 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
M 10.05.1976 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:13.11.2007 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
perfectionare, training, dezvoltare profesionala
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni Oras de lucru: Brasov, Ploiesti, Hunedoara, STRAINATATE, Sfantu Gheorghe, Otopeni, Codlea, Sacele, Orastie, Fagaras Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2014 - prezent Departament: it hardware Titlu Job: planner / scheduler Responsabilitati: - Planificarea vanzarilor in functie de forecast-ul clientului si de disponibilitatile companiei.
- Organizarea si programarea transporturilor pentru expeditiile zilnice.
- Actualizarea bazelor de date cu informatiile de logistica necesare si specifice fiecarui client. |
|
01.01.2010 - 01.09.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: Financiare / contabilitate / salarizare:
- verificarea corectitudinii inregistrarilor in contabilitate si asigurarea ca toate miscarile patrimoniale sunt inregistrate corect si la timp ;
- asigurarea ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatiilor reale;
- monitorizare incasari, notificare de plata catre clienti;
- monitorizare investitii;
- monitorizare plati conform contractelor incheiate (la termenul scadent, cu respectarea termenilor contractuali);
- urmarirea procedurilor utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulatia acestora si a sistemelor de contabilizare (control intern);
- incadrarea in programul de lucru si in bugetul de timp a compartimentului;
- verificari solduri/fise de cont cu furnizori respectiv clienti /compensari;
- declaratii lunare - intrastat, TVA, etc.;
- bilant;
- inregistrari si calcul salarii;
- mentinerea relatiei cu institutiile statului pe linie economico-financiar-contabila;
- crearea fluxului de documente in cadrul firmei conform normelor CECCAR;
- crearea dosarelor permanente ale societatilor; |
|
01.03.2008 - 01.04.2010 Departament: achizitii Titlu Job: buyer Responsabilitati: - Achizitia bunuri conforme cu domeniul de activitate;
- Contactarea furnizorilor in vederea obtinerii informatiilor referitoare la preturi, termene de plata, modalitati de decontare, termene de livrare, informatii cu caracter tehnic - obtinerea celui mai bun pret;
- Negocierea termenilor contractelor de achizitii si asigurarea respectarii acestora;
- Pregatirea bugetului si forecast-ului pentru portofoliul din responsabilitate;
- Lansarea pe piata a celor mai bune oferte vs rentabilitate/profit;
- Efectuarea periodica pe piata intre produsele similare ale mai multor furnizori;
- Monitorizarea reclamatiilor sosite din piata;
- Atingerea obiectivelor Calitate-Costuri-Termene pentru perimetrul din responsabilitate; |
|
01.01.2005 - 28.02.2008 Departament: prelucrarea lemnului / pvc Titlu Job: coordonator productie Responsabilitati: - participare la negocierea lucrarilor si la incheierea contractelor;
- proiectarea lucrarilor contractate;
- programarea productiei in functie de lucrarile contractate;
- intocmirea necesarului de materie prima si materiale in vederea executarii productiei;
- programarea aprovizionarilor; Realizari: - cresterea numarului de contracte cu cca 15% in primul an si cu cca 10% in al doilea an;
- crearea unui flux de documente in cadrul firmei intre departamentele acesteia;
- crearea unei echipe unite; |
|
01.01.2000 - 31.12.2004 Departament: productie Titlu Job: contabil Responsabilitati: - declaratii lunare - intrastat, TVA, etc.;
- bilant;
- inregistrari si calcul salarii;
- mentinerea relatiei cu institutiile statului pe linie economico-financiar-contabila;
- diverse rapoarte catre conducere - cash-flow, furnizori neachitati, clienti neincasati, esalonare plata taxe catre stat;
- mentinerea relatiei cu omologii din cadrul grupului, in vederea consolidarii informatiilor necesare top managementului. |
|
01.05.1995 - 31.12.1999 Departament: productie Titlu Job: operator calculator Responsabilitati: - operare evidenta contabila; Realizari: - urmarire agenti la nivel de distribuite (volume vanzari si nivel incasari); |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Audit Intern la Universitatea Transilvania din Brasov. finalizat
2006 - 2009 Facultate: Finante - Banci la Universitatea Transilvania din Brasov. finalizat
Premii Curs inspector resurse umane - Camera de Comert si Industrie (2004) |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|