de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.10.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.07.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Pozitie Executiva / Manager General / Sef Serviciu / Coordonator Sunt o persoana experimentata care lucreaza in prezent in industria Automotive. Cunoscator al principiilor Lean Manufacturing, 5S, Kaizen, Six Sigma. Detin o istorie demonstrata de lucru in industria constructiilor. Priceput in Managementul Constructiilor, Managementul si Administrarea Contractelor, Managementul de Achizitii si Comercial, Managementul Resurselor Umane, Calculatii Tehnico-Economice, urmarire de Indicatori Cheie de Performanta, Cereri de create si revendicari, Evaluari de Risc, Reguli si legi de Securitate si Sanatate in Munca. Profesionist cu puternice calitati de business, cu masterat: Managementul Proiectelor si Evaluarea Proprietatii pentru Inginerie si Management la Facultatea de Constructii a Universitatii Tehnice Cluj Napoca.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2018 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: plant manager

Responsabilitati:

Implementarea bugetului anual al fabricii si controlarea costurilor in fabrica;
Responsaabil de P&L;
Implementarea si urmarirea Obiectivelor si a KPIs;
Cresterea productiei, a capacitatii si a flexibilitatii in concordanta cu minimizarea costurilor care nu sunt necesare, cat si mentinerea sau cresterea calitatii produselor;
Stabilirea tintelor de porductie, obiective, standarde/proceduri si procese catre performante maxime ale echipamentelor si personalului, bazate pe principii ca Lean Manufacturing, 5S, Kaizen, Six Sigma.
Planificare, organizare si directionare optime a operatiunilor zilnice pentru a exceda cererile clientilor;
Implementarea procedurilor conform standardelor din Industria Automotive;
Implicarea directa in auditul ISO 9001:2015.

01.02.2018 - 30.04.2019

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: operations manager

Responsabilitati:

Optimizarea costurilor in Departamentul Echipamente / Mentenanta. Reducerea costurilor de combustibil si mentenanta;
Introducerea de formate si proceduri noi din punct de vedere al achizitiilor;
Introducerea de formate si porceduri noi din punct de vedere al folosirii zilnice al echipamentelor de lucru;
Implementarea ISO 9001:2015.

01.05.2016 - 31.12.2017

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: executive director

Responsabilitati:

- Conducerea societatii si asigurarea de resurse financiare, materiale si umane in vederea continuarii
activitatilor; intocmirea programelor operative ale firmei
- Identificarea de noi oportunitati de proiecte; negocierea de Contracte noi in vederea continuitatii
lucrului
- Aprobarea perfectarii contractelor cu beneficiarii si alti prestatori si a actelor aditionale; stabilirea si
negocierea de preturi
- Intocmirea documentatiei pentru certificarea ISO (proceduri operationale)
- Implicarea directa in participarea la licitatii cat si aprobarea documentatiilor si a programelor specifice
electronice/digitale de lucru necesare; intocmirea Planului Calitatii, Planului de Organizare de Santier,
Planului de Semnalizare, Procedurilor Tehnice de Executie
- Identificarea de resurse specifice pentru initiativele si proiectele organizatiei, gestionarea riscurilor
care pot afecta siguranta financiara a companiei - cash-flow management
- Deciderea rentabilitatii unui proiect, respectiv a lansarii unui proiect nou sau inchiderii unuia,
impreuna cu Directorul General; gasirea de solutii optime de eficientizare a costurilor
- Coordonarea implementarii strategiei pentru fiecare proiect pentru a asigura rezultate optime;
Supervizarea desfasurarii activitatilor planificate in functie de scopul, durata si bugetul stabilit,
urmarirea KPI
- Stabilirea strategiei societatii pe termen mediu si lung impreuna cu Directorul General
- Coordonarea echipelor fiecarui proiect
- Incepand cu Februarie 2017, responsabilitati de Sef punct de lucru pe diferite santiere contractate
(coordonare directa si supervizarea, in santiere, a echipelor si utilajelor, implementarea politicii de
SSM, instruire SSM zilnica a muncitorilor in santiere)
- Alocarea de responsabilitati clare persoanelor din subordine, supervizarea activitatii acestora in
functie de obiectivele stabilite si propunerea privind angajarea, promovarea sau concedierea
personalului
- Dezvoltarea de relatii profesionale cu cei mai importanti constructori din tara
- Intocmirea rapoartelor de activitate
- Coordonarea serviciului extern de Securitate si Sanatate in Munca; asigurarea de masuri tehnicoorganizatorice in vederea respectarii legislatiei in vigoare
- Organizarea de inventarieri generale ale patrimoniului firmei
- Asigurarea accesului organelor de control extern si intern la documentele firmei cu ocazia inspectiilor
si auditurilor
- Dispunerea analizei rapoartelor si dispozitiilor de control intern si extern, pe linie de calitate si mediu
si dispunerea inlaturarii neconformitatilor sesizate si a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni
repetarea acestora
- Exercitarea permanenta sau temporara, prin delegarea competentelor de catre Directorul General,
ale atributiilor specifice reprezentantului legal


