Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.05.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.04.2007

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice, folosind cunostintele pe care le am in SAP.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: planning & customer service coordinator

Responsabilitati:

SAP - Sales Support Specialist

*Introducerea forecastului & urmarirea alertelor in APO
*coordonarea echipei Customer Service
*reponsabil setare EDI
*responsabil setare preturi in SAP
•Rezolvarea problemelor de diferente livrari sau retururi
•Urmarirea comenzilor in SAP inclusiv Deblocare comenzi clienti:
•Verificarea platilor si liniilor de credit ale clientilor daca este cazul si se incadreaza in limitele setate.
• Intocmirea si gestionarea contractelor de vanzare clienti finali,
•Intocmirea comenzilor, credit note-urilor, proforme, facturi, facturi de bonus
•Urmarirea conditiilor in derularea contractelor cu tertii
• Urmarirea incasarii facturilor
•setarea conditiilor/datelor clientilor in SAP
•rularea zilnica a tranzactiilor de verificare in SAP
• Inregistrare bonus in Sap
•Verificarea ofertele intocmite de reprezentantii de vanzari (preturi, etc.)
•informarea periodica a clientului asupra soldului (sume platite in plus sau neachitate, rest de plata)
Pastrarea confidentialitatii datelor si informatiilor despre firma

01.03.2010 - 31.10.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent vanzari si logistica sap

Responsabilitati:

- Pregatirea documentelor necesare pentru livrarea marfurilor catre clienti (facturi, avize, declaratii de
conformitate, etc), conform procedurilor de operare si respectand termenul de emitere
- Alocarea batch-lor in comenzile de vanzare in functie de conditiile de livrare catre client
- Verificarea operatiunilor ce privesc tranzactiile cu stocuri
- Emitere documente de corectie (facturi si avize storno)
- Arhivarea avizelor, facturilor, bonurilor de transfer, etc.
- Efectuarea rapoartelor privind acuratetea la livrare
- Reglari si corectii intre stocurile ERP & WMS;
- Efectuarea corectiilor de stoc prin reglarea batch-lor
- Pastrarea confidentialitatii datelor si informatiilor despre firma

01.05.2006 - 31.10.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta
- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati -
redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterea
documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizeaza baza de date documente
- asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport)
- elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
- procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului
- convoaca participantii la sedintele firmei
- participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor
- participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
- intocmirea unor rapoarte, completarea si intretinerea bazei de date cu clientii
- pregatirea ofertelor
- urmarirea incasarii facturilor

01.07.2003 - 30.04.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: crew member

Responsabilitati:

bonuri de masa, bonusuri la vanzari

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate / Colegiu: Franceza la ASE - Business Administration in Foreign Languages din Bucuresti. 3 ani intrerupt
1998 - 2002 Liceu: Informatica la Colegiul National " I.L. Caragiale " din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jun 2002: Atestat in informatica – “ Analist programator nivelul 2 de calificare “

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(avansat,avansat,avansat)

turcă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close