01.2006 - 31.08.2008

Departament: management

Titlu Job: project supervisor (public relations specialist)

Responsabilitati:

▪ Transformarea arhivei fizice a legislaţiei din Cipru într-o arhivă electronică;
▪ Supravegherea bunei-desfăşurări a proiectului - organizarea şi verificarea activităţii operatorilor PC, întocmirea de rapoarte săptămânale destinate directorului general;
▪ Participarea la negocieri alături de directorul general;
▪ Organizarea de prezentări publice susţinute de firma noastră;

Realizări:
▪ Cea mai mare realizare – în perioada 09-11.2007 am avut un proiect foarte important şi lucrând din greu, întreaga echipă, am reuşit să ne încadrăm în timpul scurt şi să predăm proiectul la timp. Pentru aceasta, compania a primit un bonus substanţial - proiectul în sine a implicat crearea unei arhive electronice pentru Sistemul privat de pensii;
▪ Numărul maxim de operatori pe care i-am avut în subordine a fost de 25.

Referinţe:
▪ Simona Ţapu – Supervizor general proiecte în cadrul XOR IT SYSTEMS S.R.L.: +40 21 528 0144.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: „Afaceri Internaţionale” la Universitatea „Spiru Haret” / Facultatea „Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale” din Bucharest. ▪ Media anilor de studiu – 9,17
▪ Media de la examenul de masterat (scris + oral) – 10,00
2003 - 2007 Facultate: „Negociere Comercială Internaţională” la „Academia de Studii Economice” / Facultatea „Relatii Economice Internaţionale” – cu bursă de studiu din Bucharest. ▪ Media anilor de studiu – 8,86
▪ Media de la examenul de licenţă (scris + oral) – 10,00
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: "Matematică-Informatică" la Colegiul Naţional "Ienăchiţă Văcărescu" din Targoviste. ▪ Media anilor de studiu – 9,73
▪ Media de la examenul de Bacalaureat (matematică / română / fizică / franceză) – 8,48

Premii

Traininguri
Oct 2016 - Nov 2016: "Comunică cu stil"
▪ În octombrie - noiembrie 2016 am participat la cursul "Comunică cu stil", organizat de către Dr. Pendl & Dr. Piswanger;
Oct 2015 - Dec 2015: "Comunicare cu clienţii"
▪ În octombrie - decembrie 2015 am participat la cursul "Comunicare cu clienţii", organizat de către Dr. Pendl & Dr. Piswanger;
Mar 2012 - Mar 2012: „Management în marketing”
▪ În martie 2012 am participat la seminarul „Management în marketing”, organizat de Academia Henkel CEE, la Viena, în cadrul căruia s-au ţinut traininguri de „Strategii de afaceri”, „Dezvoltare de concepte”, „Cercetare de piaţă”, „Planificare şi monitorizare”, „Execuţie de proiecte”, „Concepere de branduri” şi „Vânzări”;
Feb 2012 - Feb 2012: “Navigând prin schimbare”
▪ În februarie 2012 am participat la un curs marca “InAcademy”, susţinut de InnerLook, curs intitulat “Navigând prin schimbare”;
Sep 2011 - Sep 2011: "Negociere"
▪ În septembrie 2011 am participat la cursul "Negociere" organizat de către DCN Training;
Oct 2010 - Oct 2010: "Munca în echipă şi cooperarea, a face parte dintr-o echipă de succes"
▪ În octombrie 2010 am participat la cursul "Munca în echipă şi cooperarea, a face parte dintr-o echipă de succes", curs susţinut de către Dale Carnegie Training;
Premii si Distinctii
Dec 2009: ▪ În decembrie 2009 am fost desemnată câştigătoarea premiului „Rookie of the year”.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close