Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.01.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.08.2008

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie multinationala care sa imi ofere perspective de evolutie profesionala, unde pot sa eficientizez circulatia informatiilor si relatiile de comunicare intre departamente cat si intre companie si clienti.

Beneficii: Mediu de lucru motivant, alte facilitati aferente postului.

Tip job: Full time

Departament: Productie, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Sibiu, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

07.01.2013 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: planificator productie

Responsabilitati:

1. Intocmirea planurilor de productie in functie de capacitatile de productie,situatia comenzilor,stocurilor din depozit,restantelor in productie,restantelor la livrari,situatia aprovizionarilor;
2. Prelucrarea comenzilor de la clienti care nu au termene fixate si luarea deciziilor in privinta termenelor;
3. Lansarea comenzilor in productie;
4. Stransa colaborare cu departamentul de productie in vederea respectarii termenelor de livrare
5. Intocmirea de rapoarte si statistici cu privire la realizarea planului.
6. Conceperea planului de recuperari in cazul intarzierilor
etc.

15.11.2011 - 20.12.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: planificator productie - senior

Responsabilitati:

1. Executarea planului de productie in conformitate cu necesarul existent de materiale si echipamente;
2. Participarea la teleconferinte cu cilentul cu privire la constrangeri de materiale sau de capacitate a echipamentelor;
3. Modificarea planului de productie in caz de lipsa de materiale, capacitate de echipamente, lipsa oamenilor, sau alte probleme care pot aparea in timpul executiei;
4. Pregatirea unui plan de productie pentru o saptamana, luand in considerare toate informatiile necesare care pot avea un impact asupra realizarilor astfel incat sa satisfaca cerintele clientului;
5. Efectuarea planului de productie in concordanta cu disponibilitatea capacitatii impartite cu alti clienti. Mentine in permanenta legatura cu Team Production pentru a se asigura o utilizare cat mai eficienta a capacitatii;
6. Urmarirea realizarilor din productie versus ce a fost planificat, si communicate catre echipa si client (daca este cazul);
7. Efectuarea planului de export, care trebuie comunicat echipei si ulterior clientului (daca este cazul);
8. Urmarirea exporturilor efective fata de ce a fost planificat sa se exporte, si comunicate catre echipa si client (daca este cazul);
9. Participarea la sedintele zilnice, in care se discuta realizarile productiei si exporturile;
10. Modificarea in Sistem a tuturor schimbarilor cerute de client;

Realizari:

Am reusit sa obtin certificarea Sig Sigma Green Belt.
Am desfasurat mai multe activitati de imbanatatire continua care au imbunatatit alimentarea cu materie prima si au avut un impact considerabil asupra stocurilor.

01.10.2009 - 01.04.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: planificator productie si materiale

Responsabilitati:

1. Intocmirea planurilor de productie in functie de capacitatile de productie,situatia comenzilor,stocurilor din depozit,restantelor in productie,restantelor la livrari,situatia aprovizionarilor;
2. Planificarea necesarului de materii prime, materiale si semifabricate;
3. Prelucrarea comenzilor de la clienti care nu au termene fixate si luarea deciziilor in privinta termenelor;
4. Lansarea comenzilor in productie;
5. Stransa colaborare cu departamentul de productie in vederea respectarii termenelor de livrare
6. Intocmirea de rapoarte si statistici cu privire la realizarea planului.
7. Conceperea planului de recuperari in cazul intarzierilor
8. Monitorizarea valorilor de inventar in sublocatori
9. Comunica departamentului de achizitii necesarul de material si termenul de livrare dorit.
etc.

Realizari:

Am reusit in scurt timp sa avansez din postul de asistenta de vanzari, ajungand sa coordonez activitatea de productie.

01.08.2007 - 27.09.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

1. Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
2. Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
3. Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
4. Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
5. Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
6. Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
7. Asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
8. Actualizarea bazei de date document
9. Rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc.
10. Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
11. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
12. Traducerea documentelor din si in limnba Engleza si Germana.
etc.

Realizari:

Principala mea realizare este, pe langa faptul ca am reusit sa preiau multe atributii din agenda zilnica a managerului si am reusit sa-i castig increderea, specilizarea pe care am facut-o in intocmirea documentelor de calificare necesare participarii la licitatii avand ca obiect contracte de achizitie publica.

13.06.2006 - 01.08.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: account coordinator

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor de la clienti
- Oferirea de informatii referitoare la serviciile oferite de catre firma si asociatii acesteia
- Solutionarea problemelor clientilor si distribuitorilor
- Intocmirea de rapoarte pentru fiecare client

Realizari:

Am fost promovata in interval de 6 luni de 3 ori, atingand in final pozitia de Account Coordinator.
Am reusit sa primesc lunar bonusuri de performanta.

studii

 

Activitati extracurriculare

Curs - Comunicare eficienta
Institutia: Deutsche Angestellten Akademie;
Domeniul: Administrativ
Data obtinerii:11/2009
Tara: Germania

Premii

Cursuri/Training-uri
1. Sales training
Institutia: RUD Ketten Rieger und Dietz GmbH u. Co. KG
Domeniul: Vanzari
Data obtinerii:02/2010
Tara: Germania

2. SAP Training
Institutia: RUD Ketten Rieger und Dietz GmbH u. Co. KG
Domeniul: Logistica
Data obtinerii:03/2010
Tara: Germania

3. Time management
Institutia: RUD Ketten Rieger und Dietz GmbH u. Co. KG
Domeniul: Administrativ
Data obtinerii:04/2010
Tara: Germania

4. Lean Manufacturing
Domeniul: Imbunatatire continua
Data obtinerii:06/2012
Tara: America

5. Six Sigma - Green Belt - Certification
Domeniul: Imbunatatire continua
Data obtinerii:08/2012
Tara: America

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)

germană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close