Construcţii de Infrastructura - Autostrada Sebes - Turda Lot 4 - PORR Romania; Autostrada Targu Mures - Campia Turzii Lot 2 - STRABAG Romania; Autostrada Targu Mures - Campia Turzii Lot 3 - GEIGER Romania; Centura ocolitoare a orasului Targu Mures - COPISA Construtorra Romania

01.05.2013 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: chief administrative & contracts manager / cheif operating officer

Responsabilitati:

-Coordonarea Departamentului Financiar
Responsabil cu platile catre terti furnizori si aprobarea lor – verificarea si aprobarea cantitatilor livrate, urmarirea livrarilor si intocmirea rapoartelor de cantitati bazate pe avizele de livrare
Responsabil cu platile catre Prestatorii de Servicii si aprobarea lor – verificarea si aprobarea situatiilor de lucrari (cantitati si preturi), a garantiilor (scrisori de garantie bancara, file cec, polite asigurative) cat si facturilor emise de acestia
Responsabil cu incasarile de la Beneficiar – emitere de facturi catre CNADNR, intocmire de rapoarte cu statusul facturilor si situatiilor de lucrari emise, conectarea permanenta cu reprezentantul CNADNR
Responsabil cu reglarea creantelor cu furnizorii si prestatorii de servicii
Responsabil de operatiunile in numerar, contabilitatea mijloacelor banesti (deconturi, registru de casa)
Crearea bugetelor, a rapoartelor de plati si organizarea acestora - Cash-Flow management
Atributii de legatura cu Administratia Financiara Judeteana
Implemantarea la nivel de proiect a disciplinei si metodologiei financiar-contabile a Comsa Emte Barcelona Spain

-Coordonarea Departamentului Achizitii / Comercial
Negocierea preturilor de achizitie si analiza comparativa a ofertelor, intaliniri cu furnizorii sau prestatori de servicii
Negocierea, compunerea (atributii juridice in ceea ce priveste caluzele contractuale), redactarea si incheierea de contracte cu terti furnizori sau prestatori de servicii, cat si gestionarea si supervizarea derularii lor
Comenzi catre furnizori si urmarirea acestora
Organizarea departamentului pe criterii de „cost-effiency” in vederea optimizarii activitatii, cat si elaborarea de propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor
Responsabil cu inventarierile anuale ale stocurilor de materiale cat si ale bunurilor companiei
Implemantarea la nivel de proiect a politicii de achizitii (Procurement Policy) a Comsa Emte Barcelona Spain

- Coordonarea Departamentelui de Resurse Umane
Responsabil cu recrutarea de personal, interviuri si mentenanta bazei de date cu CV
Responsabil cu pontajele lunare
Atributii de legatura cu Inspectoratul Judetean de Munca

-Coordonarea Departamentului de Logistica
Responsabil cu flota de autoturisme – administrarea online a cardurilor de combustibil prin platforma online OMV Petrom, verificarea si aprobarea foilor de parcurs, legatura directa cu firma de leasing operational in vederea mentenantei autoturismelor

-Coordonarea Departamentului de Securitate si Sanatate in Munca –servicu extern
Colaborarea cu serviciul extern in vederea intocmirii documentatiei SSM
Monitorizarea activitatii de prevenire si protectie a serviciului de extern de SSM in vederea respectarii legislatiei specifice in vigoare, responsabil de conventia SSM cu Prestatorii de Servicii
Relationarea cu prestatorii de servicii in vederea asumarii politicii de SSM a Comsa, semnarea
conventiei SSM cu prestatorii de servicii
Implemantarea la nivel de proiect a politicii de Siguranta si Sanatate in Munca (Safety Procedures) a Comsa Emte Barcelona Spain

-Coordonarea Departamentului de Mediu – serviciu extern
Colaborarea cu serviciul extern in vederea obtinerii de autorizatii de mediu – intocmire documentatie conform legislatiei cpecifice in vigoare

-Coordonarea Departamentului de IT – servicu extern

-Contract Administration
Conceperea impreuna cu managerul de proiect a notificarilor oficiale catre CNADNR in ceea ce priveste revendicarile contractuale pentru FIDIC – studierea contractului cu beneficiarul, atributrii juridice
Emiterea de rapoarte periodice catre CNADNR – Unitatea de Implemenatare Proiecte 4 conform instructilor acestuia
Relationarea cu presa locala, interviuri in ceea ce priveste executia proiectului, participarea la evenimente caritabile



Constructii de infrastructura – Reabilitare E79/DN66, Filiasi - Petrosani, km 0+000 - km 131+000, sector km 48+900 - km 93+500 - Contract 5R2A Rovinari-Bumbesti Jiu – valoare contract 146 mil. ron

01.04.2011 - 31.05.2013

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- Conceperea si implementarea la nivel de companie a unor proceduri administrative
- Implementarea procedurilor de pontaj si de urmarire a utilajelor; intocmirea fiselor de pontaje
- Incheierea de contracte cu furnizori pentru achizitionarea de produse, materiale si scule de mica mecanizare necesare in santier
- Recrutarea de personal (300 de persoane anul 2011 si 250 de persoane in anul 2012; interviuri realizate cu peste 700 de persoane in anul 2011 si peste 600 in anul 2012) in domeniul constructiilor
- Instruirea inginerilor de santier in ceea ce priveste legislatia muncii
- Responsabil de fisele de instructaj SSM, verificarea si arhivarea lor
- Reprezentantul companiei la diferite traininguri , conferinte si burse ale locurilor de munca organizate de AJOFM, Camera de Industrie si Comert Cluj focusate pe domeniul Resurselor Umane
- Supervizarea a peste 50 de utilaje, din domeniul constructiilor, de pe santierele de care sunt raspunzator (urmarirea orelor de functionare, a consumurilor si a defectiunilor aparute)



Constructii de infrastructura – Reabilitare DJ 108C Rachitele – Prislop – Ic Ponor – valoare proiect 60 mil ron

01.03.2008 - 30.04.2011

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: business administrator

Responsabilitati:

- Calcularea productiei si a costului lucrarilor pe departament,pe echipe si pe felul lucrarilor
- Intocmirea unor rapoarte pe baza programului de lucru , evidenta ale acestora si raportarea lor catre Departamentul de Costuri
- Mentenanta Bazei de Date a angajatilor(intocmire fise pontaj si introducerea lor in sistem pentru peste 1150 de angajati) impreuna cu cele 5 persoane din subordine
- Compunerea a Evaluarea Riscurilor/Risk Assessment pentru activitatile de constructie a
Departamentului de Structuri
- Responsabil de Fisele Individuale de SSM si de Instructajele SSM saptamanale (Toolbox Talks) in
cadrul Departamentului de Structuri
- Realizarea de rapoarte periodice cu efectivul si cu necesarul de personal
- Raportarea abaterilor disciplinare Departamentului de Resurse Umane; Studierea legislatiei muncii si implementarea procedurilor
- Membru al Comitetului de Control (Change Control Board) al Bazei de Date folosita de intreg Proiectul pentru introducerea Pontajelor si a Cantitatilor produse zilnic.
- Conduc o echipa formata din 3 oameni
- Posesor al "Six Sigma - Yellow Belt" - curs pentru eficientizarea si optimizarea lucrului (Implementarea la nivel de Proiect al unor Proceduri legate de pontaje)
Referintele pot fi prezenate la cerere
Bonuri de masa, telefon si masina.


Constructii de infrastructura – Constructie Autostrada A3 (Transilvania) sectiunea 2B - km 0 – km 51 – Campia Turzii - Gilau

01.07.2006 - 31.03.2008

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: senior timekeeper

Responsabilitati:

- Supervizarea a peste 140 de echipamente din domeniul constructiilor (raportare ore functionare si reparatii necesare)
- Organizarea activitatilor zilnice (ordine de deplasare, interviuri)
- Recrutarea si interdievarea a peste 3000 de persoane
- Introducerea in Baza de Date a orelor efectuate de personalul Departamentului
- Am condus o echipa formata din 5 oameni

Referintele pot fi prezenate la cerere
Bonuri de masa, telefon si masina.


Constructii de infrastructura – Constructie Autostrada A3 (Transilvania) sectiunea 2B - km 0 – km 51 – Campia Turzii - Gilau

15.05.2005 - 23.07.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: distribuitor carburanti

Responsabilitati:

- Intampinarea clientilor in pompa si in magazinul aferent
- Distribuirea carburantilor in pompa
- Receptionarea carburantilor
- Gestionarea si efectuarea situatiei zilnice a cantitatii carburantilor si vanzarii acestora

15.10.2002 - 15.02.2003

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef de sala / ospatar

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii si responsabilitatii angajatilor(ospatari)
- Aranjarea si amenajarea salii restaurantului
- Receptia marfii si intocmirea actelor necesare
- Calcularea zilnic a stocului si a vanzarilor

15.04.2001 - 15.09.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari (part time job)

Responsabilitati:

- Formarea pietei si clientilor pe zona Turda - Campia Turzii
- Activitati de marketing(impartirea de pliante,organizarea si coordonarea unor degustari de vinuri,merchantizare si promotii)
- Participarea la promotia "RECAS PE LITORAL-2002"

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Inginerie si Management la Universitatea Tehnica Cluj Napoca - Facultatea de Constructii din Cluj Napoca. Master - Managementul Proiectelor si Evaluarea Proprietatii

Management strategic; Managementul HR; Evaluarea firmei si patrimoniului (Contabilitate de flux, Calculare cash-flow brut si net); Evaluarea investitiilor imobiliare (standarde ANEVAR si metode si procedeuri de evaluare, analiza pietei imobiliare, stabilire de valori, intocmire de rapoarte de evaluare de proprietati imobiliare; Cercetari Operationale; Managementul deseurilor si protectia mediului; Ingineria calitatii; Managementul proiectelor (devize generale, notiuni de achizitii publice -oferte, licitatii, criterii de calificare, tipuri de contracte, preturi unitare)
2005 - 2009 Facultate: Specializarea DREPT la Facultatea de Drept si Administratie Publica din Bucuresti. Licentiat in Drept - ISCED 6
2002 - 2003 Facultate: Facultatea de Stiinte Politice si Administrative la Universitatea Babes Bolyai Cluj Napoca (Romania) din Cluj Napoca.
1998 - 2002 Liceu: Bilingv - Engleza la Colegiul National Mihai Viteazul Turda (Romania) din Turda. Diploma de Bacalaureat

Premii

Calificari
Apr 2014: „Inspector (Referent) Resurse Umane” Certificat de Absolvire eliberat de Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale

Mar 2014: „Manager de Proiect” - Certificat de Absolvire eliberat de Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale

Mar 2009: 3. Curs de "Informatii despre Fisa Individuala de Protectia Muncii" - Reguli si legi din Romania in ceea ce priveste Protectia Muncii

Nov 2008: 2. Curs de "Supervizor" - Cum sa iti manageriezi echipa

Sep 2008: 1. Curs de "Abilitati Avansate de Comunicare Interpersonala" - Cum sa discuti si sa te comporti cu alti oameni/angajati

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close